fürek bize çok kızmış baksana cevaba nasıl ciddi yazmış
devran çağlar'la konuştum az önce oda adını yazdırmak istiyor :queen:
şimdi fürekle devran çağlar kapışmasın:queen: :queen:
ya metehan hoca gelicem der son anda genesatar bence gene öyle olucak:queen: bende gelmek isterim ama alt kısımda biraz sorun var.Bacakları nasıl korucaksınız bu uzun gezide?:silent: herkes ne kullanıyor? Dizlikmi,özel motorcu pantolonumu,yoksa baska birşeymi? 6 mayısa kadar bu soruna çözüm bulabilirsem bende gelmek isterdim:silent:
harita koyarızda ondan önce avrupada nerde buluscaz onu söleyin
İyide konuyu açan arkadaş kayıp.....Gören varmı?....
İyide konuyu açan arkadaş kayıp.....Gören varmı?....