Sanırım kayıştan dediğiniz gibi ama servise gittiğimde şunlaru yaptıracağım hızı için sizlerinde bilginizi alayım sizce nasıl olur...
*Kayış değişecek zaten!
*Hava ayarını açtıracağım hızlı gitsin diye(tavsiye)
*Bujileri ngk alacağım(tavsiye)
*Egzosu içeriden az bişey açtıracağım
*Castrol yağ
Sizce bu yaptırmak istediklerim motoru nasıl etkiler
Tavsiyeleriniz varsa alayım bu arada
(Kalkışlarda sanki 2. zamana geliyo çok cızırtılı ses yapıyo ama sonra geçiyor hızlanınca veya yavaşlayınca)
(Titremeyide bazen yapıyor)
5800km rede moturum var kayış hiç değişmedi kalkışıda değişmedi ama sen yinde değiş kayısını sen bilirsin.
Hava ayarını açtırcaksan yakıtıda bıraz actır ozaman çok daha iyi olur kalkış farkader max hızda aynı şekılde yukselir.(Bu işlemi yaptırmadan once motorun kilometrede kacpara yaktıgına bak sportif kulanımda benim 150cc lik motorum 100 kuruş yakıyor seniki daha az yakıyorsa karburatorden yakıt ayarınıda actır bence.)
Buji ngk olsun değiş bencede.
Egzosu içden deldirsen bence daha fazla ses cıkacak ve daha fazla yakıt harcıcak motor.
Yağ Castrol olsun ama Power scooter 1 4t modelı var casrol un onu kullan.
Kalkışlarda ses yapıyor dıyorsun ses motordan gelmıyorda şanzımandan geliyorsa şanzıman yağınıda değiştir. Castrol şanzıman/difransiyel yağı var EP 90 bunu kulan.
Senin kalkış sorunun bence hava yakıt ayarından veya debraj balatasından kayıştan oldugunu sanmıyorum.
Motordan fazla anlamam mantık ve okuduklarımdan yola cıkıyorum bazı yazdıklarımıda kendi motorumdan biliyorum iddam yok yani
