Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
çok fazla okadar bekledik sonunda bu fiyat vurguna döndük Hyosung GT 250 COMET & Honda CBF 250 bunlara yönelmekte yarar var.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
üstüne 3 000 daha koyup CBF 500 alırım ne yapim :D suzuki ve yamaha hondaya göre daha pahalı
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Sanırım doğru, ellerindeki 2006 stoklarını eritmek için 2007 ithalini asgariye indirmeye çalışıyorlar. Malın fiyatı fazla olsun ki talep olmasın ve 2006 modeller elde patlamasın. :cat:
Honda Türkiye A.Ş. olsam Beldeyama A.Ş. ye şöyle bir Faks çekerdim: "Satış ve fiyat politikanızdan dolayı sizi tebrik eder, çalışmalarınızın devamını dilerim."
Anadolu'nun bir çok bölgesinde bisiklet ve mopet tamircisini kendilerine servis edinerek başta hata yapan ve fiyat politikasıyla yamaha severleri çileden çıkaran BELDEYAMA şirketini esefle kınıyorum.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
HÖst Artik Ne Lan Bu.....honda Cbf Alirim Bu Paraya Daha İyİ Hem Kalaninada İyİ Bİr Kask Alirim
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
ohaaa felan yanı bu yamaha ucmus beee ne bu fıyata satılırmı 250 cc tek sılındır ılgınc enteresan :pr: o paraya rahat hyosung gt 250 r alırım pasa gıbı bınerım sport 180 km surat banamısın demıyor kerata :cherry: ne dıyor bu yamaha :silent:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
::evil:: Daha öncede yazmıştım, inadım inat ::miiz:: 6000 YTL veriyorum, (bu bile çok ama...)bir kuruş fazlası yok:king:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
o kadar verilir mi ya o motora... O kadar param olsa hiç düşünmem gider CBF 500 Alırım...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Yaw bu YBR 250 yi Beldeyama mı BORUSAN mı getiriyo anlamadım yani :silent: Aklı olan kimse o fiyata bu motoru almaz :bounce: onu alacağına gider er5 , gs500 , gt 650 , cbf 500 alır 2.el paşa paşa biner motoruna :wiinkk: Bir sene satamasınlar depolarında kalsın motorlar da akılları başlarına gelsin bence "almayın arkadaşlar" bünyemiz bu zamana kadar çok kazığa ev sahipliği yaptı artık yeter :farao:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :queen: son cümle cok hostu
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
darpçı 9.400 ytl ye kurtaramazsında motoru daha bunun ruhsatı var plakası var....:farao:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
taş çatlasa 6000 ytl. daha fazla vermem bu makinaya. ederi 5500 hatta.

yakında şöyle bir kampanyayla karşılaşırız:

"YBR 250'DE YAZ KAMPANYASI! YAMAHA BAYİLERİNE GELİN, YBR 250'Yİ %30 İNDİRİMLE ALIN, YAZA MOTOSİKLETSİZ GİRMEYİN!"
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
En fazla 5.500 ytl eder.Geçen yılki ötv zammı ve döviz dalgalanmasından önce cbf 250 6000 ytl, gt 250 5500 ytl civarındaydı.Bence hyosung ve honda'da bir miktar daha aşağıya çekmeli fiyatları.Yoksa bizi kerizlemeye çalışan sadece Yamaha değil diye düşünüyorum.Ama tabi ki 9400 ytl çok yüksekten uçmuşlar, oksijensiz kalıp hava almak için aşağıya inecekler mecburen :p
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Valla eski bir Yamaha kullanıcısı olarak bende ybr 250 yi görünce sevmiştim. Hatta 6000 ile 6500 arası verilebilir gibide bir plan yapmıştım. Ha geldi ha gelecek beklemekten sıkıldım. Şu an Hyosung Comet 250 sahibiyim. Çokta memnunum. Teknik olarak kıyaslarsak ortada 7-8 beygirlik fark var. Enjeksiyon dışında her şey hyo ya göre ekside. Buna rağmen 9400 ü kullanıcıya enjekte etmek ve hatta enjektör niyetine kazık kullanmak Beldeyama'yı bu cc motorlarda bitirir ki ben şahsen CBF250 içinde şu andaki fiyatının karşılığı bir makina olduğunu kabul etmiyorum. Bana göre CBF bile haketmiyorken Beldeyama motorlarıyla mutlu mesut depolarında yaşar. Beldeyeme'de yanında yat...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Valla eski bir Yamaha kullanıcısı olarak bende ybr 250 yi görünce sevmiştim. Hatta 6000 ile 6500 arası verilebilir gibide bir plan yapmıştım. Ha geldi ha gelecek beklemekten sıkıldım. Şu an Hyosung Comet 250 sahibiyim. Çokta memnunum. Teknik olarak kıyaslarsak ortada 7-8 beygirlik fark var. Enjeksiyon dışında her şey hyo ya göre ekside. Buna rağmen 9400 ü kullanıcıya enjekte etmek ve hatta enjektör niyetine kazık kullanmak Beldeyama'yı bu cc motorlarda bitirir ki ben şahsen CBF250 içinde şu andaki fiyatının karşılığı bir makina olduğunu kabul etmiyorum. Bana göre CBF bile haketmiyorken Beldeyama motorlarıyla mutlu mesut depolarında yaşar. Beldeyeme'de yanında yat...

Aynen katılıyorum sana. Ayrıca cbf250'de o fiyatı haketmiyor, o da gereksiz pahalı. Bu aletlerin ederi 6000ytl civarı olmalıdır.
Yamaha'nın bizim buradaki çağrılarımızı pek kaale alacağını sanmıyorum ama yine de almayın diyorum en azından buralara girip bakan insanlar kazıklanmasınlar. ALMAYIN!
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
Ben bi tane YBR250 alıyım TV'ye falan çıkarım belki tek kullanıcısı diye :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
sokakta bulsam bu parayı vermem yamaha ne yapıyorr hondaya dönucemm

aykan kalıyorum sana agzına saglık
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst