- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, şimdiye kadar gezdik, yedik, içtik, eğlendik... Bu sefer farklı bir organizasyon yapmayı planladık. Genelde racing motor kullananların daha çok ilgi göstermesi olası olan ancak racing motor sahibi olmayanların da bu deneyimi yaşamasına olanak sağladığımız bir pist günü organize etmeyi düşünüyoruz. Bu organizasyonun amacı kesinlikle piste çıkıp pervasızca gazlamak değil (ki bu zaten kesinlikle yasaktır!), trafiğe kapalı olan ve asfaltı özel olan bu alanda motorlarımızın bilmediğimiz özelliklerini, trafikte gerçekleştirmekten korktuğumuz limitlerini öğrenmek ve biraz da pist havası solumaktır. Sürdüğünüz motorun 600cc veya 1000cc bir racing olması şart değildir, örneğin Görkem arkadaşımız CBR 125R ile gelecektir. Burada önemli olan altınızdaki makinanın davranışlarını daha iyi hissetmektir. Organizasyon tamamen belli kurallar çerçevesinde gerçekleştirilecektir, kurallara uymayanlar pistten çıkartılacaktır.
Şu anda ne katılımcı sayısı, ne organizasyon günü bellidir. Kişiye göre planlama yapılacaktır. Eğer gelmek istiyorsanız buraya belirtiniz. Çok büyük bir ihtimalle haftaiçi bir gün gitmek zorundayız çünkü haftasonu pistin kirası çok pahalı. Haftaiçi gidilecekse 13:30 ile 17:00 arası gideceğiz, işten izin alacaklar yarım gün izin alabilirler. Gerçi duruma göre birşeyler ayarlanabilir. Bunun dışında gelenler birbirlerinin motorlarını deneyebilirler. Tabi bu motor sahiplerine bağlı birşey. Bu sayede farklı marka ve modelleri de test etme imkanı olacaktır. Pistte elimden geldiğince sizlere birşeyler öğretmeye de çalışacağım. Eğer organizasyon sorunsuz ve güzel olursa tekrar yapabiliriz.
NOT : Sürüşünü gördükten sonra bazı kişilere pistte benim motorumu 2 tur verebilirim. Böylece gerçek bir yarış motoru kullanma fırsatınız da olabilir.
- Motor hacmi bağımsız olarak herkes katılabilir.
- Pistte tam koruma zorunludur, tulum olması şart değildir.
- Kurallara uymayan pistten çıkartılır.
- Zaman ve ücret bazı şeyler netleştikten sonra belli olacaktır.
Gelecek olanlar :
01. boy (CBR1000RR)
02. GorkeM (CBR125R)
03. edy (R6)
04. dinmeyen (CBR1000RR)
05. Skullhunter (Fazer)
06. MarlboroMan (CBR600RR)
07. Danger0 (Fazer)
08. Sword (Fazer)
09. necdet (CBR1100XX)
10. onr.sual (CBR125R)
11. Luxor (CBF150)
12. kaya34 (R6)
13. sonic (CBR600F)
14. dreamdark (GT250R)
15. scuba (DL650)
16. not_fear (???)
17. tayfun (600RR)
18. mkirdal (SWING600)
19. viper22 (R1)
20. leto (600RR)
21. Shamyl (800S)
Şu anda ne katılımcı sayısı, ne organizasyon günü bellidir. Kişiye göre planlama yapılacaktır. Eğer gelmek istiyorsanız buraya belirtiniz. Çok büyük bir ihtimalle haftaiçi bir gün gitmek zorundayız çünkü haftasonu pistin kirası çok pahalı. Haftaiçi gidilecekse 13:30 ile 17:00 arası gideceğiz, işten izin alacaklar yarım gün izin alabilirler. Gerçi duruma göre birşeyler ayarlanabilir. Bunun dışında gelenler birbirlerinin motorlarını deneyebilirler. Tabi bu motor sahiplerine bağlı birşey. Bu sayede farklı marka ve modelleri de test etme imkanı olacaktır. Pistte elimden geldiğince sizlere birşeyler öğretmeye de çalışacağım. Eğer organizasyon sorunsuz ve güzel olursa tekrar yapabiliriz.
NOT : Sürüşünü gördükten sonra bazı kişilere pistte benim motorumu 2 tur verebilirim. Böylece gerçek bir yarış motoru kullanma fırsatınız da olabilir.
- Motor hacmi bağımsız olarak herkes katılabilir.
- Pistte tam koruma zorunludur, tulum olması şart değildir.
- Kurallara uymayan pistten çıkartılır.
- Zaman ve ücret bazı şeyler netleştikten sonra belli olacaktır.
Gelecek olanlar :
01. boy (CBR1000RR)
02. GorkeM (CBR125R)
03. edy (R6)
04. dinmeyen (CBR1000RR)
05. Skullhunter (Fazer)
06. MarlboroMan (CBR600RR)
07. Danger0 (Fazer)
08. Sword (Fazer)
09. necdet (CBR1100XX)
10. onr.sual (CBR125R)
11. Luxor (CBF150)
12. kaya34 (R6)
13. sonic (CBR600F)
14. dreamdark (GT250R)
15. scuba (DL650)
16. not_fear (???)
17. tayfun (600RR)
18. mkirdal (SWING600)
19. viper22 (R1)
20. leto (600RR)
21. Shamyl (800S)
Son düzenleme: