İstanbulda oturan ve Honda Cruiser kullanan arkadaşlar

Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
İstanbulda ikamet eden ve Honda cruiser kullanan arkadaşlar. Burda buluşalım. Bilgilerimizi, sorunlarımızı ve çözümlerimizi burda paylaşalım. İlk adım benden...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbulda ikamet eden ve Honda cruiser kullanan arkadaşlar. Burda buluşalım. Bilgilerimizi, sorunlarımızı ve çözümlerimizi burda paylaşalım. İlk adım benden...

slm istanbuldan cengiz bendede bi tane shadow mevcuttur.en kısa zamanda görüşmek dileğiyle kendine cici bak.......:rendeer:
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
diğer arkadaşlarda gelse biara toplansak falan hoş olur diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
deam ettirelim tabi canım... ben yazarım ama sesimizi duyurmamız lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst