- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
arkidişlerim dün akşam bilgisayarımın güç ünitesi adeta patladı...ups olmasına rağmen kendi içinde bir ses bombası varmış gibi gümledi...Allahtan açılırken oldu...neyse bilgisayar garantiden yapıldı...akşam gereken detayları yazışalım...ama kamber kardeşimizin vefatı benide sarstı...hafta içi topik açarım...fazla talep olmaması işin aslı benide mutlu eder...az olursak rahat olur ve riskleri azaltmış oluruz...yani başı sonu belli olmayan bir grup sürüşünün sorumluluğunu şahsen alamazdım...pazara cıvıtan olmazsa gidiyoruz...
lebraoom jeyms alaşımlı kankilerimede gereken cevabı akşam yazacağım...
çalış çalış akşam oldu sabahımı bekliycen