Merhaba arkadaşlar,
Ben Vespa 250 GTS i.e. sahibiyim. Motorum henüz 900 km. de. Bu benim ilk motorum olduğu için diğer marka ve modellerle karşılaştırma yapamıyorum. Ancak, ben motorun gücünden, gazı verdiğiniz zaman anında tepki vermesinden ve manevra kolaylığından memnunum.
Yaptığım en uzun yol Riva üzerinden sahil yolundan Şile oldu ve herhangi bir sorun yaşamadım. Dönüşte ana yoldan geldim ve 110-120 km/saat hıza rahat çıktı.Henüz rodaj tamamlanmadığı için daha fazla hızlanmadım. Tekerleklerin 12" olması daha yüksek hızlarda veya yoldaki çukur ve tümseklerde sorun yaratır mı bilmiyorum.
Bu motorla ilgili bilgi ve tecrübesi olanların paylaşımlarını bekliyorum.
Herkesin yeni yılını ve bayramını kutluyorum.
Halil Ergür
Vespa 250 GTS i.e.
Ben Vespa 250 GTS i.e. sahibiyim. Motorum henüz 900 km. de. Bu benim ilk motorum olduğu için diğer marka ve modellerle karşılaştırma yapamıyorum. Ancak, ben motorun gücünden, gazı verdiğiniz zaman anında tepki vermesinden ve manevra kolaylığından memnunum.
Yaptığım en uzun yol Riva üzerinden sahil yolundan Şile oldu ve herhangi bir sorun yaşamadım. Dönüşte ana yoldan geldim ve 110-120 km/saat hıza rahat çıktı.Henüz rodaj tamamlanmadığı için daha fazla hızlanmadım. Tekerleklerin 12" olması daha yüksek hızlarda veya yoldaki çukur ve tümseklerde sorun yaratır mı bilmiyorum.
Bu motorla ilgili bilgi ve tecrübesi olanların paylaşımlarını bekliyorum.
Herkesin yeni yılını ve bayramını kutluyorum.
Halil Ergür
Vespa 250 GTS i.e.