Tekirdağ Gezisi İçin Yoklama...06 Mayıs Pazar

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
üstadlarım benim akrabam hem sünnet olucak hem evlenecek tanıdığınız sağlam sanatçı var mı acaba
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
üstadlarım benim akrabam hem sünnet olucak hem evlenecek tanıdığınız sağlam sanatçı var mı acaba

vaaayyy eroldayıııı yanlış cephedesinnn abii...:salut:


kırıldım şimdi...bu haylaz afacanlara uyuyon demekki...:p


siz birde msnde kaynaşıyonuzdur meteye kitleyek diye...ben balçıkla sıvanmam ama...:cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
vaaayyy eroldayıııı yanlış cephedesinnn abii...:salut:


kırıldım şimdi...bu haylaz afacanlara uyuyon demekki...:p


siz birde msnde kaynaşıyonuzdur meteye kitleyek diye...ben balçıkla sıvanmam ama...:cherry:

ben yardım istedim seninde tanıdığında varsa olur abi niye kızıyon ki
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
eroldayı;652411' Alıntı:
üstadlar sizden yardım rica edicem mümkün mü acaba

ne demek elimizden gelen birşeyse seve seve:)

eroldayı;652424' Alıntı:
üstadlarım benim akrabam hem sünnet olucak hem evlenecek tanıdığınız sağlam sanatçı var mı acaba

abicim şimdi bu fürek devran çağların alt kadrosunda çalışıyor çok cafcaflı bir düğün olmayacaksa fürek'i çağırabilirsin çok para istemiyor ama biraz havalı birşeyler düşünüyorsanız bülen ablasını yada devran çağlar ablasını kiralıyabnilirsiniz bu işler için

geçenlerde yine düğüne çağırmışlar bizim fürek'i ama oda ne !!
sahneye çin çon chopperlere bindiği örtüsüyle çıkmış hemen kovmuşlar tabi abi bu daha mesleğe yeni yeni ayak uyduruyor sen en iyisi devran ablasını çağır biraz pahalı olur ama :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
Ben de cbf 150 ve 1 artçı ile gelmeyi planlıyorum. Artçım korkmazsa artçım da geliyor. Motorla ilk uzun yolum olacak, mutluyum gururluyum.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben de cbf 150 ve 1 artçı ile gelmeyi planlıyorum. Artçım korkmazsa artçım da geliyor. Motorla ilk uzun yolum olacak, mutluyum gururluyum.

Ruby seni de duyurulardaki başlığa ekliyorum o zaman, bakarsın ben de artçımla gelirim. Kesin değil ama.

Konu ciddileştiği için link duyurulara açılmıştır. Aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz. Görüş ve önerilerinizi en geç Cumaya kadar belirtin ki netleştirelim.

http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/30629-6-mayis-pazar-tekirdag-gezisi-dusunuyoruz.html
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
1
tekirdağ gezisi

iyi akşamlar.düzenlemiş olduğunuz geziye balıkesirden katılmak istiyorum.neler yapmam gerekiyor?numaram 05323848612
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst