TMF Kupası 1.ci Körfez Pisti Yarışı.

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Bildiğiniz Gibi 5 - 6 Mayıs Körfez Pistinde TMF kupası Yarışları Bugun Sıralama Turları İle start aldı. Bir kaç resim sıralama turlarından..
Fotoraf Makinamızın biri orda kaldığı için elimizde olanla idare edicez.. yarın geri kaLan kısmını ekliyeceğim arkadaşlar..


1000 Cc ilerin içinde Kawasaki 636 içerinde sıralamar oldu.

sıramala öncesi hamza abimizi doyumaya çalışıyoz :D ( kendisinin ellerine sağLık muhlama yaptı bugun bize :D )

resim002gv1.jpg

kel olan Hamza Başoğlu :) C grubunda yarışıyor. Yamaha R6 iLe
resim004cz0.jpg

buyrun açlar sofrasına :D
resim003hu0.jpg




buda ben :D ( kusura bakmayın anca tüm gün kirlendik pasaklı olduk da :d
ve ağzı açık oLan Orhan Aktürkoğlu 1000cc B katogorisinde 636 sı ile yarışcak :D hey mübarek canvar canavar ama bir türlü doymuyo :D
hamza abi gene yemeye devam ediyor onuda es geçmeyelim :p

resim007tn3.jpg


Orhan Aktürkoğlu motoru ve Pit Girişi

resim035bx3.jpg

resim009lk2.jpg


Engin Yılmaz ve Motoru

resim039cs6.jpg


teknik servisimiz Nihat Bozoğlu :p nerde beLeş oraya yerLeş konusunda üstüne yok hele yemek konusunda ( adam aç aç :p )

resim006pn1.jpg


abe rekLam yasakmı yaws :p

resim012ui4.jpg


arkaşlar kusura bakmayın resimlerde sorun var neden se açılmıyor..

resim018hi0.jpg

resim023zz1.jpg

resim024ai7.jpg


devamı artık yarın :queen:

kupalarımızıda aLalım
resim064dg8.jpg


kenansız olmaz
resim078ua6.jpg


resim091er5.jpg


resim112uz2.jpg


resim114wo9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimler gözükmüyor diye bi sazanlık yapıyım bari
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm bugün oldukça dogada dolastım malesef acık kask taktım yüzüme cok sinek börtü böcek carptı acaba körüm gözmü oldum birşey gözükmüyor
nayır nolamaz kör oldum
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resim gösterilmez yazıyor bende de.....Ali cengiz oyunu olmasın bu..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
abi bizde bugün baya yol yaptık arnavutköyden girdik çatalcadan döndük birazdan arkadaş fotoları atcak siteye size iyi eglenceler yolunuz açık olsun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kesin Fürekten dir...Resimler bile kaabul etmiyo....
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama bu bir mucize evet görüyorum görüyorum
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hocam resimlerin daha büyük hali yokmuydu onları yükleseydin:pr:
1024 kb baglantı var ve mozilladan sayfayı açtım yinede resimlerin yüklenmesi zaman aldı.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
48
engin abi helal komşumdur kendisi ilk yarışında derece yaptı bravo başarıların devamı gelicek:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tebrik ederim arkadaşlar....Umarım daha başarılı olursunuz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst