MT Pist Günleri - Piste girmek isteyen ???

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
tam olarak düşündüğüm gibi oldu ve izin alamadım ben malesef :(
ama bana sorarsanız çok aceleye geldi bu organizasyon.yani temmuz gibi konuşulurken 1 hafta sonrasına inince birden ben kendi adıma konuşiim ayarlamayı yapamadım.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izleyiciye ihtiyacınız varmı :D crossla daha doğrusu çakma cross shhetayla piste çıkmak komik olacağı için :D
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
off be ne zaman gelecegim belli degil yoksa kesin atlardim bu ise,buyuk ihtimal motorla gelemezdim ama Gorkem'in motorla bi tur atardim eger izin verirse :cherry:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
İlk olarak 3 Temmuz gibi konuşulmuştu ve uygundu. Ancak 26 Hazirana çekilince iş açısından gelmem mümkün değil.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Luxor
ama bana sorarsanız çok aceleye geldi bu organizasyon.yani temmuz gibi konuşulurken 1 hafta sonrasına inince birden ben kendi adıma konuşiim ayarlamayı yapamadım.
Arkadaşlar, aceleye gelen birşey yok. Eğer bu tür bir organizasyon için bir hafta öncesinden planlama yapamıyorsanız, bir ay öncesinden de yapamazsınız. Sonuçta bu gezme, yeme, içme organizasyonu değil. Yarışlar var, antremanlar var, pistin bakımı var... Başka gruplar biliyorum birkaç gün öncesinden planlayıp gidiyorlar, bu iş bu kadar zor değil aslında. Sadece MT'de bu tür organizasyonlar pek başarılı olmuyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
peki temmuz ayı gibi yarışlar bitiyor demiştin mehmet.o zamandan sonraki tarihlere ayarlama yapılamıyor mu?
sanırım yarış olmayan 1-2 aylık bir ara dönem var...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
boy (CBR1000RR)
GorkeM (CBR125R)
edy (R6)
dinmeyen (CBR1000RR)
Skullhunter (Fazer)
Sword (Fazer)
necdet (CBR1100XX)
onr.sual (CBR125R)
kaya34 (R6)
dreamdark (GT250R)
scuba (DL650)
not_fear (???)
tayfun (600RR)
mkirdal (SWING600)
viper22 (R1)
leto (600RR)
Shamyl (800S)

Arkadaşlar şu anda piste kesin gelebilecek olan 7 kişi var. Adamaları arayıp rezervasyon da yaptırmadık. Bu durumda pist işini iptal ediyoruz. Ne diyorsunuz? Temmuz ayı içerisinde isterseniz şansımızı tekrar deneriz...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2005
Mesajlar
85
boy arkadasımıza tesekkur ederım ugrastı bızım ıcın
fakat buraya (bende dahıl) kımsenın laf olsun dıye ısım yazdırdıgına ınanmıyorum , burdakı herkes patron degıl yanı calısan kısıler olduguna gore calıstıgı yerden o gun ıcın ızın alması gerekıyo, bende kendımı temmuza gore ayarlamıstım ay bası oldugu ıcın
boy arkadasım ugrastın tesekkurler, baska sıteler 1 haftada organıze olabılır ama bu gelen kısılerın ıs durumlarıyla ve kısısel pozısyonuyla dogru orantılı bence
bız gelmeyenlere sıtem edıyorsun belkı haklısın bende ugrassam bıseyler ıcın karsılıgını ısterım ama hafta ıcı calısma gunu
bu yazıyı emegıne saygı duydugum ıcın yazdım ama gelmeyenlerın ıcınde olan bırısı olarak sıtem ederken bızlerın senı kaale almadıgımızı dusunmenı ıstemedım:rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
kesinlikle boy un her türlü çabasını takdirle karşılıyorum ve scuba'ya da katılıyorum.malesef böyle kısa sürede izin işini halletmek zor oluyor.aslında yaz aylarında zor oluyor demek daha doğru çünkü yaz döneminde zaten bir çok eleman izinli olduğu için siz istediğiniz zaman vermeyebiliyorlar.bende kendimi temmuz ayı için ayarlamıştım açıkçası.ama organizasyon biraz hızlı gerçekleştiği için şahsen izin alamadım.çünkü org tarihinden çok kısa bir süre sonra ben de kısa vadeli bir tatil için talebimi vermiştim.doğal olarak normal tatil öncesi de izin istediğim için alamadım.
bence bu organizasyon için çok acele davranmadan, pistin en tenha olduğu zamanları düşünerek ve baya önceden bu tarihi duyurarak kendimizi ayarlayabilirsek katılımın çok daha fazla olacağına inanıyorum.
sevgili mehmet'e de çabaları için bir kez daha teşekkür ediyorum...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben diyorum ki piste çıkmaya sıcak gözle bakanlar olarak boyda veya bende duracak bir telefon listesi yapalım , pist zamanı kararlaştırıldığı an birbirimize telefonla ulaşalım... internetten kim online olacak kim olmayacak beklemek çok zor...
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
61
benim cep 0555 6068671.bi pist gunu olursa katilmayi cok isterim,caddeleri denedik bi de pisti, deniyelim...olmadı SS ciler bi gezi plani filan olursa veya şugün gazlayalım derseniz ben varim.izmitten katilirim.:cat:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
48
Slm uzun zmandır düşündügüm ama bir turlu gerçekleştirmedigim bır organizasyona ev sahipligi yapmanız çok guzel,elbette bu organizasyona katılmak çok istiyorum ama iş yerinden izin alıp alamayacagımı bilemiyorum umarım gun ve tarih belli oldugunda bende iş yerinden izin alabilmek için elimden geleni yapacagım,şimdiden organizasyonda payı olan herkese çooooook teşekkur ederim uamrım o gun kazasız belasız mutlu huzurlu bir gun olur....

