Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??
Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.