Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw aslında 300 km rodaj değil motoru zorlamakta pek doğru değil
bildiğim kadarı ile motorun içindeki ilk yağ partiküllü (neyse o) makinadaki parçaların birbirleri ile kaynaşmasını sağlıyor....

ilk yağ değişiminden sonra da rodaj bitmiyor. benim bildiğim bu kadar en azından
@blackpanther
t&t sonrası sana uğramayı planlıyorum müsait olan olursa alırım yanıma

pazar günü hava müsaitse gidelim ama sabahın köründe yollara düşmeyelim saat 11 gibi IKEA buluşma noktası olabilir...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
yaw aslında 300 km rodaj değil motoru zorlamakta pek doğru değil
bildiğim kadarı ile motorun içindeki ilk yağ partiküllü (neyse o) makinadaki parçaların birbirleri ile kaynaşmasını sağlıyor....

ilk yağ değişiminden sonra da rodaj bitmiyor. benim bildiğim bu kadar en azından
@blackpanther
t&t sonrası sana uğramayı planlıyorum müsait olan olursa alırım yanıma

pazar günü hava müsaitse gidelim ama sabahın köründe yollara düşmeyelim saat 11 gibi IKEA buluşma noktası olabilir...

Şimdi sıfır makinanın içindeki yağ çapaklı olabiliyormuş.Onun için bizim makinalarda ilk yağ değişimini 300 km de yapıyoruz.

Makinayı zorlamamak kaydıyla ki bu olması gereken birşey ilk 300kmde şileye gitmekte bir mahsur görmüyorum.Bu tabi benim fikrim.

Pazar günü bana ikea uyar.Aslında heryer uyar seçim sizin.
Cumarteside beklerim ozaman,görüşmek umuduyla...
saygılar.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
arkadaşlar şile için yeni yolu düşünmemiştim, benim aklımdan geçen sahil yolu idi, hem daha neşeli hemde yoğun olmayan bir yol, hatta ağvaya kadar uzanmak güzel olurdu. Hal böyle oluncada en geç saat 10 gibi çıkmak daha doğru olur. Ama herkes fikrini söylesin ona göre şekillensin gezimiz.
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
hazır orlara gelmişken biraz daha sallanında antalyaya gelin yawww şuranın tozunu attıralım:)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
Tahmin ediyorum.Zaten 2. el ilanlarına baktığın zaman en çok satılık piaggio var.insan x9 veya x8 bu kadar çabuk satarmı?0 km'lere ne kadar fiyat istiyor bayiler bilginiz varmı?ve ben avrupa tarafındayım bayi bilen varmı?

Sevgiler

Az evvel beşiktaşla konuştum 0 için 2006 siyah gts'ye 7650 plaka içinde veriyor.valla kafam karıştı.0 km mi?yoksa 4000 km'de 2.elmi?rodaj meselesi varki ben bunu becerebileceğimi zannetmiyorum.dostlar ne yapayım?Artık bugün almalıyım.


ELLERINDE NE KADAR SIYAH VARMIS BNA OGRENE BILIRMISIN VEYA SATIS YERININ WEB ADRESI TELEFONU SAOL ISALLAH ALIRSIN BU ARADA
BU ARADA GELMESEDE BU MOTORLAR BU ESTETIKTE BASKA MOTOR YOK ON DEN ARKADAN GORUNTU SUPER GAZINA BASMISLIGIM YOK AMA 16000 19000 GIDEN BI MOTOR SORUN CIKARTMIYORSA DEMEKKI SAGLAMDIR DİMİ:)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ELLERINDE NE KADAR SIYAH VARMIS BNA OGRENE BILIRMISIN VEYA SATIS YERININ WEB ADRESI TELEFONU SAOL ISALLAH ALIRSIN BU ARADA
BU ARADA GELMESEDE BU MOTORLAR BU ESTETIKTE BASKA MOTOR YOK ON DEN ARKADAN GORUNTU SUPER GAZINA BASMISLIGIM YOK AMA 16000 19000 GIDEN BI MOTOR SORUN CIKARTMIYORSA DEMEKKI SAGLAMDIR DİMİ:)

Gayrettepe ( Otim yolu üzerinde ) montana bir adet 2006 var birde 2007 var.bütün diğerlerinde siyah yok hatta makina yok.Birde yenikapıdaki montanada 4000 kmde deneme motoru var 2.el.Telefonu aşağıdaki linkten bulabilirsin

http://www.motana.com.tr/bayi.php

Bu arada 2.eli ben tercih ettim renginden dolayı.Siyah istemedim arabada bile zor bir renk.Öğlen bitirdim işi.Bende bir gts 250 kullanıcısıyım artık.Yaşasın.Resimlerini yarın güzel havada çekerim ve paylaşırım müsadenizle(Görmemişin gts'si olmuş demeyin ne olur).Süper makina bugün hemen işlek saatte eminönü yaptım süper.Maxi desem değil mini desem değil.her yola gelir.İnşallah yüzümü kara çıkarmaz.

Sevgiler
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
herkeslere iyi aksamlar


Rookie_Master kazasız belasız güle güle kullan ... hayırlı olsun..

mart basında aldıgım gts250 ile suan 1800 km oldu bile bu yaz cok km yapacagız belliki
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
valla aşağı yada yukarı sallanın gelin işte şurdan şurası:)havada yanıo burda sahiller fıstık kaynıo:)tam symlik burası küfül küfül
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
7
atlas abi sen sisybarı nerde yaptırdın ve nekadar ..çok tatlı duruyo aynından bende diyorum....
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
valla aşağı yada yukarı sallanın gelin işte şurdan şurası:)havada yanıo burda sahiller fıstık kaynıo:)tam symlik burası küfül küfül



Ha oldu...yavv sen bizi öldürtmekmi istiyorsun, hanım görse bu yazdıklarını keser valla :queen: aman deme öle şeyler bak hiç gelemeyiz sonra.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
selam arkadaşlar Şile yemi gidiliyor kesin.

Ters bir durum çıkmaz ise ben kesin gidiyorum, benim kuzende gelecek, sanırım mimka da geliyor en son öle konuşmuştuk, evet ses verin arkadaşlar.

ek olarak isimleri s›ral›yorum o zaman

1. Ben-Dartmaul
2. Kuzen :)
3. Mimka (son anda satmassın dimi)
4. Blackpanther
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Ters bir durum çıkmaz ise ben kesin gidiyorum, benim kuzende gelecek, sanırım mimka da geliyor en son öle konuşmuştuk, evet ses verin arkadaşlar.

Herkese Günaydın...
Bende kesin geliyorum şileye benide katmayı unutmayın....

Ama pazar olursa sevinirim..pazar boşum çünkü....

Dartmaul..buluşma yeri neresi ve saat?
cep nolarınız var mı?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakarsınız şile yolunda veya oralarda bi sürü burgman görürsünüz kim bilir..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst