- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 647
+1 yanında biri ile geleceğini gösterir örnegin eşi,dostu ,arkadası vb..
aydınlandın mı?
Teşekkürler dostum aydınlanmak ne kelime resmen parladım. Eyvallah:cat:
Bu durumda bir +1 de ben alayım lütfen...:mrgreen:
+1 yanında biri ile geleceğini gösterir örnegin eşi,dostu ,arkadası vb..
aydınlandın mı?
Arkadaşlar birşey sorucağım;
Listelerdeki +1 ifadesi tam olarak ne işe yarar. Örn; DİSHY+1
Cehaletimi mazur göreceğinizi umut eder mutlu akşamlar dilerim.
dishy yazmamamışsın ümmet abini tabiki geliyorum.
dishy yazmamamışsın ümmet abini tabiki geliyorum.
Benim aklımda yoktu Soner Abi, Erhan söyledi açtım![]()
arkadaşlar ya bi teklifim olucak
şimdi sabah kahvaltı
daha sonra fuar.
peki fuardan sonrada şöle bir beyoğlu yapsak mı nası olur....
tabi eğer başka planlarınız yoksa...
açıkçası ben öle yapmayı düşünüyom başka bişi çıkmassa..
hep beraber bi iki tek atarız:rendeer:
Ohhooo daha beterim, sus Tubiş diyeceksiniz :mrgreen: :queen: :queen:
Bu arada nöbetteyim ölüyorumale:
Nostalji yaa aklıma geldi nedense
eskiden bekci amcalar vardı polis yardımcıları
düdük çala çala sabaha kadar gezerlerdi
bu arada ben niye burada yazı yazıp duruyorumda uyumuyorum
sabah 8 de kalkıp işe gideceğim
rahatsızım herhalde:queen:
olur böle şeyler dert etme
madem evdesin aç bir bira uykudan önce iyi gelir. ulen canım çekti bee![]()
Sende her yerde beni takip etmesene olum :mrgreen: :queen:
+Lütfen topiğimde geyik yapma :cherry: :bounce:
bende pazar gunu sabahciyim emirgan cinaralti (sariyer besiktas arasında) sandım sevındım bırden ygrarım tanışırım diye tuhh cengelkoye gelirsem yetisememki.. .r:
Kaç gel buzdolap dolu:queen: :queen:
eşeğin aklına su kaçırma şimdi...:queen:
Sanki biri proyu andı....![]()
![]()
Geldik bak....Pro da gelir şimdi.....:queen: