18.03.2007 [Adana MT] Gülek Kalesi - Namrun Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Bu haftasonu da havaların güzel gidecek olması sebebiyle yayla gezilerimize devam ediyoruz. Bu haftaki gezimizi tarihi önemi olan Gülek Yaylasındaki Gülek Kalesine yapmaya karar verdik.


Buluşma Saati: 08:00

Hareket Saati: 08:15

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır. Geç kalan arkadaşlar mevcut güzergahtan gruba katılabilir.
Lütfen herkes vaktinde gelsin.


Buluşma Yeri:
Ç.M.S.K - Süleyman Demirel Bulvarı

Rota: Otobandan Çamlıyayla çıkışından çıkılıp Güleğe gidilecektir.

Menzil: 100km civarı

Seyir: Yerine göre 30-100km/h arası

Katılım: Her tür motorla geziye katılınabilir.

Yol Durumu: Asfalt - Stabilize

Hava durumu: Açık

Yemek:
Yemek Çamlıyayla içinde grup kararına göre yenecektir.

Gezilecek Yerler: Gülek Kalesi, vakit kalırsa Namrun kalesi


Görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Gidilecek yerlerin "yayla" olması nedeniyle (Adana'da hava ne kadar sıcak olursa olsun) özellikle Çamlıyaylanın soğuk olacağını düşünerek ona göre kıyafet getiriniz arkadaşlar. Selamlar.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
duyuru cok ön plana çıkamadı sanırım?? kimse cevap yazmamış.. gelmek isterim ama.. soguk ve motordan çekiniyorum biraz.. ceyhandaki abilerimle konuşup bi karar vereceğiz..
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
gelmek isterdim ama ne yazıkki bu hafta sonuda çalışmak zorundayım geziye katılcak tüm arkadaşlara iyi eğlenceler
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
anlaşıldı bu pazarda uyku yok sabah 8:00 de orda olmaya çalışacağım




duyuru cok ön plana çıkamadı sanırım?? kimse cevap yazmamış.. gelmek isterim ama.. soguk ve motordan çekiniyorum biraz.. ceyhandaki abilerimle konuşup bi karar vereceğiz..

sen motoru dert etme gelmek istersen gel hallederiz bir durum olursa
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
57
Gelmeyi çok isterdim ama bu hafta Mersin'de ki akrabalarımı ziyaret etmeye gidiyorum.Şimdiden size iyi eğlenceler.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ahmetnr abi konuşalım o zaman.. gelmeye hazırım... yarın ararım seni..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Makina@ Hasan abi ahmetnr ile buffer_özden akşamdan adanada olacakları için. ceyhandan tek çıkıp REAL otoban çıkışında SAAT 8:20 civarı sizleri bekleyecegim. GÖRÜŞMEK ÜZERE..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
İyi ve de eyLenceLi bir gezi oLacaqına eminim şimdiden herkese iyi yoLcuLukLar diLerim.Bu arada erhancım şeytanın bacıgını kırıyorsun hııı sewindim buna sevgiler dostum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst