- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 530
denemeydi..
Güzel deneme devamını bekliyoruz...:queen: :queen: :queen:
denemeydi..
eskici;621082eskıcıden sevgılerle.. vınvın devamı burada:D[/QUOTE' Alıntı:Aman efendim sevgi, saygı bizden.:rendeer:
Teşekkür ederiz :rendeer: :rendeer: :rendeer:
eskici hocam eline saglık fakat miletin gözü kapalıyken resim çekmeyi nasıl başarıyon banda ögretseen bee:mrgreen: birçok resimde en az bir kişinin gözü kapalı:mrgreen:
Eskici resimler süper makinene emeğine yüreğine sağlık:cat:
bende afrikadan yeni gelmiş gibi melemene saldırmışım yaa:queen:
Teşekkür ederiz şeker:rendeer:
Yaa şu kahvaltı olaylarını sık yapalım arkadaşlar:queen:
Melemen süperdi:cat:
Ahmet abi sadece okur zatenYazmıyor, gelmiyor..Kardeşi kırılıyor....
ale: