- Katılım
- 18 Haz 2007
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar! Adim Cengiz simdiden tanistigimiza memnun oldum. Herkese saygilarimi sunuyorum efendim.
Son dönem kaydolan arkadaşlaımızın rumuzları acayip yaratıcı.Senide ayrıca kutluyorum:cherry: Hoşgeldin.
Cevap yazan tum arkadaslara tesekkur ediyorum. Hosbulduk.
Bu rumuz Turkiye burokrasisinin bunyeye yansimasi.![]()
Saygilarimla,
Cengiz
Umarım yanlış anlamamışsındır.Hoşuma gittiği için yorum yazmıştım.:cat:
aramıza hoşgeldin... bu arada asya motor hangisini kullanıyorsun..