Tornado kulanan varmi?

Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
8
Arkadaslar,

Size hayalimdeki Motoru göstermek istiyorum, aranizda bu felaket güzel motoru kulanan varsa?, lütfen beni bilgilendirsin. Alah nasip ederse seneye almak istiyorum.
Motor hakinda fikirlerinizi bekliyorum.

:bestmt:http://www.myvideo.de/watch/360721
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk defa "allah"i yanlis yazan birini görüyorum ...

bence fazla pahali. zaten video'da da diyorlar - 150yi satabilecekler mi bakalim ...

ayrica bu fiyat kategorisinde olan bir motosiklet icin eksiklikleri biraz fazla. ducati 1098 10bin euro daha ucuz ve bence bu aletten daha iyi. yamaha R1 al, 10bin euro harca üstüne (ki o kadar harcayabilecegini bile zannetmiyorum) hem ducati'yi hem benelli'yi katla. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
8
Ne kadarda inceymisin Allahi yanlis yazdik diye bir sorun mu oluyor?
Ayrica Motorda Design diye birsey var, daha hic bir Italyan Motoru sürmemis olan bunu ne yazik ki anlayamaz.
Yoksa sen KIA il FERARI'yidmi kiyasliyorsun.:pr:
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadarda inceymisin Allahi yanlis yazdik diye bir sorun mu oluyor?
Ayrica Motorda Design diye birsey var, daha hic bir Italyan Motoru sürmemis olan bunu ne yazik ki anlayamaz.
Yoksa sen KIA il FERARI'yidmi kiyasliyorsun.:pr:

dizayn begenmek icin motora sahip mi olmak gerekiyor. dizaynin sürüs özelliklerini olan etkisi ne kadar ki???

evet, hic italyan motor sürmedim. ama ducati ve mv augusta modellerini yeterince yakindan gördüm, inceledim.

ayrica sen yamaha R1'i kia seviyesine indiriyorsan diyecek birsey yok....

toplam 150 adet üretilecek olan 36bin euroluk bir motosiklet hakkinda üyelerinin büyük cogunlugu türkiye'de olan bir forumda "kullanan var mi?" diye soru sormak ne kadar zeki o da ciddi tartisma konusu olabilir.
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
8
Kardesim benim o Motorun fiyati 14.700€ (tanitimdaki fiyat yanlis), ayrica bilemiyorum sen Türkiyenin hangi kösesinden geliyorsun, 30.000€ bile olsa Türkiyede o parayi verecek kisi cok. Forumdaki bazilarin Motorlarini gözetlersen göreceksinki bir sürü degerli Motorlar var.
Birde Italyan Motoru sür ve ondan sonra kiyaslamani yap.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
36bin euro paran varsa al kardeşim bu motoru."predator"'ün dediği gibi üretimi 150 adetle sınırlı ve sana görede dizaynı güzel bir makina kolleksiyon değeri taşırki bi bu motoru kullanmayı boşver görmiycez bile:).O sebeple sadece şifaen tavsiyede bulunabiliyoruz:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım bir gün herkes hayallerindeki motosiklete sahip olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst