Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2007
Mesajlar
1
honda cbf150

5 aydan beri kullanıyorum en son 130 km/h gördüm
sessiz olması süper bişey ve çok rahat
 

YTN

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
14
Hayırlı olsun Ahmet kazasız belasız mutlu bir şekilde kullanman dileğiyle
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
5 aydan beri kullanıyorum en son 130 km/h gördüm
sessiz olması süper bişey ve çok rahat

arkadaş amma sallıyosunuz yaaa 150'lik motor nasıl 130 görsün adam siteye üye oluyo ilk mesajı bu tamamen sallamasyon , kendisi ya honda bayisi yada satış temsilcisi falan galiba , yanlış bilgilendirmeden dolayı kendisini kınıyorum....:farao:

bu iş tamam arkadaşlar aldım motorumu işte bu


hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız kullanman dileğiyle....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum hepimizin kazasız belasız motorlarımıza binmesi dileğiyle ayrca karar vermem için tecrübülerini paylaşan arkadaşarada teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum hepimizin kazasız belasız motorlarına binme dileğiyle ayrca karar vermem için tecrübülerini paylaşan arkadaşarada teşekkür ederim

çok iyi bir seçim yaptın, kutlarım
hayırlı olsun, güzel günlerde kullan motosiklerini
güzel geziler seni bekliyor... :cat:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
fiyatın pazar malı gibi böyle bir inip bir çıkması Hondaya prestij kaybetiriyor.Ona göreee :)
Bazı hızlarda sabit giderken kafa grenajından bir zırıltı geliyor normalmi??
Bir de ön diskten hafif bir ıslık gibi bir ses var?1300 km deyim.Servise götürsem mi arkadaşlar??
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
3000 KM bakımını geçtim , ne zırıltı duydum ne de ıslık sesi,
gönül ve kafa rahatlığı ile marş a basıp gidiyorum.
Çok memnunum.
Sen yine de bir servise götür tabiii 2 yıl garantisi var.
Ayrıca piyasa şartlarına göre fiyat ayarlamaları Honda nın prestijine bir şey yapmaz.Piyasa şartlarına göre indirim yapmışlar teşekkür etmek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Bugün izmir honda bayisine uğradım fiyatı doğruladılar 3640'a düşmüş...ellerinde bi tane mavi var haftaya 4 tane siyah gelcekmiş biri benim olucak kısmetse :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
bu iş tamam arkadaşlar aldım motorumu işte bu
Hayırlı olsun Ahmet kardeşim, kazasız belasız, keyifle kullanman dileğiyle :cat:

arkadaş amma sallıyosunuz yaaa 150'lik motor nasıl 130 görsün adam siteye üye oluyo ilk mesajı bu tamamen sallamasyon , kendisi ya honda bayisi yada satış temsilcisi falan galiba , yanlış bilgilendirmeden dolayı kendisini kınıyorum....:farao:
Ben 125 gördüm henüz 1500 km civarındayken, 130 görebilir inanırım :cat:

fiyatın pazar malı gibi böyle bir inip bir çıkması Hondaya prestij kaybetiriyor.Ona göreee :)
Bazı hızlarda sabit giderken kafa grenajından bir zırıltı geliyor normalmi??
Bir de ön diskten hafif bir ıslık gibi bir ses var?1300 km deyim.Servise götürsem mi arkadaşlar??
Benim fren her turda bir sürtüyor sanırım, ondan ses geliyor. Arkadaşlar normal olduğunu söylediler ama kaldırıma yandan yavaşça çarptıktan sonra oldu gibime geliyor. 3000 bakımında soracağım onu da.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
16
Ahmet hayırlı olsun Allah kazasız belasız binmek nasip etsin..Ama olmuyorki arkadaşlar herkes kırmızı alıyo arada mavi siyahlarıda istiyoruz.motorun haysiyeti kalmadı herkeste kırmızı:mrgreen:

Bu arada kırmızısı olanlardan çıkartmayı söken varmı?varsa nasıl duruyo?Benim pek hoşuma gitmiyo.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ben 125 gördüm henüz 1500 km civarındayken, 130 görebilir inanırım :cat:
.

erdoğan arkadaşım peki fabrika kağıdına baktınmı en soz hız kaç yazıyo kafa aşşağı son gaz verdikten sonra CBF250 145-150 de görür ama motorundan anasını ağlatırsın , motorunuza uygun olan hız azamı 100-110 km'dir daha yüksek hızlarda kesinlikle dengesiz gidiyo demektir motor çünkü ona göre yapılmış , bende 1,5 sene YBR125 kullandım hemde 2004 versiyon 11,5 beygir en son gördüğüm hız 110-115 falandı ama hiç güven vermiyodu o hızlarda ve en fazla 5-10 saniye kalabiliyosun zaten sabitleyemiyosun.....
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
erdoğan arkadaşım peki fabrika kağıdına baktınmı en soz hız kaç yazıyo kafa aşşağı son gaz verdikten sonra CBF250 145-150 de görür ama motorundan anasını ağlatırsın , motorunuza uygun olan hız azamı 100-110 km'dir daha yüksek hızlarda kesinlikle dengesiz gidiyo demektir motor çünkü ona göre yapılmış , bende 1,5 sene YBR125 kullandım hemde 2004 versiyon 11,5 beygir en son gördüğüm hız 110-115 falandı ama hiç güven vermiyodu o hızlarda ve en fazla 5-10 saniye kalabiliyosun zaten sabitleyemiyosun.....

eee tamam işte
zaten buradaki arkadaşlarda 130la sabit gidiyor demiyorlar ki
130 görüyor diyorlar
o hızda da zaten gitsen gitsen 1 dk git sonra zaten motora acır hızı azaltırsın
yani bizim düşüncemiz de senle aynı merak etme
bu motorun normal sürüş hızı 100-110 km/s
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
fiyatın pazar malı gibi böyle bir inip bir çıkması Hondaya prestij kaybetiriyor.Ona göreee :)
Bazı hızlarda sabit giderken kafa grenajından bir zırıltı geliyor normalmi??
Bir de ön diskten hafif bir ıslık gibi bir ses var?1300 km deyim.Servise götürsem mi arkadaşlar??

Honda'ya prestij kaybettireceğini sanmam. Bunlar pazarlama taktikleri sadece.

Kafa gernajından kimi zaman zırıltı geliyor, sanırım km göstergesi etrafındaki siyah plastik parçalar yapıyor.
Diskteki ıslık için ben servise sormuştum ve önceki sayfalarda da yazmıştım. Fren balataları tozlanınca yapıyormuş. Temizleme spreyi sıkınca geçiyo. Almak lazım bi tane. Ben de şu ara yine var mesela o ıslık. Büyük bir sorun değil senin anlayacağın.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cihancım tekrardan hayırlı uğurlu olsun...


Bugün saat 17.30...18.00 gibi D&B motor Ümraniye bulgurluda olacağım...yolu düşen varsa kaynaşalım...Biloo da yanımda olacak...yağ değişcek sadece...yağ parası ödenecek...ana bakım 4000 e çıkarmışlar bilginiz olsun...orada Kasım var...sağolsun iyi çocuktur...Tekirdağa davet ettim...yarışlara gidecekmiş...teknik destek için...


son haberler benden olsun size...D&B motor Konşuk Motora devredilmiş...yarınki yarışlarda Konşuk motorun sahibinin oğluda yarışacakmış vs...son dedikodular bunlar...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Cihancım tekrardan hayırlı uğurlu olsun...


Bugün saat 17.30...18.00 gibi D&B motor Ümraniye bulgurluda olacağım...yolu düşen varsa kaynaşalım...Biloo da yanımda olacak...yağ değişcek sadece...yağ parası ödenecek...ana bakım 4000 e çıkarmışlar bilginiz olsun...orada Kasım var...sağolsun iyi çocuktur...Tekirdağa davet ettim...yarışlara gidecekmiş...teknik destek için...


son haberler benden olsun size...D&B motor Konşuk Motora devredilmiş...yarınki yarışlarda Konşuk motorun sahibinin oğluda yarışacakmış vs...son dedikodular bunlar...

abi nasıl anlamadımki 4000 demi şimdi bakım:silent: yahu bir 2000 ,3000,5000 bende anlıyamadım :silent: hangidi doğru bunların.Zaten bakım ücretleri belimi büküyor:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst