Özel mesajımı açarım ben, çok sevinirim yollarsan çok makbule geçer
Açtım pm atabilirsin, çok mersi şimdiden..:rendeer:
Tugba, hemen atamam çünkü aşağı inip, yakın plandan, yüksek çözünürlüklü bir resim çekmem lazım ilk önce.P.M.'nin açık kalsın, bugun mutlaka atarım.
Arkadaşlar selam bana yardımınız gerekli, muvattali arkadaşımıza söyledim ama motoru serviste olduğu için yardımcı olamadı.. ::blushani
Motoru boyattık, ve yan tarafta ki Nx4 kısmını çıkardılar. Reklamcıdan stıcker yaptıracağız çok yakın plandan oranın resmi lazım..::blushani İnternetten bulduklarımın çözünürlüğü yetmiyor, çekip yollar mı Nx4 ü olan birisi? Çok sevinirim ::blushani
Hehehe ya inşallah alırsınGerçekten muhteşem bi makina :cherry: Stıcker işini Volkan (pazer) la halledeceğiz
:wiinkk: