- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Harbiden tam geyik olmuş...Kim ne zaman nereye gidiyor?....Gidiliyormu veya?...
Gitmiyorsanız bu başlık ne?...Açan adam neden kaçıyor.?....Pro nerde? Yöneticiler uyuyormu?...3vırının bu olayda parmağı varmı?... Yoksa bütün tezgahı Şakülin mi ayarladı?....Aydınlanmak istiyoruz....Kalmasın hiç bişey karanlıkta...:queen: :queen:
Gitmiyorsanız bu başlık ne?...Açan adam neden kaçıyor.?....Pro nerde? Yöneticiler uyuyormu?...3vırının bu olayda parmağı varmı?... Yoksa bütün tezgahı Şakülin mi ayarladı?....Aydınlanmak istiyoruz....Kalmasın hiç bişey karanlıkta...:queen: :queen: