Tekirdağ Gezisi İçin Yoklama...06 Mayıs Pazar

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faruk59 sende gs500 var bu bmw gs mi merak ettim yaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scootter mi bu makine walla bilmediğimden soruyom dost
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ya metehan hoca gelicem der son anda genesatar bence gene öyle olucak:p :queen: bende gelmek isterim ama alt kısımda biraz sorun var.Bacakları nasıl korucaksınız bu uzun gezide?:silent: herkes ne kullanıyor? Dizlikmi,özel motorcu pantolonumu,yoksa baska birşeymi? 6 mayısa kadar bu soruna çözüm bulabilirsem bende gelmek isterdim:silent:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
listeye benide yazın dicem ama 6 mayısta bartında olacam türkiye şampionasında ondan çok kötü bi tarih oldu 5 10 mayıs yokum yani birhafta ertelenseydi gelirdim valla
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
arkadaşlar köfteciyi araştırdım,bir porsyon köfte,ayran,piyaz 9,50 dedi ama 8 ytl ye anlaştık özcanlar köftecisi ile ama biz manzaralı yerde yiyicez derseniz (yaşam hastanesi yanı)orda da yenile bilir ama fiyat 8,50 olabilir.gezi topiğimiz açıksın tekrar yazarım oraya.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
4. levent metroda buluşun hem merkezi bir yer hemde anadolu yakasından gelirken birinci ve ikinci köprüden bulması çok kolay.
4. leventten çevreyolu ile gideceğiniz yere gidersiniz
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Anadolu yakası için Discordian'ın önerdiği Bostancı otoparktaki buluşma yeri bana da uyar. Yerin haritası Motogp topiğinde vardı Discordian bi el at da şu haritayı koyuver. Başka önerisi olan olursa farklı bir yer de olabilir. Avrupadakilerle bir yerde buluşuruz. Bu arada ben Avrupaya geçtikten sonrasını bilmiyom ona göre Tekirdağ'a ilk kez gidicem.:mrgreen:

ya metehan hoca gelicem der son anda genesatar bence gene öyle olucak:p :queen: bende gelmek isterim ama alt kısımda biraz sorun var.Bacakları nasıl korucaksınız bu uzun gezide?:silent: herkes ne kullanıyor? Dizlikmi,özel motorcu pantolonumu,yoksa baska birşeymi? 6 mayısa kadar bu soruna çözüm bulabilirsem bende gelmek isterdim:silent:

Valla ben de motopantolon ve bot var, Sakarya'ya giderken soğuk falan hissetmedim. Olmayan arkadaşlara da pantolonun altına içlik öneririm, pazarda bile satılır yün içlik, tabii pantolon üstüne de dizlik şart. İçlik biraz kalitelisi olursa ter de yapmaz durunca. Bot çizme türü sağlam bişey de şart gibi. Maskeniz varsa da rüzgara karşı şiddetle tavsiye ederim, yoksa da alın derim.. Haftaya hava biraz daha ısınabilir bu arada.(Umarım:p )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bence avrupa yakasında en güzel yer E-5 HALICIOĞLU TÜNEL ÇIKIŞINDAKİ BÜYÜK BOŞ ALAN ordan da devam ederiz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyide konuyu açan arkadaş kayıp.....Gören varmı?....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkidişlerim dün akşam bilgisayarımın güç ünitesi adeta patladı...ups olmasına rağmen kendi içinde bir ses bombası varmış gibi gümledi...Allahtan açılırken oldu...neyse bilgisayar garantiden yapıldı...akşam gereken detayları yazışalım...ama kamber kardeşimizin vefatı benide sarstı...hafta içi topik açarım...fazla talep olmaması işin aslı benide mutlu eder...az olursak rahat olur ve riskleri azaltmış oluruz...yani başı sonu belli olmayan bir grup sürüşünün sorumluluğunu şahsen alamazdım...pazara cıvıtan olmazsa gidiyoruz...

lebraoom jeyms alaşımlı kankilerimede gereken cevabı akşam yazacağım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst