Diğer DORADO V3 Corvus/V5 Poseidon Bilgi Paylaşımı..!

Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
johnn ben burdayim yahu bu ara reklam işleri yogunlaşti ofiste pek duramiyorum :)
hani geliyodun, bu arada ben daha bir suru eklenti yaptim gelince inceleriz senin motorunda ölculerini aliriz ayip ettin unutmadik yani :)
gel herzaman beklerim :) bir motora daha krom alev desenleri yaptik o da burada cok kopuk oldu gelince incelersin bekliyorum :)
tabi bu arada gezip tadinida cikariyoruz geceleri :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
22
merhaba arkadaslar. Bnde de bu motordan var diyemicem fkt inceledegim motorlardan biri . yaklasik 33 sayfanin hepsini okudum konuyu takip ediyorum onun haricinde 1-2 mesaj yazip ortadan kaybolan uyelerden degilim :) . yaz sonuna dogru secm ypcam bi motor bklm . hyosung ve dorado yu takip ediyorum su an.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaslar. Bnde de bu motordan var diyemicem fkt inceledegim motorlardan biri . yaklasik 33 sayfanin hepsini okudum konuyu takip ediyorum onun haricinde 1-2 mesaj yazip ortadan kaybolan uyelerden degilim :) . yaz sonuna dogru secm ypcam bi motor bklm . hyosung ve dorado yu takip ediyorum su an.

Valla kardeş sen bilirsin gene bi araştır bak ben daha ciddi bi arıza ile karşılaşmadım henüz .... yaklaşık 9 aydır bende motor sadece akü ve buji değiştirdim onun haricinde maşallah bişi olmadı sonuçta kul yapısı bu alatler illa çamur atacan kişiler olacaktır onu alma bunu al falan filan gibi senin gönlün neyi çekiyorsa onu al bence .... Havalar güzel olduğundan sezon açıldı kolay kolay kimseyi bulamssın formda sen yazmaya devam et ama illa arada benim gibi tipler çıkar anlayacağın hakkında hayırlısı olsun kardeşşşş .... :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
22
Valla kardeş sen bilirsin gene bi araştır bak ben daha ciddi bi arıza ile karşılaşmadım henüz .... yaklaşık 9 aydır bende motor sadece akü ve buji değiştirdim onun haricinde maşallah bişi olmadı sonuçta kul yapısı bu alatler illa çamur atacan kişiler olacaktır onu alma bunu al falan filan gibi senin gönlün neyi çekiyorsa onu al bence .... Havalar güzel olduğundan sezon açıldı kolay kolay kimseyi bulamssın formda sen yazmaya devam et ama illa arada benim gibi tipler çıkar anlayacağın hakkında hayırlısı olsun kardeşşşş .... :)
saolsn john :) okuduklarıma gore aku baya bi sorun olmus ama cokta problem deil ben buralardayım :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akü dediğin ne ki kardeş 75 ytl 1 yıl garantili sorun olmaz yani ....... :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu motora 10 yıl yedek parça temini yapılmak zorunda mı arkadaşlar?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
valla ben 30 ytl.ye kuru akü aldım.aslanlar gibi oldu.hiçbir sorunum kalmadı.6 ay bile dayansa ne yazar.
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
Her durumda 10 yil yedek parça saglanmak zorunda artkadaşlar kanun böyle, o yuzden acaba parça bulamazmiyiz diye dert etmeyin.. Ben ankaradan istedigim butun parçalari tikir tikir getirtiyorum..Çamurluk yan grenajlar vs hepsi adrese teslim gönderiliyor.

biraz emek biraz calişmayla gayet zevkli çalişmalar yapiliyor işte yeni örnekler
siyah olan motoru bir arkadasimiza hayirli olsun hediyesi olarak yaptim:)



 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
arkadaslar bi sure once kaza yaptim. farım ve gostergem kırıldı..
fiyatlari hakkında bilgi sahibi olan varmi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her durumda 10 yil yedek parça saglanmak zorunda artkadaşlar kanun böyle, o yuzden acaba parça bulamazmiyiz diye dert etmeyin.. Ben ankaradan istedigim butun parçalari tikir tikir getirtiyorum..Çamurluk yan grenajlar vs hepsi adrese teslim gönderiliyor.

biraz emek biraz calişmayla gayet zevkli çalişmalar yapiliyor işte yeni örnekler
siyah olan motoru bir arkadasimiza hayirli olsun hediyesi olarak yaptim:)





vay vay vay süper işler yapmışsın yaw uğur kardeş senin boş vaktin çok galiba işi sanata dökmüşsün desem yeridir :) bi süre sonra bu işten para kazanmaya başlayacakmışsın gibi bir his var içimde :) neden olmasın yaratıcılık herkeste yok önemli olan güzeli başarmak ellerine sağlık demek istedim ... bu arada bana şu msn adresini yaz yada msg at yaw uygun olunca laflarız . geçtiğimiz cumartesi sana gelecektik saolsun emre kardeş ekti beni gelmedi serviste sel otoda buluşup sana gelecektik kusurumuza bakma bi dahaki sefere artık ..... kendine iii bak
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
22
cok karizma olmus motorun hll olsun ;) arkadaslar bu arada corvus u olan bi arkadas yokmu sole fotolarini cekip koysun surerken filan :) baktim hic kimse paylasmamis veya ben gormedim
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bir sorunum var.benim göstergede,km'de 140 yazan bölgede,zaman saatinin son iki hanesine denk gelen,öndeki şeffaf mika,şeffaflığını yitirmeye başladı.(sanki bir gölge gibi)ne dersiniz,sizde de oldumu,ne yapabilirim.tavsiyeleriniz.........

CONFUSED arkadaşıma;


 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
msn

arkadaslar msn adresim [email protected]
İsteyen herkesle sticker modifiye vs vs gibi motorlarimizi guzellestirmek özelleştirmek hakkinda seve seve konusurum :)

Aslinda bos vaktim pek yok ama olayi sevdigim için vakit yaratiyorum..
Gece 11 - 12 dukkani acip yeni dizaynlar yapiyorum dusunuyorum ve bunlar cikiyor ortaya. :) Begenileriniz icin cok sagolun arkadaslar :)

En kisa zamanda gorusmek uzere kendinize ve yola iyi bakin arkadaslar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msn adresini ekledim uğur kardeşim .. görüşmek üzere :)

listene ekle beni kardeş ...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uğur gene kayıplardasın msn adresini ekledim kardeş ama sanırım senin işler de yoğun desene zaten forma kimse uğramıyor yaw çok ilginç eee yaz geldi böle oldu.herkese keyifli ve zevkli sürüşler diliyorum ... :cat: msn adersim : [email protected]
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
38
ekledim seni msn ye john, sabah tan kagit hane mecidiye kö şişli taksim yaptik daha yeni geldim biraz dan kartal ve soganlik var..bu ara çoştuk yine :)

broşürlükler yönlendşrmeler fuar standlari ve bina giydirme işleri ile ugrasiyorum tasarim yapmaktan siyiracam yakinda sorma :)

sunlardan bi kurtulayim rahat rahat konusucazz insallah :)
Bu arada motoru bu yukllu haliyle satmayi dusunuyorum su an tam limitlerine kadar doldu 1500 km oldu bakimdan sonra satmak gibi bir plan var aklimda..

benim motora nasil baktigimi hepiniz biliyosunuz artik :)
heralde 750 lik bi shadow alacam gibi göziküyo bakalim:) ama satsamda satmasamda ben yine burada olacam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun inşallah inventor ......

bu arada güleceksiniz ama buraya nasıl resim ekleniliyor ? birisi tarif ederse sevinirim :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.







arkadaşlarımla birlikte çektigim resinlerden bir kaç tanesi paylaşmak istedim :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst