Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar,

Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer yine kürkçü dükkanıymış derler.
DL o kadar keyifli bir motor ki, birçok maceradan sonra, yine yeni yeniden, DL-650 ile aranızdayım.

En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bende thai gibi dun burgmanımı verıp DL 650 aldım.Bu arada bugun bıraz turladım göztepe koprusu uzerınde yanlarından gectıgım dl650 lı bır grup vardı Buradan bırılerı mıydı...

En kısa zamanda sizlerle tanısmak dılegıyle...
sevgıler saygılar
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
44
Selam Tarden ,
Eğer göztepe köprüsü üzerinde 3 tane DL , bir 1150 GS gördüysen, o gördüğün Motogezgin grubu idi. Çünkü Tam göztepeden geçerken soldan bir adet siyah DL ye rastladık bugün. Bana eliyle geçin dedi . Muhtemelen o sendin. Bizim grupta en fazla olan motor DL650. Eğer dostluk ortamında uzun motor gezilerini seviyorsan ve durup dururken atlayıp motora boş boş geziyorsan , sürekli motora binip biryerlere gitmek istiyorsan aynı rahatsızlıktan müzdarip arkadaşlardan bol miktarda olan grubumuzun sitesine bir göz at istersen. Görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah be abicim o sen mıydın .sen tabı resmım olmadıgı ıcın benı tanıyamayacaksın ama ben nbc boranın ordan serhat ....
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
9
merhabalar

orta sehpa konusu defalarca gündeme geldiğini biliyorum ancak bir türlü bulunamıyor . yabancı sitelerde aradım ve hepco & becker ve sw motech in buldum birde sanırım orjinal suzuki olarak var . birçok sitede orjinali için pek iyi çalışmıyor diyorlar h&b gayet iyi gözüküyor fiyatı 157 $ sw motech de 139 € altan motor tamer abi de sanıırım ojinali için 200 € civarında oldugunu yazmıştı bu kadar fiyat farklılıklarının olması normalmi yoksa memlekette biraz pahalımı ? bildiklerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamer'in (Altan Motor) elinde bir tane orta sehpa olacak, arayıp fiyat alsan iyi edersin. Orta sehpalar biraz pahalı haklısın, zincir bakımı vb. şeyleri kendin yapıyorsan orta sehpa gerekli evet. Ama bence karter koruma, motor koruma, elcik koruma, Xenon far orta sehpadan daha öncelikli aksesuarlar.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Merhaba arkadaşlar,

Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer yine kürkçü dükkanıymış derler.
DL o kadar keyifli bir motor ki, birçok maceradan sonra, yine yeni yeniden, DL-650 ile aranızdayım.

En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. :)

Ziya çok sevindim dostum harilka bir seçim...

Arkadaşlar bende thai gibi dun burgmanımı verıp DL 650 aldım.Bu arada bugun bıraz turladım göztepe koprusu uzerınde yanlarından gectıgım dl650 lı bır grup vardı Buradan bırılerı mıydı...

En kısa zamanda sizlerle tanısmak dılegıyle...
sevgıler saygılar

Bir gün herkes DL li olacak zaman bunu gösterecek..

Selamlar..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
Ben de DL ciyim artııııkkkk!!!!

Arkadaşlar merhaba,
bu form sayesinde aradığım modeli bulmuş oldum. O kadar güzel anlatılmış ki DL, tüm yönleriyle. Bu yüzden emeği geçen herkese çok teşekkür edrim. Arayış yolumda ışığım oldunuz.
Ben de Honda shadow vardı. Onu sattım yeni makinamı aldım.2007 model. Gerçi daha kavuşamadım ona ama 15 gün sonra inşallah tepesindeyim. Ben gri renk olanı istiyorum ve o da henüz 2007 modellerinde daha Türkiye ye yeni geliyormuş. Bekliyorum bakalım sabırsızlıkla:)

Arkadaşlar birşeyi çok merak ediyorum DL 650 de elektronik gösterge bölümünde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu..:silent:

Neyse...bundan sonra görüşmek ve DL lerle dolaşmak umuduyla...rüzgarsız kalmayın.
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Arkadaslar DL lerimiz icin Thuring ön camlar var daha geniş . orjınal veya kappa marka nerden ve kaça alabiliriz ?
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Arkadaşlar merhaba,
bu form sayesinde aradığım modeli bulmuş oldum. O kadar güzel anlatılmış ki DL, tüm yönleriyle. Bu yüzden emeği geçen herkese çok teşekkür edrim. Arayış yolumda ışığım oldunuz.
Ben de Honda shadow vardı. Onu sattım yeni makinamı aldım.2007 model. Gerçi daha kavuşamadım ona ama 15 gün sonra inşallah tepesindeyim. Ben gri renk olanı istiyorum ve o da henüz 2007 modellerinde daha Türkiye ye yeni geliyormuş. Bekliyorum bakalım sabırsızlıkla:)

Arkadaşlar birşeyi çok merak ediyorum DL 650 de elektronik gösterge bölümünde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu..:silent:

Neyse...bundan sonra görüşmek ve DL lerle dolaşmak umuduyla...rüzgarsız kalmayın.

arkadasım öncelikle hayırlı olsun çok doğru bır karar vermışın DL almakla :cat:

bildiğim ve görduğum kadarıyla elektronık göstergede hangi viteste olduğunu gösterır bır yer yok zaten gerekte yok DL senı uzmez merak etme bin motoruna keyfıne bak gerısı yalan :p
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
DL de hangi viteste oldugunuzu motor devir gostergesinden anlamanız mumkun 70 km hızda 7000 devir 2.
70 km hızda 6000 devir 3.
70 km hızda 5000 devir 4.
70 km hızda 4000 devir 5.
70 km hızda 3000 devir 6.

vites gibi devir gucunu inceler ve yukarı aşagı değişmeyecek olan bu şablon ile kacıncı viteste oldugunuzu anlamak guc değil.

Gerçi 7. vitesi aradıgım benimde oluyor :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
arkadasım öncelikle hayırlı olsun çok doğru bır karar vermışın DL almakla :cat:

bildiğim ve görduğum kadarıyla elektronık göstergede hangi viteste olduğunu gösterır bır yer yok zaten gerekte yok DL senı uzmez merak etme bin motoruna keyfıne bak gerısı yalan :p

teşekkürler arkadaş, en kısa zaman da bir yerlerde buluşalım derim.. biraz muhabbet iyi olacak kanımca:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Arkadaşlar merhaba,
bu form sayesinde aradığım modeli bulmuş oldum. O kadar güzel anlatılmış ki DL, tüm yönleriyle. Bu yüzden emeği geçen herkese çok teşekkür edrim. Arayış yolumda ışığım oldunuz.
Ben de Honda shadow vardı. Onu sattım yeni makinamı aldım.2007 model. Gerçi daha kavuşamadım ona ama 15 gün sonra inşallah tepesindeyim. Ben gri renk olanı istiyorum ve o da henüz 2007 modellerinde daha Türkiye ye yeni geliyormuş. Bekliyorum bakalım sabırsızlıkla:)

Arkadaşlar birşeyi çok merak ediyorum DL 650 de elektronik gösterge bölümünde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu..:silent:

Neyse...bundan sonra görüşmek ve DL lerle dolaşmak umuduyla...rüzgarsız kalmayın.

Vay vay vayyy.....

Hayırlı olsun metehan. Allah güzel günlerde kazasız belasız binmek nasip etsin. Siftaha bende gelirim artık. Bi ıslatırız Şebnem sen ben ve kırmızı şeytqanımla :)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Vay vay vayyy.....

Hayırlı olsun metehan. Allah güzel günlerde kazasız belasız binmek nasip etsin. Siftaha bende gelirim artık. Bi ıslatırız Şebnem sen ben ve kırmızı şeytqanımla :)

teşekkürler arkadaş, en kısa zaman da bir yerlerde buluşalım derim.. biraz muhabbet iyi olacak kanımca:cherry:

en kısa zamanda bır buluşma ayarlarız merak etme daha önce toplanmıştık bostancıda arkadaslarla tekrar bır yer ayarlayıp hem tanışırız hemde motorunu yenı alanlar için bır ıslatma olayına gırerız bıraz tuzlu olucak ama DL aldınız sonucta arkadaslar :queen:

İstanbul (anadolu ve avrupa yakası) ve cevre illerden gelebılecek arkadaslardan ortak bır buluşma yerı için önerilerinizi bekliyorum yapalım bır organızasyon millet motor görsun dımı hadı bakalım DL ciler elleri görelım :cat:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
10
Evet arkadaşlar ben de UZMAN arkadaşa katılıyorum. Toplantı zamanı gelmiştir bencede. Yapalım bir organizasyon. Muhabete susadık yahuuu...!!:p Bu arada makinem hala gelmedi arkadaşlar..bekliyorum sabırsızlıkla...
Arkadaşlar bana motor çalışırken göstergelerin özellikle digital olanın bir resmini yakın plan yollayacak olanınız var mı? şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
25
saatci yakup

Herkeze merhabalar inşallah güzel dostluklarımız olur.Bu arada yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşallah.Aranızda en tecrubesiz benimdir mutlaka genede derimki Lütfen dikkatli olalım bilhassa aşırı hız yapmayalım başımıza en çok hızdan geliyor.Herkeze teşekkür görüşmek ümidi ile...Yakup Halıcı B.Evler İSTANBUL
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaşlar merhaba,
bu form sayesinde aradığım modeli bulmuş oldum. O kadar güzel anlatılmış ki DL, tüm yönleriyle. Bu yüzden emeği geçen herkese çok teşekkür edrim. Arayış yolumda ışığım oldunuz.
Ben de Honda shadow vardı. Onu sattım yeni makinamı aldım.2007 model. Gerçi daha kavuşamadım ona ama 15 gün sonra inşallah tepesindeyim. Ben gri renk olanı istiyorum ve o da henüz 2007 modellerinde daha Türkiye ye yeni geliyormuş. Bekliyorum bakalım sabırsızlıkla:)

Arkadaşlar birşeyi çok merak ediyorum DL 650 de elektronik gösterge bölümünde hangi viteste olduğunu gösteriyor mu..:silent:

Neyse...bundan sonra görüşmek ve DL lerle dolaşmak umuduyla...rüzgarsız kalmayın.

Hocam vıtes gostergesı yok ama gerek de yok.. Bu makınede ufak vitesler harıc her vıteste ıstedegın her suratte gıdebılırsın. O derecede rahattır yanı . vıtes gostergesıne kafanı takma canın sıkılınca sag bılege asıl gıtsın toplar gıder o..

DL de hangi viteste oldugunuzu motor devir gostergesinden anlamanız mumkun 70 km hızda 7000 devir 2.
70 km hızda 6000 devir 3.
70 km hızda 5000 devir 4.
70 km hızda 4000 devir 5.
70 km hızda 3000 devir 6.

vites gibi devir gucunu inceler ve yukarı aşagı değişmeyecek olan bu şablon ile kacıncı viteste oldugunuzu anlamak guc değil.

Gerçi 7. vitesi aradıgım benimde oluyor :)

kıvanc 7 . vıtesı araman ıcın 190 ın ustunde olman lazım dostum.. zaten 6 ıncı vıtes 140 dan sonra hakkını verıyor ...: )
en kısa zamanda bır buluşma ayarlarız merak etme daha önce toplanmıştık bostancıda arkadaslarla tekrar bır yer ayarlayıp hem tanışırız hemde motorunu yenı alanlar için bır ıslatma olayına gırerız bıraz tuzlu olucak ama DL aldınız sonucta arkadaslar :queen:

İstanbul (anadolu ve avrupa yakası) ve cevre illerden gelebılecek arkadaslardan ortak bır buluşma yerı için önerilerinizi bekliyorum yapalım bır organızasyon millet motor görsun dımı hadı bakalım DL ciler elleri görelım :cat:


Tansel ılk bulusmayı ben ayarlamıstım.. bunu da sen ayarla. hem burda hem de bızım sıtede es zamanlı topıc acıp Dl cılerı bulusturalım :) Hadı canım kardesım sen yap bu ısı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst