[Ankara-Mt] Pazar Buluşması 24 Haziran

Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar,
Oldukça güzel bir gündü. Henüz ehliyetim olmadığı için eymire gelemedim :pr:. Sizlere tanıştığıma memnun oldum. Herkese teşekkürler...
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
güzeldi gerçekten, herkesin ayağına sağlık

eymir"de çekilen kısa ama sansürsüz videolar da yakında burada olacak :p
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Alper abi nasıl çekmişim seni :cherry:
katılan arkadaşlara teşekkürler
Alper abi fotolar güzel olmuş eline sağlık,
akşam bilkentte cafe dönüşü ray jay ren ve scorp üçü birden subaru imprerezayı yalan ettiler bende arkdan hakemlik yapıyordum :cherry: subarulu eleman ışıkta gaz falan veriyor 4 motorcuyu görünce bizimkilerde havasını aldı tabi adam gazladığına pişman oldu . bende arkadan ağır abi takıldım, şimdi 3 kişiden tokat yemiş bide ben tokatlamıyım dedim :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz gurup sürüşü ekibiyiz , abartmayalım :p :cherry: üstelik ben hiç bulaşmadım sayılır :p
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
biz gurup sürüşü ekibiyiz , abartmayalım :p :cherry: üstelik ben hiç bulaşmadım sayılır :p

Hee anladım yani onlar subaruyla yarışıyor diye grup yaptın, peşlerine takıldın subarunun sol tamponuna yapışmış sinyalle yol isteyen de bendim zaten :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper abim gene o meshur montunu giymiş....:p

Hep yemek yerken çıkmışım :mrgreen:
Kimi tokatladınız lem? :queen:

valla st abı bundan öncekı anatolıa bulusmasında en son sen gelmıstın....bız gelelı yarım saat olmustu...valla biz utandıgımız ıcın kumpurü isteyemedık...sen gelır gelmez hemen saldırdın kumpurlere.....
ne desem acaba....:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
ohhh mis gibi gezi olmus kusura kalmayin katilamadik o sıralar kale festivalinde idik....
neyse şimdi de istanbuldayız...
ruhşen opnicik cuma çıkıyoruz dimi...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
Bu Anatolia nerde yahu? Resimlerden çıkaramadım.

milli kutuphaneden cetin emec'e cikarken ssagdaa hemen,


ben normal tin tin gidicektim yesil yaninca yandan horhor bi motor sesi geldi birinci viteste biraz gaz actim zaten yetti...
tahminim isi bilmeyen biriydi arti ovunulcek bisi yok cok extrem bi araba olmadikca motor genelde gecer :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
milli kutuphaneden cetin emec'e cikarken ssagdaa hemen,


ben normal tin tin gidicektim yesil yaninca yandan horhor bi motor sesi geldi birinci viteste biraz gaz actim zaten yetti...
tahminim isi bilmeyen biriydi arti ovunulcek bisi yok cok extrem bi araba olmadikca motor genelde gecer :)


Vaaay karizma 1500......:):)

Olsun o kadar....:cat::cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ihtiyar delikanlıda malzeme bulmus fason gazeteciler gibi abartmış

bugün güzel geldim ama ehehe , öghghöhehehe
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
ihtiyar delikanlıda malzeme bulmus fason gazeteciler gibi abartmış

bugün güzel geldim ama ehehe , öghghöhehehe

şiiiii !! olayda yanlış bişey yok. olabilecek şeyler niye rahatsız oluyorsunki ?

İfadelerİmİze Dİkkat Edelİm !
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiiiii !! olayda yanlış bişey yok. olabilecek şeyler niye rahatsız oluyorsunki ?

İfadelerİmİze Dİkkat Edelİm !

ifadelerime dikkat etmek gibi bir çabam yok , nasıl çıktıklarını düşünmem genelde , isteyen alınsın isteyen kırılsın

olayın yanlış tarafı şu, burada yazdıklarımızı vay be nası gazlamıslar oh süper bende ilerde alıcam tek teker gazlarım diyebilecek insanların da okuyor olması ,
o nedenle bizim motosiklet netteki konulara tekrar bakarsan yanlış örnek olacak davranışlarımızı yazmamaya gayret ediyoruz (bu yanlış hareket yapmıyoruz anlamına gelmez ! )

geyik tarafı ayrı orda istersen evren gazlamıs üçyüz yapmış yuh de .... de , okuyan eden anlayan kendi aramızda , burda oyle değil , o yüzden ilk mesajını yazmıssın iyi güzel , keske iki üç devam etmeseydin

ifadeleri de cok kafana takma her yiğidin ayrı laf anlatışı vardır :)
ben her karadenizli gibi az buçuk deli olduğum için böyle anlatıyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst