Köprü geçiş ücretleri düşürüldü!!!!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
koprugecis.jpg
Köprü ve otoyol geçiş ücretlerinde indirim yapıldı. Gece yarısından itibaren uygulanacak yeni tarifeye göre, Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden otomobil geçişlerinde 4 YTL yerine, 3.75 YTL ücret alınacak.

Yeni tarife, Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinde 29 Nisan 2007 saat 24.00'ten sonra uygulanacak. Eski tarife, 1 Eylül 2006 tarihinden bu yana uygulanıyordu. Otoyol geçiş ücretlerinde de yeni düzenleme yapıldı. Buna göre, birinci sınıftaki araçlar için en kısa güzergah 1.25 YTL, en uzun güzergah ise 11.50 YTL olarak belirlendi.

http://www.milliyet.com.tr/2007/04/29/son/soneko04.asp

Alıntı milliyet.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Köprü ve Otoyol Fiyatları Düştü

Köprü ve otoyol fiyatları düşürüldü

İstanbul Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden araç geçiş ücretleri ile otoyol geçiş ücretleri yeniden düzenlendi.

Buna göre, otomobil, motosiklet, (aks aralığı 3,20 metreden küçük kamyon, kamyonet ve minibüsler dahil) 3,75 YTL, aks aralığı 3,20 metreden büyük her türlü 2 akslı araçlar (kamyonet, pikap, jeep, ambulans ve cenaze arabası, küçük otobüs, büyük otobüs, kamyon) 3,75 YTL, 3 akslı her türlü otobüs, kamyon ve treyler (bir ilave akslı 1. ve 2. sınıflar) 9 YTL, 4 ve 5 akslı her türlü otobüs, kamyon ve treyler (iki ilave akslı 1. sınıflar), (bir ilave akslı 2. sınıflar) 25 YTL, 6 ve yukarı akslı römorklu kamyon ve treyler 30 YTL ödeyecek.

Karayolları Genel Müdürlüğü 17. Bölge Müdürlüğünce gece geçişine izin verilen az tehlikeli madde yüklü araçlar, dahil oldukları sınıflara bağlı olarak normal ücretin 1,2,3 no'lu sınıf için 10 katı, 4 ve 5 no'lu sınıf için 5 katı olmak üzere her iki yön için ücret ödeyecek.

Bu arada, otoyol geçiş ücretlerinde de yeni düzenleme yapıldı. Buna göre, birinci sınıftaki araçlar için en kısa güzergah 1,25 YTL, en uzun güzergah ise 11,50 YTL olarak belirlendi.

Kaynak: Hürriyet
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
düştü ama bizim işimize yaramadı hala motosikletler ve otomobiller aynı sınıfta... ama artık köprü geçiş ücreti 4 YTL değil 3.75 YTL (ne büyük indirim!). KGS ve OGS ile geçenler ise 3.20 YTL yerine artık 3 YTL ödeyecek, ne diyelim en azından bu da olumlu bir adım..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OGS yi bilmem ama KGS de otolar la motorlar aynı sınıf değil eskiden arabalar 4 ytl, motor lar 3 ytl idi yani %30 indirimli.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
bugün çerkezköyden giriş catalca gişelerinden çıkış 2,00ytl verdik?????
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
OGS yi bilmem ama KGS de otolar la motorlar aynı sınıf değil eskiden arabalar 4 ytl, motor lar 3 ytl idi yani %30 indirimli.

Doğru söylüyosun pardon ben yanlış yazmışım dediğin gibi KGS'nin indirimi yüzde 30.. Fakat ne değişir ki bir otomobille motosiklet arasındaki fark sadece yüzde 10 mu yani.. Benim bahsettiğim indirim motosikletlerden hiç para alınmaması yada minimum düzeyde mesela 1 YTL alınması şeklinde...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bence her lastiğe 1ytl ödemek gerekir motora bu durumda 2ytl arabaya 4ytl:mrgreen: :p
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
2 YTL olsa öderdim.. bu denli pahalı olunca hiç para alamıyorlar oysa ki..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Aman ne düşüş... daha kötü olmuş bence.. birde köprüde durup bozuk paralarda daha fazla uğraşacağız...

adalet bunun neresinde hala anlamış değilim... ortalama 150-200 kg ağırlığı olan en fazla 2 kişi ile kullanılabilen bir aractan otomobil kadar ücret alınıyor...

Devletin acizliği..... Yazık...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşların yorumlarına katılıyorum, gerçekten de müthiş indirim:queen:

Seçim rüşveti.Milleti aptal yerine koymakla aynı şey.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Arkadaşların yorumlarına katılıyorum, gerçekten de müthiş indirim:queen:

Seçim rüşveti.Milleti aptal yerine koymakla aynı şey.

Dün tv den mitingi izliyordum,alt yazı geçti ve bu haberi verdi.:wiinkk:

İleride bizde bir miting yapsak ya ötv-kdv-vs talepler için.:queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yaşasınnn artık millet 25 kuruşları saymaktan gişelerde takılıp kalıcak trafik artıcak köprü hiç yürümeyecek ne güzel :queen:

bence her lastiğe 1ytl ödemek gerekir motora bu durumda 2ytl arabaya 4ytl:mrgreen: :p

Köprüyü tek teker geçelim biz de :mrgreen:
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Peki arkadaşlar, ben KGS ile motosiklet için 2.80 YTL ödüyordum. Bunda bir değişiklik yok mu? Normalde KGS otomobil için %20, motosiklet için %30 indirimli oluyordu. Bu durumda motosiklet geçiş ücreti aynı mı kaldı?
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Görkem arkadaş, ben de tek teker geçmek istiyorum köprüden ama biraz beygir kuvveti ihtiyacı var benim Beat ın :)

Ya şu Trafik Yasası yalan mı oldu? Hani çıkıyordu yakında, motosikletler bölümü bayaa bir lehimize değişecekti falan??
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
denizcimuzaffer

Bence o değilde az daha "tüm motorsikletlerin hacı yeşili boyanması" yasası çıkacaktı da zor yırttık :mrgreen: ... neyse fazla konuşmayayım topic kurallarını aşmayayım...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yurt dışında (İngiltere'de sanırım) ne köprülerden, ne park yerlerinden hiç bir yerde motosikletten para alınmıyormuş.. Babam söylemişti, orda halk yönlendiriliyor, trafikte rahatlama sağlamak adına, burada ise yasaklanıyor.. (Antep gibi)...
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
arkadaşlar motosiklet KGS ile Boğaziçi ve FSM köprülerinden geçis 2,80 di son indirimden sonra 2,63 oldu sağolsunlar varolmasınlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst