[MT Gaziantep] Firat Nehri Gezisi

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Merhaba

15/04/2007 günü gezi istikametimiz firat nehri birecik fıstık bahceleri

Buluşma Saati: 08:00

Hareket Saati: 08:30

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır.

Buluşma Yeri:
Gazikent sanayi karşisi benim dükkanın önü

Rota: Nizip otoban yolu Birecik Halfeti yolu

Menzil: 250 KM civarı

Seyir: Yerine göre 50-100km/h arası

Katılım: Her tür motorla geziye katılınabilir.

Yol Durumu: Asfalt - Yer yer stabilize olabilir

Hava durumu: Açık

Yemek:
kahvaltı Nizip baraj kenari mesire alanı, ögle yemegi kendin bişir kendin ye hesabı

Gezilecek Yerler: Nizip,Birecik baraji, Kelaynak ureme tesısleri, Halfeti


Görüşmek üzere.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gaziantep mt hergecen buluşmada daha bi organize oluyor resimleri bekliyoruz bol bol resim çekin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hadi hayırlısı aydemir busefer güzel resimler çekin gözlerimiz bayram etsin.doğuya giderken uğrucam beraberde çekiliriz.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü görüşmek üzere Ali abi saat 8'de senin dükkanın önündeyiz inş.....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Meteoloji işallah bu hafta doğru tahmin etmiştir geçen hafta sağnak yağışlı dedi günlük güneşlikdi hava. Bu haftada güneşli diyor işallah sağnak yağışlı olmaz :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
cok harika bir gezinin olacagına eminim tum motor sever arkadaşlarımızıda bizimle yanımızda gormekten mutluluk duyacagız yazıları ve yorumlarınızı bekleriz

Cok harika ve guzel bir gezi olacagına eminim sevgili motor sever arkadaşlar ama bu benim de gaziantep mt ile ilk gezim olacak inşallah havanında guzel olması ile güzel ve harika bir gezi olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok harika ve guzel bir gezi olacagına eminim sevgili motor sever arkadaşlar ama bu benim de gaziantep mt ile ilk gezim olacak inşallah havanında guzel olması ile güzel ve harika bir gezi olacak

Daha gezeceğimiz o kadar çok yer varki abi bu daha başlangıç nasipse inş keşfedeceğimiz göreceğimiz mekanlarda hep birlikte olmak dileğiyle...




Gaziantep MT

[Harun]
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Daha gezeceğimiz o kadar çok yer varki abi bu daha başlangıç nasipse inş keşfedeceğimiz göreceğimiz mekanlarda hep birlikte olmak dileğiyle...




Gaziantep MT

[Harun]

evt harun daha gezecek cok gerimiz varb kısmetse yeterki allah kaza bela vermesın
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
Evet harun gaziantep bimizin okadar görulmeye deger tarihi guzellikleri varki ve bunları resimlerle diger arkadaşlalarımıza tanıtmak ufakta olsa :cat: GAZİANTEP MT olarak bu guzel şehrimizi tum MT cilere sunmak bizleri mutlu edecektir kazasız belasız geziler dilerim

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
evt harun daha gezecek cok gerimiz varb kısmetse yeterki allah kaza bela vermesın
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
heyecanını buradan hissetmsye başladım kardesim 10 saat sonra goruşurüz usta:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cat: :cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 7:15 de gorusuruz abi yarın sabah 8 e doğru'da inş Mt'nin orda oluruz görüşmek üzre....
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi saat gecenin 2'si oldu benim heyecan'dan uyku girmiyor gözüme uyuyamıyorum bi türlü:flower: ::pulp::


::tutkuy::
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
bu hafta hastanden çağıracaklar malum nöbet keşke diğer geziler gibi yanınızda olabilsem ama haftaya çanakkalede olacağım için bu hafta nöbetleri bitirmem lazım çanakkaleden fotoğrafları gönderirim inşallah
hepinize şimdiden kazasız belasız hayırle geziler fotoları dört gözle bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst