13 Mayıs 2007 Pazar / Motosiklet.net Kocaeli Yuvacık Gezisi

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kocaelinin Şirin Beldesi Yuvacık Köyüne gidiyoruz. 13 Mayıs 2007 Pazar

Kocaeli'nin şirin beldesi Yuvacık Köyü'ne gidiyoruz. Gezide bize sitemizin Kocaeli üyelerinden Loft arkadaşımız yardımcı olacaktır.
Yuvacık İstanbul'a yaklaşık 120km mesafe uzaklıktadır. Gezi günübirlik yapılacaktır. İsteyen arkadaşlar cumartesi gününden gezi alanına gidebilirler. Kamp alanı bulunmaktadır. Ayrıca kamp alanında kiralamak isteyenler için çadır ve odalar bulunmakdadır. Bu odalarda duş, tv her türlü konfor bulunmakdır. Gezi alanında piknik ve şelaleleri dolaşma şansımız olacaktır.

İstanbul dışından gelecek MT üyeleri ile Yuvacık'ta buluşulacaktır.

Buluşma Noktası
Tarih: 13 Mayıs 2007 Pazar
Saat: 9:30 (hareket)
Buluşma Noktası: İstanbul Çamlıca Otoyol Gişeleri (Gişelerden 5km sonra benzin ikmali için durulacak - Süre 15dk)
Yol Güzargahı: İstanbul otoyola girilecek - Batı İzmit Gişelerden Otoyoldan çıkılacak - Yalova istikametinden sahil yolu takip edilip Yuvacık'a ulaşılacak
Buluşma Noktası Kroki ve Harita:
( Google Haritası )

Büyük resim için üzerine tıklayın

İstanbul - Yuvacık Yol Haritası:
haritapa8.jpg



Kamp alanında kiralanabilecek odalar.

Oda Fiyatları : Kişi Başı 25 YtLdir.

Odalar Bu Şekildedir :
dsci0003eg9.jpg



Yemek

Yemek olarak yer belirlenmiş olup kendimize ait yerler ayrılacaktır.
Grup Fiyatları Belirlenmişti :
Alabalık + Salata + Kola + Sınırsız çay ve Kahve : 9,5 Ytl
Alabalık + Salata + Kola + Kaşarlı Mantar + Çay Kahve : 11 Ytl
Balık yemek istemeyenLer için menude değişiklik yapılıp yerine köfte, tavuk, kırmızı et olarak değişebilir bu sizin arzunuza kalmış.
Ayrıca isteyen arkadaşlar kendi istedikleri şeyi pişirebilme imkanına sahiptir. Bugun için ızgara ve kömür bulunmaktadır ve ücretsizdir.

de19.jpg
de27.jpg

Gezi alanından görüntüler.

de11.jpg
de04.jpg


de07.jpg
de05.jpg


de11.jpg
de21.jpg


de32.jpg
s21.jpg



Kocaeli'nden Loft'a ulaşmak için telefon numarası: 0543 498 05 33



Gezi için hatırlatma:

- Grup Sürüşünde Kullanılan El İşaretleri

- Grup Gezileri (Hasan Alp İNAN)

- Motosiklet Teorisi #5, Grup Gezileri (Donald Duck)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
erhancım beni yine en zayıf tarafından yakaladın bu balıkları biyerden tanıyorum
hele mantarı of ya bu pazarmı gidiyorduk:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
erhancım beni yine en zayıf tarafından yakaladın bu balıkları biyerden tanıyorum
hele mantarı of ya bu pazarmı gidiyorduk:p


Necdet abi acıktın galiba:cherry:
Bu arada yolun tamamı otoban 1100lük :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tam bir doğa harikası , fiyatlarda mükemmel ,çok hesaplı... AKHİSAR'dan kaç km yazar acaba :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Necdet abi acıktın galiba:cherry:
Bu arada yolun tamamı otoban 1100lük :)

erhancım tesadüfe bak bu hafta gezesim geldi vedatla aynen bu tesise gitmişiz ve muhteşem bi yer mecidiyeköyden 120km ama gitmeyenler kaçırmasın bende gelebilirsem yini gidecem hızlı gidilirse 1buçuk saat sürüyor
ufak motorlar bile en fazla 2saate gider :) :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
erhancım tesadüfe bak bu hafta gezesim geldi vedatla aynen bu tesise gitmişiz ve muhteşem bi yer mecidiyeköyden 120km ama gitmeyenler kaçırmasın bende gelebilirsem yini gidecem hızlı gidilirse 1buçuk saat sürüyor
ufak motorlar bile en fazla 2saate gider :) :rendeer:

Necdet abi bize klavuzluk yaparsın artık. Yol durumu nasıldı?
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
yemekler çok güzel gözüküyor. karnım acıktı :) bende gelebilirim bu geziye.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Evet O zaman Arkadaşlar Ben listeyi açıyorum..

1 Loft
2 Skullhunter
3 Kaiser
4 Edy
5 Necdet
6 richy
7 discordian
8 cengizim
9 kırmızı
10 vınvın
11 biker_boyz
12 megadeat
13 emrreeee
14 dunpa
15 selcukates
16 mabad +1
17 maximundost
18 gümüş600f +1
19 darkk gt + 3
20 ilkcanercan
21 denizcimuzaffer
22 tencere + 2
23 regalci1903
24
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Necdet abi bize klavuzluk yaparsın artık. Yol durumu nasıldı?

yolu süper yalova bursa çıkışına kadar otoban zaten dediğin gibi çıkışta soldan yine yalova bursa istikamet yuvacık çıkışına kadar oradan virajlı yeni asfaltlanmış yol yat yatabildiğin kadar :p hiçbiryere sapmadan
devam alabalık tesisler diye levha gelene kadar önünüze karaarslan balık tesisi çıkana kadar :)
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
4
Slm herkese.Ben izmitten arda henüz bi motosikletim yok ama okulum yuvacıkta Kocaeli And. Lisesi ne gidiyorum.Bu gezide size katılmak istiyorum.Acaba mümkünmü??? :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmeyeninnn :D :)) ha istanbuldan kalkmış gelmişsin ha boludan hatta daha güzel :)

Ha Fransa'dan!!!!

Nasıl olur?

Şu işi keşke Ağustos sonu yapsaydınız.

Loft İzmit'te olduğunu öğrendim.

Şansın yok bu yaz bana simit ısmarlayacaksın.:mrgreen:

Çarşıda Yapı Kredinin önünde duran simitçiden dahi olabilir.... :)

Ağustos sonu Eylül başı İzmit'teyim.
Bi elem keder olmazsa....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
gidilecek yerin tel.ini bilen var mı?


Adres : Yuvacık Barajı Sonu Servetiye Köyü Yuvacık - İzmit
Telefon : 0 262 345 01 01
Fax : 0 262 345 01 07
E-Mail : [email protected]

Ha Fransa'dan!!!!

Nasıl olur?

Şu işi keşke Ağustos sonu yapsaydınız.

Loft İzmit'te olduğunu öğrendim.

Şansın yok bu yaz bana simit ısmarlayacaksın.:mrgreen:

Çarşıda Yapı Kredinin önünde duran simitçiden dahi olabilir.... :)

Ağustos sonu Eylül başı İzmit'teyim.
Bi elem keder olmazsa....

buyur ustadım baŞımın üstünde yerin var... bir simitin Lafımı olur..

evin içinden görüntüler..

IMG_6206.jpg

IMG_6220.jpg

IMG_6215.jpg

IMG_6232.jpg

IMG_6236.jpg

IMG_6069.jpg

IMG_6212.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst