- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzüldüm ama sanırım sen kendi yetilerini ve içinde bulunduğun şartları düşünüp ona göre hareket ederek hayvancağıza çarpmayı göze almışsındır. cani değilsin ya.. ya kendi hayatını tehlikeye atacaktın ya da onunkini.. eğer şartlar ve yeteneklerimden dolayı öyle bir durumda tehlikeye düşeceksem ben de senin yaptığını yapardım. bu yüzden kimsenin seni suçlamaya hakkı olduğunu sanmıyorum. insan olsa yine çarparmıydın diye soruyor arkadaşlarımız. oda allahın yarattığı şirin bir can ama insanla aynı kefede de tartılmaz kabul edersiniz ki (tabi ondan da değersiz haldeki insancıkları saymıyorum) ... ha umarım benim başıma gelmez öyle bir şey. hayatımda bir kere ava gittim onda da vurduğum kuşun halini görünce bir daha imkanı yok bilerek bir hayvanın canını alamam. ama sonuçta bir hayvan yüzünden canım daw tehlikeye girecekse takdir edersiniz ki..
gülüyorum aslında. sana hesap sormaya kalkan arkadaşlar ah canım vah canım diyerek demogoji yapacaklarına, dürüstçe kendileri senin yerinde olsalardı ne yaparlardı onu anlatsalar ya..
sonuçta boş alan vardı da sen keyfinden gidip köpeğin üstünden geçmedin.. inşallah hayvancağız sadece duyduğu korkuyla atlatmıştır bu olayı, ancak bunu temenni edebilirim. geçmiş olsun tekrar.
gülüyorum aslında. sana hesap sormaya kalkan arkadaşlar ah canım vah canım diyerek demogoji yapacaklarına, dürüstçe kendileri senin yerinde olsalardı ne yaparlardı onu anlatsalar ya..
sonuçta boş alan vardı da sen keyfinden gidip köpeğin üstünden geçmedin.. inşallah hayvancağız sadece duyduğu korkuyla atlatmıştır bu olayı, ancak bunu temenni edebilirim. geçmiş olsun tekrar.