yok abı yenı uyandım bırazdan cıkıyorum yagına suyun a baksınlar bıde oksurmeye basladı bakımı gecırdık dıye heralde:mrgreen:
özgürle cepten konuştum idareten yaptırmış motorunu istanbula kadar gele bilirse gelecek
EE erol abi noldu özgürün motoruna çalişmiyomu ? ? ?
slm arkadaşlar şuanda gezi yapacağınızı ogrendım pazar gunu.. bızde kumburgazdan cıkıcaz yonumuz tekırdağ buyuk ıhtımalle 3 tane motor olacak bır tane mavı vespa bırtane matrıx bır tane partner.. umarım yolda karşılaşırız.. herkese ıyı gunler bol guneşlı kazasız belasız bır gezı dılıyorum.. ıyı aksamlar..
slm arkadaşlar şuanda gezi yapacağınızı ogrendım pazar gunu.. bızde kumburgazdan cıkıcaz yonumuz tekırdağ buyuk ıhtımalle 3 tane motor olacak bır tane mavı vespa bırtane matrıx bır tane partner.. umarım yolda karşılaşırız.. herkese ıyı gunler bol guneşlı kazasız belasız bır gezı dılıyorum.. ıyı aksamlar..
Gidiş - dönüş (Beşiktaş'tan itibaren) 323 kilometre kadar tutacak.
(Dönüşü orman yolundan olmak üzere) Umarım aranızda olabilirim.
Olamasam sizlere mutlu-keyifli ve kazasız bir yolculuk dilerim.