Kawasaki parça sıkıntısı
Merhabalar,
Bir haftalık EN500 kullanıcısıyım.Karar vermeden çok araştırdım.İstanbul servisi
Z-Moto'ya da gittim.Parça politikalarını şöyle açıkladı:Her hafta cuma gününe kadar sipariş toplayıp cuma Hollanda'ya sipariş ediyorlar.İki hafta içinde geliyormuş.Görünen maximum 3 hafta ama bazen gümrükde gecikmeler olabilir.
Motorla ilgili ilk gözlemlerim şöyle :
1- Çok milimetrik gibi ama Km.de 14,56 ykr yakıyor.
Gözlerime inanamadım.Benim 150cc maxi scooter
10 ykr. yakıyor. 498 cc 15 ykr. muhteşem.
2- Sarsıntı,vibrasyon gibi şeyler sıfır.
3- Lastikler iyiyse yol tutuş,yatma ve dönüşler normal
4- Çekiş,tork çok iyi.Hızlanmada bence çok iyi.Aynı
makine iki modelde daha kullanılıyor (ER-5 ve KLE 500).
5- Ben 97 kg.ve 185 cm.yim.Üzerinde görenler uyumun
çok iyi olduğunu söylüyor.