Saatte Ki Hızı 440 Km...Fiyatı 500 Bin Dolar...

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114
Hızlı ve pahalı değilmi :cherry:










Bir baba ile oğlunun arasındaki diyalog :p

"baba motosiklet ile saatte 440 km yapmak istiyorum"

"eee ne yapayım"

"500 bin dolar lazımdıda yapabilmem için"

"bekle hemen veriyorum yavrum"

çattttt...

"düz olarak yapamadın ama tokatım ile yerinde dönerek 500km yapmışsındır yavrucum.Yetmedi ise saatte 700km hıza çıkarabilirim"

"yok baba ben bisiklete razıyım" :queen:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
132
motosikletin üzerinde ne motoru var,dodge mu anlayamadım...enteresan bi icat
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114
bu motorda beni şaşırtan 2 şey var eksoz vede motorun tekerlek kalınlığından dolayı ayaklık gerektirmemesi:queen:

motordan direk çıkış yapmış eksoz vede bukadar güçlü bir motordan nasıl bir ses çıkar acaba ?:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Param olsa bile vermezdim diye düşünüyorum.Saçma geldi gidonlar nedere allah aşkına
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Çift Dodge Viper MotorLu bir Dodge Thomahawk.Motosiklet demeye 1000 şahit ister,tek benzer yanı 2 tekerli olması :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
ya bune be motorsikletede sıfat lazım banane hızlısından fren mesafesi nedir bunun?
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
arabadan motosiklet yapmaya çalışmışlar. 440 la giderken kaç günde durur acaba merak ettim:queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
arkdaşlar bu tomahawk değil onda da zaten 2 değil bir viper motoru var ve 4 tekerlekli

bu motor daha önce forumda verilmişti diye hatırlıyorum ama bulamadım. kamyon motoruymuş saf alkolle çalışıyomuş adam kendi garajında yapmış filan yazıyodu
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hersey iyide bu lastiklerle bu 2 tekerlekli arac nasil viraz donecek :silent: :silent:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu alette ön kaldırmaz zevkli olur :p arka takere baksana(tek kelimeyle saçmalık):D
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
12
dönmeyecek zaten :)
iki yanınada kanat koysalardı rahat havalanırdı bide havada hız rekoru kırardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst