Kawasaki Kawasaki EN500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
iyisimi sen önce bi kararını ve stilini belirle biz sana o zaman yardımcı olmaya çalışalım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
iyisimi sen önce bi kararını ve stilini belirle biz sana o zaman yardımcı olmaya çalışalım.

Dediğin 2 model çok ayrı tarz...Kararını ver ona göre araştırma yap.....2 motorla ilgili bir çok konu var....Biraz göz atarsan faydası olur...:cat:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
11
aslında kararım belli bu topic'i de o yüzden açttım zaten gerek er5 için olsun gerek er5 ile gs500 kıyaslaması için olsun oldukça fazla forum okudum ancak aynı sayıda kaynağı en 500 için bulamadım kararımı bu motordan yana kullandığım için de bilgi toplamak için sizden yardım istiyorum. nisan ayına kadar bir en 500 alacam artık kaçarı yok! tabi dahga önce almamış olduğum satan kişinin numarasını sahibinden.com un şimdiki haliyle bulabilirsem:pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
aslında kararım belli bu topic'i de o yüzden açttım zaten gerek er5 için olsun gerek er5 ile gs500 kıyaslaması için olsun oldukça fazla forum okudum ancak aynı sayıda kaynağı en 500 için bulamadım kararımı bu motordan yana kullandığım için de bilgi toplamak için sizden yardım istiyorum. nisan ayına kadar bir en 500 alacam artık kaçarı yok! tabi dahga önce almamış olduğum satan kişinin numarasını sahibinden.com un şimdiki haliyle bulabilirsem:pr:

vazgeç bulamassın. bitirmişler canım siteyii:farao: :farao:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
11
alıyoruuuummmm

arkadaşlar kısmetse yarın alıyorum en500'ümü yok mu bi dur yapma o senin kardeşin diyecek ::queen: hani şaka maka bu bilgi isteği yalnızca alıcaya kadar değildi her zaman için kullanan arkadaşların görüşlerinden ve tecrübelerinden yaralanmak arzuzundayım saygılar :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
http://www.motosiklet.net/forum/search.php?searchid=409525

en500 bitişik yazdım ve bunlar çıktı.

Ayrıca trenox kullanıcı isimli arkadaşımız uzun kilometreler yapmış,iron butt olmuştur.

arkadaşlar kısmetse yarın alıyorum en500'ümü yok mu bi dur yapma o senin kardeşin diyecek ::queen: hani şaka maka bu bilgi isteği yalnızca alıcaya kadar değildi her zaman için kullanan arkadaşların görüşlerinden ve tecrübelerinden yaralanmak arzuzundayım saygılar :cherry:

Yukarıdada dediğim gibi 24 saatte 1000 küsur kilometre yol yaptı arkadaşımız,güzel bir motor.

İşte bu yazı

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/21173-bir-iron-butt-hikayesi-1652km-gun.html
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
11
arkadaşlar motormu aldım :cat: 1 aydır da alışabilmek için trafiğin az olduğu yerlerde biniyorum lakin hala kafamda yanıtlanmamış sorular var. sağolsun aldığım kişi motorla ilgili bayağı bir ipucu verdi lakin ban söylediği şeylerden birini sormak istiyorum. motora ilk bindiğinde jikleyi bir kademe çek (kış günlerinde 2 kademe) motor ısınana kadar demişti. o sıra aklıma gelmedi niye die sormak aranızda bilen var mı? :silent: birde bu benzin vanasının hangi konumda durması gerekiyo? daha bi sürü sorum var da uzun oldu şimdi devamı haftaya aynı gün aynı saatte motor kanalında :queen:
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
17
kawasaki EN500 BULUŞMA NOKTASI

Tüm En500 Kullanicilari Bilgilerini Paylaşabilsinler Diye

EN 500 e ön cam takan arkadaşlar ne fayda gördüklerini, anlatabilirlermi olumlu ve olumsuz yönleri varmı? bende takmayı düşünüyorumda
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
57
1. rüzgarı keser 2.Börtü böceğin,taş parçası vs. önler,tozu az çok önler 3. daha fazla chopper havası verir :)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
benim ilk motorumdu. az gezmedim.az yol yapmadım onunla. çok güçlü bir motor bence efsane olmaya aday...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
57
Eğer ege çevresinde bildiğiniz 1997 model ve üstü en500 satan ve fiyatı gene uygun olan temiz kullanılmış motor var mı acaba ? yada duyan var mı ?. Bizim peder bey tutturdu illa en500 alacam diye :) :)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
52
benim ön cam biraz kirlenmişti ve çıkmıyordu lekeler. çıkarayım dedim.. 1 gün dayanabildim. kabus gibi camsız gitmek, bütün rüzgarı, bütün börtü böceği, taşı kumu üstünüze alıyorsunuz..

gerenk yok
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
15
Kawasakisini satacak varsa bu numaradan görüşebiliriz +90 532 565 86 76
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
arkadaşlar parça sorunu yaşayanınız var mı merak ettim ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bir arkadaşım vulcan ine hala kontak anahtarı bulamadı. ben de bir vulcan düşünüyorum ama parça sıkıntısı gözümü korkutuyor.
sağlıcakla
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Kawasaki parça sıkıntısı

Merhabalar,
Bir haftalık EN500 kullanıcısıyım.Karar vermeden çok araştırdım.İstanbul servisi
Z-Moto'ya da gittim.Parça politikalarını şöyle açıkladı:Her hafta cuma gününe kadar sipariş toplayıp cuma Hollanda'ya sipariş ediyorlar.İki hafta içinde geliyormuş.Görünen maximum 3 hafta ama bazen gümrükde gecikmeler olabilir.
Motorla ilgili ilk gözlemlerim şöyle :
1- Çok milimetrik gibi ama Km.de 14,56 ykr yakıyor.
Gözlerime inanamadım.Benim 150cc maxi scooter
10 ykr. yakıyor. 498 cc 15 ykr. muhteşem.
2- Sarsıntı,vibrasyon gibi şeyler sıfır.
3- Lastikler iyiyse yol tutuş,yatma ve dönüşler normal
4- Çekiş,tork çok iyi.Hızlanmada bence çok iyi.Aynı
makine iki modelde daha kullanılıyor (ER-5 ve KLE 500).
5- Ben 97 kg.ve 185 cm.yim.Üzerinde görenler uyumun
çok iyi olduğunu söylüyor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Old, sizin motorunuz kaç model. 6000 ytl'ye kadar iyi durumda bir en500 bulabilir miyiz mesela. Genel olarak servis durumu nedir. Motorun hızı nedir? Uzun yola gelir mi? İkinci motorum bir cruiser olsun istiyorum, daha doğrusu artık bir cruiser istiyorum. Bilgi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
52
Old, sizin motorunuz kaç model. 6000 ytl'ye kadar iyi durumda bir en500 bulabilir miyiz mesela. Genel olarak servis durumu nedir. Motorun hızı nedir? Uzun yola gelir mi? İkinci motorum bir cruiser olsun istiyorum, daha doğrusu artık bir cruiser istiyorum. Bilgi verirseniz sevinirim.

ben yaz başından beri en 500 kullanıyorum. alır almaz bir takım modifikasyonlara gittim. çok memnunum. 6000 ytl ye gayet iyi bir makina alırsın. Hız konusuna gelince ben 160 ı test ettim, 200 ü görenler var. 160 ı gördüğümde daha hatrı sayılır miktarda gaz payı vardı. sonuçta bu motor 50 beygir ve yarış performansı verebilen sıralı çift silindirli. Hızlanması muhteşem 5 sn. civarı bi sürede 100 km. ye ulaşıyor.. Uzun yol konusunu hiç dert etme dünyayı dolaşırsın. Bu yaz eşimle beraber baya bir yol yaptık seneye inşallah Italya ya gidip gelicez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst