29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman sen +2 oluoun erol abı:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abı yenı uyandım bırazdan cıkıyorum yagına suyun a baksınlar bıde oksurmeye basladı bakımı gecırdık dıye heralde:mrgreen:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
yok abı yenı uyandım bırazdan cıkıyorum yagına suyun a baksınlar bıde oksurmeye basladı bakımı gecırdık dıye heralde:mrgreen:

ozgur sızden once geldı ama deer 152 si bıraz hastalandı bılya dagıtmıs ve motorun dengesını saglayan kelebegın kulagı kırılmıs cok kotu haldeydı arkadaslar kaynak falan yapıp kısa surelık ıdare eder durumuna getırmısler bılya hangı bılya bılmıyorum suan kırklarelındeymıs bırazdan gelıcek buyuk ıhtımal motorla beraber burda kalabılır
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
özgürle cepten konuştum idareten yaptırmış motorunu istanbula kadar gele bilirse gelecek
 
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
69
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar bende gelmek isterdim ama neyazıkki motoru sattım büyüye gecmekteyim inşallah başka gezide yanınızdaolacam herkeze selam:))
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
erol dayı ben arıyorum acmıyo telını ne zaman geldı ne zaman gıttı oncedende aradım acmadı sımdı yıne aradım acmadı hakketen duymuyomu eger gorusen olursa bana haber versın arıyorum acmıyo ıstdamı suan nerde bı bılgı verın arkdaslar
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
15
slm arkadaşlar şuanda gezi yapacağınızı ogrendım pazar gunu.. bızde kumburgazdan cıkıcaz yonumuz tekırdağ buyuk ıhtımalle 3 tane motor olacak bır tane mavı vespa bırtane matrıx bır tane partner.. umarım yolda karşılaşırız.. herkese ıyı gunler bol guneşlı kazasız belasız bır gezı dılıyorum.. ıyı aksamlar..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar şuanda gezi yapacağınızı ogrendım pazar gunu.. bızde kumburgazdan cıkıcaz yonumuz tekırdağ buyuk ıhtımalle 3 tane motor olacak bır tane mavı vespa bırtane matrıx bır tane partner.. umarım yolda karşılaşırız.. herkese ıyı gunler bol guneşlı kazasız belasız bır gezı dılıyorum.. ıyı aksamlar..

çok sagol dostum bızım grubu gorursen anlarsın zaten bende sizi görürsem dıt dıt yanaşırım yanınıza.........
sizede keyıflı surusler
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
slm arkadaşlar şuanda gezi yapacağınızı ogrendım pazar gunu.. bızde kumburgazdan cıkıcaz yonumuz tekırdağ buyuk ıhtımalle 3 tane motor olacak bır tane mavı vespa bırtane matrıx bır tane partner.. umarım yolda karşılaşırız.. herkese ıyı gunler bol guneşlı kazasız belasız bır gezı dılıyorum.. ıyı aksamlar..

sizde bize katılsanıza,maksat yol yapmak değil mi?hep beraber geri döneriz bende tekirdağya dönücem.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende oyle dusunmustum ama planlarını bozmak istemedım tabıkı bıze katılmanızdan cok memnun oluruz ...........
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
10
Ankara'dan

Arkadaşlar...
Ankara MT den ayrılmayım :)
İstanbul'a taşındım 3 ay kadar oldu...
11 yıldır Ankara'da ehliyetsiz olarak motor kullandım::utangac: , şimdi ehliyet Temmuz ayı sınavı için başvuruyorum. Neyse asıl meselem şu; sanırım gezilere katılan ehliyetsiz arkadaşlar da var. Bir çevirmeye denk gelmiyor musunuz hiç? Ankara'da olsam çekinmezdim ama (11 yılda 1 kere çevrildim) İstanbul'un huyunu suyunu bilmiyorum. Gezinize katılmayı düşündüm ama bu durum kafamı kurcalıyor. Biraz bilgilendirir misiniz? ::150::
Teşekkürler
Köfte
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla utanarak soyluyorum bızde ehlıyetsız 5 kişi falan var hatta 10 da olabılır
herhangı bı soruj cıkmıyor
bu guzergaha 2 kez daha gıttık not: bendede yok
ama 21 ındekı sınava gırdım yakında alıorum inş
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
10
Gidiş - dönüş (Beşiktaş'tan itibaren) 323 kilometre kadar tutacak.
(Dönüşü orman yolundan olmak üzere) Umarım aranızda olabilirim.
Olamasam sizlere mutlu-keyifli ve kazasız bir yolculuk dilerim.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gidiş - dönüş (Beşiktaş'tan itibaren) 323 kilometre kadar tutacak.
(Dönüşü orman yolundan olmak üzere) Umarım aranızda olabilirim.
Olamasam sizlere mutlu-keyifli ve kazasız bir yolculuk dilerim.

dostum eger gelmeyı dusunuyorsan bana ozelden cep nonu gonderırsen besıktas bulusma noktasında bır aksılık olmasın haberlesırız listeye eklıyorum senıde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst