- Katılım
- 1 Ara 2006
- Mesajlar
- 591
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaslar ilk motorumu aldigimdada sizinle burdan paylaşmistim. 125cc Derbi 125 Nude. Cok seyler ogrendim o motordan çok sevdim ama artik cc yukseltme zamanı geldi. Çok istedigim Kawasaki Er6 n i çok buyuk ugraşlar sonunda alabildim. Devir işlemleri tamam ama plakayi daha çikartamadim. Buyrun buda foto lar...