Arkadaşlar çok fazla forma giremiyorum organizasyonuda kaçırmak istemem doğrusu o yuzden cep telefon numaramı ( 535 3563541) bırakmak istiyorum,şimdiden teşekkur ederim...
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Öncelikle piste çıkmak isteyen arkadaşlar biraz işinden gücünden fedakarlık yapacaklar. Bu haftasonu yapılan herhangi bir yeme içme organizasyonu değil. Ben de özel bir şirkette maaşla çalışan biriyim, yöneticimle önceden konuşup şu gün izin alma ihtimalim var diyorum. Bu kadar adamı bir araya getirmek kolay değil çünkü herkese uygun olan bir gün veya saat ayarlamak çok zor. Pistin de müsait olup olmadığı zamanlar var, yarış antremanları yapanlar var... Sonuçta ayarladığımız yer bir restoran veya park değil, yarışların gerçekleştiği özel bir alan. Üstelik bu alan normalde yarışçıların dışındaki insanların girmesine izin verilmeyen bir alan. Eğer gerçekten bu havayı bir kez olsun solumak istiyorsanız, karşılığında bazı şeyleri ayarlamanız gerekiyor.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e nezaman gidiyoruz arkadaşlar hadi artık netleşin ya , biraz gaz sesi duyalımmm:)

mehmet tarihi netleştirin artık yahu, millet tatile kaçmadan görelim şu organizasyonu.:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kaç gündür nete giremiyordum, ancak şimdi gördüm, kusura bakmayın arkadaşlar.:cyclopsan Ben, 3 Termmuz gibi kararlaştırıldı diye, bu aralar daha erken bir organizasyon yapılabileceği ihtimalini de gözden kaçırmışım sanırım..:pale: 26-27 Haziran diye gördüm en son, ki bu tarihler de iptal olmuştur herhalde, ayın 27'si oldu zaten. Eğer iptal durumu söz konusu değilse, ben bugün öğleden sonra müsayitim arkadaşlar, Edy'de telefonum var.
Umarım en kısa zamanda gerçekleştirebiliriz bu organizasyonu :)
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
61
arkadaşlar bence hepberaber direkt piste çıkmadan önce birbirimizle tanışalım,kim kimdir sürüş karakteri nasıldır.Ben örneğin izmitteyim bu nedenle istteki arkadaşları tanımıyorum.Bu h.sonu yarışlar için nasıl olsa körfeze geleceksiniz,bir buluşmasa organizasyonu olursa pistte çok iyi olur.Böylece piste çıkmadan önce daha organize oluruz ve pist organizasyonumuz az hatasız ve firesiz gerçekleşir.
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@viper22
arkadaşlar bence hepberaber direkt piste çıkmadan önce birbirimizle tanışalım,kim kimdir sürüş karakteri nasıldır.Ben örneğin izmitteyim bu nedenle istteki arkadaşları tanımıyorum.Bu h.sonu yarışlar için nasıl olsa körfeze geleceksiniz,bir buluşmasa organizasyonu olursa pistte çok iyi olur.Böylece piste çıkmadan önce daha organize oluruz ve pist organizasyonumuz az hatasız ve firesiz gerçekleşir.
Piste girmek isteyenler genelde birbirini tanıyan arkadaşlar. Pist organizasyonu şu an için iptal oldu. Tekrar ne zaman organize edilir bilemem. Benim zaten bu haftasonu yarışım var, gelip destek vermek isteyen olursa orada olacağım. Superstock B kategorisinde 8 numaralı motorla yarışıyorum. Bu son yarışım olabilir, bu yarıştan sonra yarışmayı bırakabilirim.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
@viper22

Piste girmek isteyenler genelde birbirini tanıyan arkadaşlar. Pist organizasyonu şu an için iptal oldu. Tekrar ne zaman organize edilir bilemem. Benim zaten bu haftasonu yarışım var, gelip destek vermek isteyen olursa orada olacağım. Superstock B kategorisinde 8 numaralı motorla yarışıyorum. Bu son yarışım olabilir, bu yarıştan sonra yarışmayı bırakabilirim.

Neden bırakacaksın mehmet hocam yarışı?Zorluklarını biliyorum ama sen gerçekten sağlam bir pilotsun nazar değmesin.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
viper22
CRAZYUSUF


Telefonlarınızı aldım teşekkür ederim...
Bu , birbirimizden haberdar olmamız için çok gerekli birşey ...
Çünkü bir organizasyon yapıldığı an (özellikle pist gibi özel) birbirimizden haberdar olabilmemiz için kimin online olacağını beklemek çok zor...

Birbirimizle daha rahat haberleşebilmemiz için , pist organizasyonuna sıcak bakan arkadaşların irtibat telefonlarını bırakmalarını rica ederim.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
300
Ya biraz geç okudum topiği birdaha tarih kararlaştırılırsa uygun olursam bende varım
532 291 4444
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst