Çin motorlarının km saati

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bu kadarda olmaz ki yaa

çin mallarının en son keşfettiğim numarası kilometre olayı arkadaşlar

motorlar normalden fazla hız gösterıyor gittiğiniz hıza göre değişiyor

siz 100 km görüyorsunuz ama o 70 le gidiyor :pr:

bu marka ve modellere göre değişiyor ama asıl sorun şu

katettiğimiz mesafe


evet katettiğimiz mesafede bu oranda uzun hesaplanmış oluyor yani yaptığımızı sandığımız 100 km yol aslında 70 km

bunun gerçek anlamıda yakıt hesabında ortaya çıkıyor

marka motorlar gerçek yakıt tuketımlerı ıle çinmallarından daha az yakıyorken onların bu halde bile biraz fazla görünmeleri ne kadar buyuk bir fark olduğunu gösteriyor

kısaca çin malı piyasa motorları gerçek birer yakıt canavarı

kısaca farklı motorlarla aynı yolu giderek bunu öğrenebiliriz inanmayan denemsını yapsın

sonuçları burada paylaşalım ki gerçek anlamda maliyet performans işletme rakmlarını ortaya çıkararak ucuza aldığımızı sandığımız motorların bize gerçek malıyetı ortaya çıksın:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
nelerı dogru calısıyokı km sayacları dogru calıssın :) ulan motor 2 mılyar ama kardesım ne gıdıyo yaa ybr de 110 120 yapıyo buda ee nıye vereyımkı okadar para dıyo adam ama bılmıyokı 3000 -5000 km sonra hem o hızda gıdemedıgını anlayacak hemde heryerı bozulunca ybr ve cbf 150 gıbı degılmıs dıcek.ben sahsen her gordugume kotuluyorum sakın cınlı almayın dıyorum anlatıyorumda mantıgını ucuz motor alacak kadar zengin olmayın dıyorum ama nafıle neyse satmaya calıstıkları zaman gorecem ben onları
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
nelerı dogru calısıyokı km sayacları dogru calıssın :) ulan motor 2 mılyar ama kardesım ne gıdıyo yaa ybr de 110 120 yapıyo buda ee nıye vereyımkı okadar para dıyo adam ama bılmıyokı 3000 -5000 km sonra hem o hızda gıdemedıgını anlayacak hemde heryerı bozulunca ybr ve cbf 150 gıbı degılmıs dıcek.ben sahsen her gordugume kotuluyorum sakın cınlı almayın dıyorum anlatıyorumda mantıgını ucuz motor alacak kadar zengin olmayın dıyorum ama nafıle neyse satmaya calıstıkları zaman gorecem ben onları

bu sözlerden sonra başka birşey söylenmez:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Her motorun km saatinde ufak tefek sapmalar vardır... 1000RR da bile Gps ile ölçüldüğünde yaklaşık 3 kmlik bir sapma vardır...

Fakat bu sapma çin malı motorlarda çok fazla olabiliyor... Misal olarak cbr125 ile asya motor arasında ölçüm yaptığımızda fark yaklaşık olarak 20-30 km kadar çıkmıştı... Asya ile 120 gidip sevinilirken aynı hızda cbr'ın 90 görmesi biraz şaşırtıcı değil mi? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin mallarının en son keşfettiğim numarası kilometre olayı arkadaşlar

motorlar normalden fazla hız gösterıyor gittiğiniz hıza göre değişiyor

siz 100 km görüyorsunuz ama o 70 le gidiyor :pr:

bu marka ve modellere göre değişiyor ama asıl sorun şu

katettiğimiz mesafe


evet katettiğimiz mesafede bu oranda uzun hesaplanmış oluyor yani yaptığımızı sandığımız 100 km yol aslında 70 km

bunun gerçek anlamıda yakıt hesabında ortaya çıkıyor

marka motorlar gerçek yakıt tuketımlerı ıle çinmallarından daha az yakıyorken onların bu halde bile biraz fazla görünmeleri ne kadar buyuk bir fark olduğunu gösteriyor

kısaca çin malı piyasa motorları gerçek birer yakıt canavarı

kısaca farklı motorlarla aynı yolu giderek bunu öğrenebiliriz inanmayan denemsını yapsın

sonuçları burada paylaşalım ki gerçek anlamda maliyet performans işletme rakmlarını ortaya çıkararak ucuza aldığımızı sandığımız motorların bize gerçek malıyetı ortaya çıksın:salut:

Bilgi için teşekkürler.
Ancak verdiğin bilgiyi neye göre doğrulayacaksın ?
Bendeki motor böyle mi diyeceksin ? Çünkü çin malları böyle dediğin zaman bütün çin motorlarını töhmet altına almış oluyorsun.
Bunu tescillendirebilir misin yoksa bu senin fikrin mi ?
Mesela bu konuyu senden başka bilen var mı ? Senin keşfin mi ? Varsa başka kimlerden bilgi alabiliriz ? (Yamaha,Suzuki,Honda bayileri dışında ?)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
senden az once gorkem yazmıs gormedın galıba asya motorla cbr yı karsılastırmıslar ve yanlıs oldugunu gormusler ve gorkem gıbı kıyaslayan bı dunya ınsanda vardır bence. cunku yanlıs gosterıyo bende bılıyorum dobloyla 90 ıle gıderken cın motorunda 100 kusur gosterıyodu arkadasımın. her motorda sapma var ama cın motorlarında daha fazla bu gercek
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Walla benimki 70 gösterirken 90 la qidio :) biri dierini tutmuyoki bu çinlerin
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
benimkinde sapma mapma yok cok denedim olctumde allahtan oyle 10 -15km gibi buyuk bi sapma yok 4-5 km oynuo o da yuksek hizda e tabi buda cinlilerin cok ii oldugu anlamania gelmez hani , benim sansima ole denk gelmis motor...:mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Arkadaslar Benim Gostergem /99 Dogru Calisiyor Arabayla Yaptigim Kontrollerde Ayni Hizlarda Gittigimiz Apacik Ortada Bilip Bilmeden Cin Mali Motorlari Kotulemeyelim Insanlarin Alim Gucu Buna Yetiyorsa Aldigi Cooper Sekilli Olup Ybr Cbf Den Daha Heybetli Gosterisli Gorunuyorsa Kimsenin Zoruna Gitmesin Alan Motoruna Gozu Gibi Bakarsa Uzun Yillar Kullanir Ben Bakiyorum Bakin Bakalim Motor 1 Seneden Fazala Oldu Nasil Gorunuyor

İŞTE BUYRUN
http://img459.imageshack.us/my.php?i...5000044kj1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bu "aceba dogru gösteriyor mu?" meraki cok anlamsiz zaten. ne kadar yaktigini hesaplamanin da cok bir anlami yok. ne fark edecek ki? diger bir motordan 5 kurus fazla yakiyor diye degistirecek olan var mi?
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Tabi ki değiştirmez kimse ama evden işe ne yaktığını veya gittiği bir yerin gerçekten kaç km. olduğunu bilmeyi herkes ister diye düşünüyorum.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
valla benim ki de yanlış gösteriyorsa bir yandan sevinir bir yandan üzülürüm neden?
1) yüksek hızda gittiğimi sanarak yavaşlama ihtiyacı hissetmemden dolayı güvenli alçak hızda sürüş.

üzüldüğümde?
hesaplarken 100 km' de 3,8 diye hesapladım eğer yanlışsa 70 km'de falan 3,8 dir ki buda benim batmam demek. çünkü o kadar zengin değilim.

Arkadaslar Benim Gostergem /99 Dogru Calisiyor Arabayla Yaptigim Kontrollerde Ayni Hizlarda Gittigimiz Apacik Ortada Bilip Bilmeden Cin Mali Motorlari Kotulemeyelim Insanlarin Alim Gucu Buna Yetiyorsa Aldigi Cooper Sekilli Olup Ybr Cbf Den Daha Heybetli Gosterisli Gorunuyorsa Kimsenin Zoruna Gitmesin Alan Motoruna Gozu Gibi Bakarsa Uzun Yillar Kullanir Ben Bakiyorum Bakin Bakalim Motor 1 Seneden Fazala Oldu Nasil Gorunuyor

İŞTE BUYRUN
http://img459.imageshack.us/my.php?i...5000044kj1.jpg


motoruna bakayım dedim ama açılmıyor yavfs
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
3-5 fazla yakıyor olabilir.Ama ben hiç benim motor araba gibi yakıyor diyenide görmedim.Ha diyende olursa servislerde onunda çaresini buluyorlar.:)
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3-5 fazla yakıyor olabilir.Ama ben hiç benim motor araba gibi yakıyor diyenide görmedim.Ha diyende olursa servislerde onunda çaresini buluyorlar.:)

cc, kg veya tasinan kisi sayisi bazinda hesaplarsan motosiklet daha cok yakiyor zaten ...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
cinlilerin para kazanmak için yapmıcakları şey yok analarını bile satarlar (bu fazlamı oldu acaba:mrgreen:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Arkadaşlar her marka aynımıdır bilmiyorum.Ama ben denizli yolculuğumda bir ölçüm yaptım.Yol kenarlarında km konrolü için levhalar vardır uzun yollarda.Ölçtüm ve km sayacı doğru çalışıyor.Hızımıda farklı bir motorla denedim 50 km/s ye kadar aynı.ama daha üstünü denemedik.yüksek hızlardada 10 km'den fazla şaşma yapçağını sanmam.Çin malı motorları bu kadar kötülemeye gerek yok bence.Tamam ne kadar kullanılan malzeme dandikte olsa çin malı motorların uzun km'lerce dayandığının canlı örnekleri var.Başlıca örnek Ümmet Abi.Ve daha birçok motor gördüm uzun km'ler yapmış.Her ne kadar bir honda yada bir suzuki gibi olmasada bütçesi kısıtlı olanlar için ideal motorlar bence.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst