1 Nisan Çınaraltı'na Kahvaltıya Ardından Fuara Gidiyoruz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Tuğba
ne o istanbula gelmeden istanbul topic i açmışsın:cherry:

yorum yazayım:AFFERİN :cat: :queen: :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim aklımda yoktu Soner Abi, Erhan söyledi açtım :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Benim aklımda yoktu Soner Abi, Erhan söyledi açtım :)

Takılıyorum yaa:)
çok iyi yapmışsın
şöyle sezon açılışını güzel bir kahvaltıyla yapmak iyi olur:cat:

tabiğki minik yavrularımıza yardım etmek isteyen dostlarımız da yardımlarını orada bizlere verebilirler:rendeer:

Ve seninle kahvaltı yapmak çoook keyifli olacak:rendeer:

umarım yazdığın kadar hızlı konuşmuyorsundur:p :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ohhooo daha beterim, sus Tubiş diyeceksiniz :mrgreen: :queen: :queen:

Bu arada nöbetteyim ölüyorum :pale:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
arkadaşlar ya bi teklifim olucak
şimdi sabah kahvaltı
daha sonra fuar.
peki fuardan sonrada şöle bir beyoğlu yapsak mı nası olur....
tabi eğer başka planlarınız yoksa...
açıkçası ben öle yapmayı düşünüyom başka bişi çıkmassa..
hep beraber bi iki tek atarız:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar ya bi teklifim olucak
şimdi sabah kahvaltı
daha sonra fuar.
peki fuardan sonrada şöle bir beyoğlu yapsak mı nası olur....
tabi eğer başka planlarınız yoksa...
açıkçası ben öle yapmayı düşünüyom başka bişi çıkmassa..
hep beraber bi iki tek atarız:rendeer:


Ben bu bir iki tek atma işini sevdim yafuuuu:queen: :queen: :queen:

Ohhooo daha beterim, sus Tubiş diyeceksiniz :mrgreen: :queen: :queen:

Bu arada nöbetteyim ölüyorum :pale:

Nöbetcimisin:silent: :p :queen:

ben aspirin istiyorum:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
iyi be kadere bak bende nöbetçiyim bugun
alem evinde sımsıcak yatağında uyurken biz üç kuruşasabaha kadar debelen dur..:pr: :pr:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Nostalji yaa aklıma geldi nedense
eskiden bekci amcalar vardı polis yardımcıları
düdük çala çala sabaha kadar gezerlerdi

bu arada ben niye burada yazı yazıp duruyorumda uyumuyorum
sabah 8 de kalkıp işe gideceğim
rahatsızım herhalde:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende pazar gunu sabahciyim emirgan cinaralti (sariyer besiktas arasında) sandım sevındım bırden ygrarım tanışırım diye tuhh cengelkoye gelirsem yetisememki.. .:pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Nostalji yaa aklıma geldi nedense
eskiden bekci amcalar vardı polis yardımcıları
düdük çala çala sabaha kadar gezerlerdi

bu arada ben niye burada yazı yazıp duruyorumda uyumuyorum
sabah 8 de kalkıp işe gideceğim
rahatsızım herhalde:queen:

olur böle şeyler dert etme
madem evdesin aç bir bira uykudan önce iyi gelir. ulen canım çekti bee:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
bende pazar gunu sabahciyim emirgan cinaralti (sariyer besiktas arasında) sandım sevındım bırden ygrarım tanışırım diye tuhh cengelkoye gelirsem yetisememki.. .:pr:

ne farkederki ikiside çınaraltı:cherry:
ama geç kalmazsın biz bayağı takılacağız
bu sohbet erken bitmez (birde tubiş konuşunca:queen: )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst