Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Özel mesajımı açarım ben, çok sevinirim yollarsan çok makbule geçer :)

Açtım pm atabilirsin, çok mersi şimdiden..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Özel mesajımı açarım ben, çok sevinirim yollarsan çok makbule geçer :)

Açtım pm atabilirsin, çok mersi şimdiden..:rendeer:

Tugba, hemen atamam çünkü aşağı inip, yakın plandan, yüksek çözünürlüklü bir resim çekmem lazım ilk önce.P.M.'nin açık kalsın, bugun mutlaka atarım.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tamam açık açık, sen atana kadar kapatmam.. Ay çok sağol Volki ::blushani
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Tugba, hemen atamam çünkü aşağı inip, yakın plandan, yüksek çözünürlüklü bir resim çekmem lazım ilk önce.P.M.'nin açık kalsın, bugun mutlaka atarım.

Sevgili pazer işte dayanışma budur :cat:

Senin adına sevindim dishy, Ama grafikçiye yaptırdıktan sonra motorun şöyle yeni halini fotoğrafla da yolla buraya, yazıdan da detay al bakalım nasıl oluyormuş görelim :silent:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Arkadaşlar selam bana yardımınız gerekli, muvattali arkadaşımıza söyledim ama motoru serviste olduğu için yardımcı olamadı.. ::blushani

Motoru boyattık, ve yan tarafta ki Nx4 kısmını çıkardılar. Reklamcıdan stıcker yaptıracağız çok yakın plandan oranın resmi lazım..::blushani İnternetten bulduklarımın çözünürlüğü yetmiyor, çekip yollar mı Nx4 ü olan birisi? Çok sevinirim ::blushani

alırsam seneye yollarım :p

Bak bi site buldum cok güzel stickerler var hemde her modele göre.. Ama maleef falcon un ki yok...:silent:

http://www.rsgraphics.co.uk/
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hehehe ya inşallah alırsın :) Gerçekten muhteşem bi makina :cherry: Stıcker işini Volkan (pazer) la halledeceğiz :) :wiinkk:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Motorun asfalt performansı nedir özellikle uzunyol ve çevreyolu (otoban) nda kullanıcam 2nci motorum olarak düşünebilirim..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@umutus ybr den 3 kat daha güçlü bi motor... Ybr kullanımını seviyorsan eger falconu da sever hatta asık bile olabilirsin...
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Şu topiği hortlatalım. Kanuni, zealsun, zzr derken, nasip olursa 1 hafta içinde falcon ile tekrar dönüyorum. Myheart bekle beni :)

Daha önce kısa süre kullandığım bir motosiklet, forumda yazılanlardan katıldığım birşey var 100 ü geçince balon gibi şişiyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bekliyorum abicim 4 gözle valla... bende alacam bakalım yaz sonuna doğru hayırlısıyla... Su anda tek sorunu benzin sarfiyatı... :silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Selam ; İşte geldim, boyası yapıldı, stickerlar yapıldı.. :) ::blushani Şimdi çektik :)

0002la1.jpg


0003sm9.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
o motorda ayakların yere degiyor muu :silent::p:mrgreen:

bu arada falcona siyah yakışmış:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Değmemesi mi gerekiyor ? 1.70 yetmiyor mu ? Boy mevzuusu çok uzadı... TA süreceğim, hala aynı soruyu soracaksınız.. :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
aferim kız güzel olmus motor... Bende alacam gaza geliyorum ama bak hee :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Benimde çok hoşuma gitti bu falconlar yav ::154:::salut:

Yoldada gördüm bi kaç kez. Keşke sıfırıda olsa :pale:

2.el lerin kmleri çok fazla..

Mesela 37.000 km de bir falcon. :mrgreen: > http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3983789

En düşük 7.000 km ile 15.000 km arasında bulunabiliyor.

Ehliyetimi bi alsam arkası gelecekte.. İşte bekliyoruz... :pr::pr::pr:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Başlangıç motoru olarak Falcon mu düşünüyorsun :)
Ben Falcon'da öğrendim gerçi ama, scooter ım vardı, sen bilirsin tabii Özgürcüğüm :) Bu arada bizim Falcon 15,000 de :wiinkk:

+ Enduro alırken km'ye bakılmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst