8 Nisan Pazar İstanbul-Çorlu Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorun olmamış bugun kadar hiç aldıgım bılgılere gore

O zaman ben de geleyim arkadaşlar ama ben acemiyim, ilk defa uzun yol yapıcam, gurup sürüşü tekniği vs bilmem sizin için sorun olur mu ? Sonradan nerden çıktı bu herif demeyin:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende acemiyim benimde ilk uzun yolum olacak olursa tabi:mrgreen:
gelmek istersen tabiki bekleriz. . .
hangi buluşma noktasına katılacagınızı ve bi iletişim numarası verebılırsenız yarın sorun olmaz
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten cogu kişinin ilk gezisi olacak bu eglenceli olacak zaten birbirimizle yarıs yapmıyacagız bakına bakına gidip gelicez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bende acemiyim benimde ilk uzun yolum olacak olursa tabi:mrgreen:
gelmek istersen tabiki bekleriz. . .
hangi buluşma noktasına katılacagınızı ve bi iletişim numarası verebılırsenız yarın sorun olmaz

Hepimiz acemi zor olmasın sonra araya bir iki de tecrübeli atalım :)

Adım Necdet, 0532 576 97 93, tatilyadan ya da bakırköy ömürden katılabilirim, kaçta?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10:00 da bakırköyde 10:30 da tatiıyada olucaz sana hangisi uyarsa

murathol ben önceki gün gidip bi göz attım ama km saatim bozuk oldugu için(kanuni sag olsun) tam ölcemedim ama 250-300 km yol yaparız sanırım benim motosiklet 30 ytl ye gitti geldi(scooter km de0,13ykr yakıyor)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
fotoğraf makinasını kim getiriyorsa o işi sağlama alalım yoksa ben bir çare bulayım
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erol abi ayarladı bi motosiklet
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepimiz acemi zor olmasın sonra araya bir iki de tecrübeli atalım :)

Adım Necdet, 0532 576 97 93, tatilyadan ya da bakırköy ömürden katılabilirim, kaçta?

SAATLER YUKARIDA YAZILI bakırkoy 10:00 tatilya onu 10:30
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öymen sen bu gece konuyu iyice takip et gec saatlerde gelicem diyenler olursa ayıp olmasın ben birazdan cıkıcam
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dotlarım abilerim saolsun sukuturla metehan abi buyur gel misafirim ol

abi sabahın köründe 10:00 da pazar günü beni ayağa bi deprem kaldırır belki...birde kızım üzerimde uyan diye hoplayıp zıplarsa öyle belki uyanabilirim...:p


kabus gibi bişey ya...saat 10:00 da bi yerlerde buluşabilmek...


ha birde 09:00 da kalkmak var...bu herhalde en kötüsü...Allah yazdıysa bozsun...:p


sağol abi...çok erken olmasa katılırdım...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
öymen sen bu gece konuyu iyice takip et gec saatlerde gelicem diyenler olursa ayıp olmasın ben birazdan cıkıcam

meraklanmayin, siz yatin ben biraz disari cikicam, gece gec gelir konuya dahil olanlara infoyu veririm:)

metehan, sen ne bicim bi adamsin yahu, butun gezi yazilarina bulasiyon ama hic gezilere katilmiyon... sonra da bahaneleri siraliyon, daha yunanistan a gidecektik:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meraklanmayin, siz yatin ben biraz disari cikicam, gece gec gelir konuya dahil olanlara infoyu veririm:)

metehan, sen ne bicim bi adamsin yahu, butun gezi yazilarina bulasiyon ama hic gezilere katilmiyon... sonra da bahaneleri siraliyon, daha yunanistan a gidecektik:mrgreen:

Abi ben tatlı su motorcusuyum...birazda nazlıyım...yani bedenim narin ve hassas...uykum tatlı...bedenime 09.da kalkarak eziyet edemem...:queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meraklanmayin, siz yatin ben biraz disari cikicam, gece gec gelir konuya dahil olanlara infoyu veririm:)

metehan, sen ne bicim bi adamsin yahu, butun gezi yazilarina bulasiyon ama hic gezilere katilmiyon... sonra da bahaneleri siraliyon, daha yunanistan a gidecektik:mrgreen:


teşekkürler manisa mt ve izmir mt ye selamlar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öymen sen bu gece konuyu iyice takip et gec saatlerde gelicem diyenler olursa ayıp olmasın ben birazdan cıkıcam

ben 11 de eve dogru yola cıkıyorum yaklasık 1 e kadar nette olurum ben cıktıktan sonra geziye katılmak isteyenler cep numaramdan sabah 8 den sonra arayabilirler zaten bulusma noktaları yazılı cımmadan tekrar yazarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst