İstanbulda ikamet eden ve Honda cruiser kullanan arkadaşlar. Burda buluşalım. Bilgilerimizi, sorunlarımızı ve çözümlerimizi burda paylaşalım. İlk adım benden...
baba bi programın olursa [email protected] mail bekliyom kolay gelsin.diğer arkadaşlarda gelse biara toplansak falan hoş olur diye düşünüyorum.