Valla eski bir Yamaha kullanıcısı olarak bende ybr 250 yi görünce sevmiştim. Hatta 6000 ile 6500 arası verilebilir gibide bir plan yapmıştım. Ha geldi ha gelecek beklemekten sıkıldım. Şu an Hyosung Comet 250 sahibiyim. Çokta memnunum. Teknik olarak kıyaslarsak ortada 7-8 beygirlik fark var. Enjeksiyon dışında her şey hyo ya göre ekside. Buna rağmen 9400 ü kullanıcıya enjekte etmek ve hatta enjektör niyetine kazık kullanmak Beldeyama'yı bu cc motorlarda bitirir ki ben şahsen CBF250 içinde şu andaki fiyatının karşılığı bir makina olduğunu kabul etmiyorum. Bana göre CBF bile haketmiyorken Beldeyama motorlarıyla mutlu mesut depolarında yaşar. Beldeyeme'de yanında yat...