[MT-Eskişehir] 10 Haziran Gürsöğüt Gezisi

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar, daha önce kararlaştırdığımız gibi "bedrun" (gökhan) arkadaşımızın daveti üzerine Gürsöğüt köyüne gidiyoruz!
Kendisinin mesajı var :

Meyvelikte inşaallah kuzu keseceğiz, istediğiniz kadar meyve(kiraz,çilek,olmuşsa vişne,erik..) yemek serbest. :)
ilerleyen saatlerde istenildiği taktirde Beypazarına gidilip gezebiliriz.Geziyi internetimin olmadığından dolayı gönüllü bir arkadaşımızın organizesine bırakıyorum.

Bütün Eskişehir MT davetlimdir.



TARİH : 10 Haziran 2007 PAZAR

TOPLANMA SAATİ : 07.00

TOPLANMA YERİ : H.POLATKAN MİGROS


Gökhan , bizleri Sekiören'de karşılayacak!

viper_1' Alıntı:
Arkadaşlar Mihallıçık yoluna en son gittiğimde süpriz çukurlar ve oldukça fazla mıcır vardı. Şu anki durumu bilmiyorum. Bozan ayrımına kadar yola ansızın fırlayan köpek ve koyun sürülerine dikkat! Buluşma yeri olarak "H.POLATKAN MİGROS" diyorum. Oradan H.Polatkan Cad. - Çifteler Cad. üzerinden Alpu Kavşağına rahatlıkla çıkılabilir... En geç 07.30 'da tekerlerin dönmesi lazım! Gidiş istikametinde yakıt sorunu olabilir o yüzden depoları lütfen tam dolduralım! Depo dolumu ve diğer ihtiyaçları buluşma yerine gelmeden önce tamamlayınız...

İstikamette yağış gözükmüyor ama yine de fazladan giyecek almak ve tedbirli olmak uzun yol kuralı olsa gerek...:cat:

haritatahminkucukgun4co8.gif


AB.gif
AZ BULUTLU
PB.gif
PARÇALI BULUTLU

koyta1zk1.jpg


[NOT]Katılım :

* viper_1 (Volkan)
* BeyFa (Faruk)
* umut_utu (Umut)
* muratd (Murat)
* halidbin (Cüneyt)
* forester (Engin)
* eser18 (Eser)
* BedRUN (Gökhan)
* _Si_BeMol_ (Eren)
* phenemenon (Salih)[/NOT]


[NOT]İRTİBAT:

Ev Sahibi :) : BedRUN (Gökhan) - 0505 502 75 77

Organizasyon : viper_1 (Volkan) - 0555 765 45 44 [/NOT]

Yolumuz da farımız da açık olsun... :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
NÖBETİM 12.00 18.00 eğer satabilirsem nöbeti hepberaber yeriz kuzu eti
satamazsam size afiyetler olsun...
volkan dönüş için herhangi bir not göremedim kalacaksak çadırımızıda alalım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
artçı olarak katılacağım ilk gezi olacak.
çok heyecanlıyım umarım gezi gününe kadar heyecanımı yenebilirim:queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
NÖBETİM 12.00 18.00 eğer satabilirsem nöbeti hepberaber yeriz kuzu eti
satamazsam size afiyetler olsun...
volkan dönüş için herhangi bir not göremedim kalacaksak çadırımızıda alalım:p

:queen: Abi sağ salim gidelim de. Dönüşü yolunu buluruz sanırım... :p

---

Artçı öncü takılcaz murat merak etme sen ... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ya beyler herşeye eywalahta hava o gün sürpriz yapıp kafamıza ceviz ceviz indirmesin?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Birkaç kaynakta yağış yok gibi gözüküyor. Ama süprizlere açık olalım... :p
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
fark etmiyorrr
her yola gelirim.yeterki çevirelim artık şu kuzuyu yawww
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
+1111:cat:
yedek eşya getirirsiniz iyice ıslandıkdan sonra değişdirirsiniz sorun olacağını sanmıyorum...ortalama km yi öğrenebilirsek iyi olurdu :wiinkk:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Mihallıçık 96 km!

Diğer köy yolları da 35 - 40 km olabilir...

96+96+40+40 = Toplam 272 km yol...

Bence MSN'e ileti yapmak için fazla bile.. :p :p :p
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
bugun gökhan bana ugradı ve pazar günü görüşmek üzere vedalastık..

haydi eskişehir yolaaa..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Pazar günü yapacağımız tüm sürüşler ;

Sıra/Tek Hat Sürüş Yöntemi şeklinde olacaktır!
Sıra/Tek Hat sürüş yönteminde sürücüler ard arda sıralanırlar. Nispeten dar, virajlı, trafiğin az olduğu yollarda yapılan sürüş tarzıdır. Ayrıca sportif sürüşlere de bu yöntem uygundur. Her motor arasında hıza bağlı olarak en az 5 saniye ve daha fazla olacak şekilde mesafe olmalıdır.

siraduzenijj0.jpg


Ayrıca lütfen KASK ve diğer koruma ekipmanlarımızı kullanmayı unutmayalım! :cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Gökhan ile telefon görüşmesi yaptık.

Mihallıçık ile Sekiören köyü arası 24 km . Sekiören kahvesinde Gökhan ile buluşacağız! Kim önce giderse orada oturup bekleyecek... :p

Gökhan saat 09.00 dan itibaren Sekiören'de olacak...

Not: Mihallıçık'dan sonra tabelalar yardımıyla yolumuza devam edeceğiz. Tabelalarda "Seki köyü" ile "Sekiören Köyü " 'nü karıştırmamamız hususunda uyardı.

Ayrıca Mihallıçık'dan sonra yollar virajlı ve dar. Lütfen dikkatli olalım.

Dediğim gibi toplanma yerine ne kadar erken gelirsek o kadar vakitli yola çıkacaz...

Lütfen benzin ihtiyacınızı saat 07.00 dan önce karşılayınız...

Tarih : 10.06.2007 Pazar
Toplanma Saati : 07.00
Toplanma Yeri : H.POLATKAN MİGROS
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hayırlı yolculuklar sizlere en yakın zamanda bende aranıza katılmak istiyorum... haberiniz olsun :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
kazasız belasız, keyifli sürüşler dilerim.
eskişehir e gelince sizleri ziyaret edeceğim.
saygılarımla,
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst