- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
arkadaşlar nedir bu hız merakı anlayabilmiş değilim. çıkın bir mct nin üstüne 90-100 yetecektir. 150 lik herhangibir scooter la karşılaştırmak pek akıl karı değil. bunun 1. sebebi scooterların hava sürtünme katsayısı bizimkilerden çok az. beygire oranla bu kadar hız yapması normal. fakat arkadaşların dediği gibi scooterla ıkınarak çıktığı ve hızının düştüğü yokuşları bununla aynı sabit hızla alabilmek mümkün. zaten bu motorun amacı hız değil torktur. yaklaşık 160 kg. kg başına düşen beygir sayısı malum. siz bir mct ile 100 km yi gördüğünüzde onun size yeteceğini garanti ediyorum 120-135 de yapabilirsiniz ama inanın bu hız bu tarz bir motorla yapılacak bir hız değil. olduğu gibi rüzgarı göğsünüze alıyorsunuz. "ben yatarım depoya" diyorsanız da bence yapmayın aynı fiyatı zealsun zs200-gs var ss tarzı cbr dan daha kaslı bir motor. hem 145 yapıyormuş ben ce onu modifiye edip ona binin.
@motti kankam nihayet bitt ha! vaay bee sevindim. bana bi foto çekmeyi çok gördün ya neyse
arkadaşlar 17 Mart sabahı Çanakkale'ye doğru hareket edicem. inş bir soruun yaşamam. motorum ve ben hazırız bu maratona 2100 e yaklaıştım. e kışın da bu kadar yol yapılır sanırım. cumartesi 2000 ara bakımı yapıldı yağını değiştirdim esso 10-40 yarı sentetik koyduk. camdan sonra ön sinyaller sırıtmıştı ve detoya çarpıyordu şık ve daha küçük bir modeli ile değiştirdim en kısa sürede resimelri yayınlayacağım. dişliyihala değiştirmeyi düşünmüyorum yokuşlarda iki kişi 2. viteste uzaman çok zevkli oluyor.
sağlıcakla.
@motti kankam nihayet bitt ha! vaay bee sevindim. bana bi foto çekmeyi çok gördün ya neyse
arkadaşlar 17 Mart sabahı Çanakkale'ye doğru hareket edicem. inş bir soruun yaşamam. motorum ve ben hazırız bu maratona 2100 e yaklaıştım. e kışın da bu kadar yol yapılır sanırım. cumartesi 2000 ara bakımı yapıldı yağını değiştirdim esso 10-40 yarı sentetik koyduk. camdan sonra ön sinyaller sırıtmıştı ve detoya çarpıyordu şık ve daha küçük bir modeli ile değiştirdim en kısa sürede resimelri yayınlayacağım. dişliyihala değiştirmeyi düşünmüyorum yokuşlarda iki kişi 2. viteste uzaman çok zevkli oluyor.
sağlıcakla.