Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
satışları hakkında bir bilgim yok, 9.000 km deyim uzun yol yaptım:)


yaw ne ara 9000 yaptin ?
cbf150 ile mi yaptin yoksa toplamda yaptigin km yi mi soyluyosun ?

en son anatolia bulusmamizda gorustugumuzde yeni almistin motoru ya.. uyumuyo musun hic ?

yoksa 2. bir ummet abi mi doguyor ne ?


:)





Shakulin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ne ara 9000 yaptin ?
cbf150 ile mi yaptin yoksa toplamda yaptigin km yi mi soyluyosun ?

en son anatolia bulusmamizda gorustugumuzde yeni almistin motoru ya.. uyumuyo musun hic ?

yoksa 2. bir ummet abi mi doguyor ne ?


:)





Shakulin


ehehe yok 7bin kusurde almıştım motoru şimdi 9binlerde geri hız kesici mekanızmasını iptal ettirdik alet 2 kişi 130 u kasmadan görüyor. Üstünden hiç inmiyorum seninde bildiğin gibi:) aşırı kar dışında hiç inmedim. Gayet memnunum, Önümüzdeki kışa Cbf 250 en kötü almayı düşünüyorum bakalım. Bu arada Ankara Mt uyuyor bi kaç arkadaş edindim onlarla gezinioruz:)







HELAL olsun juniors kazasız belasız.

Teşekkür ederim Piyade, Kimseye vermesin Allah kaza bela :wiinkk:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ehehe yok 7bin kusurde almıştım motoru şimdi 9binlerde geri hız kesici mekanızmasını iptal ettirdik alet 2 kişi 130 u kasmadan görüyor. Üstünden hiç inmiyorum seninde bildiğin gibi:) aşırı kar dışında hiç inmedim. Gayet memnunum, Önümüzdeki kışa Cbf 250 en kötü almayı düşünüyorum bakalım. Bu arada Ankara Mt uyuyor bi kaç arkadaş edindim onlarla gezinioruz:)
Teşekkür ederim Piyade, Kimseye vermesin Allah kaza bela :wiinkk:


geri hız kesici mekanizması????
şu konuyu biraz daha açarmısın juniors
nedir, ne işe yarar, kim iptal eder, iptal etmenin bize artısı eksisi nedir?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
geri hız kesici mekanizması????
şu konuyu biraz daha açarmısın juniors
nedir, ne işe yarar, kim iptal eder, iptal etmenin bize artısı eksisi nedir?



Geri hız mekanizması değil....Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.

Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?

Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??

Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?

Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)

Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.

Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?

Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??

Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?

Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)

Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

1- daha motor yeni olduğu ve ayarları tam olmadığı için bence bu tür aksaklıklar gayet normal.biraz kilometre yap, servise gidince ince ayarlar bi halledilsin, sonrasında sorun kalmayacaktır.
2-Bu motorda farlar dirakt aküye bağlı değil, akümülatöre bağlı.o yüzden bu olay da normal.yani sen gaz verince doğal olarak daha fazla elektrik akımı üretiyor motor ve farlar canlanıyor.bu olayın faydası ise aküye fazla yüklenmediğin için akünün daha uzun dayanması ve ömrünün de daha uzun olması.
3-aynı ihtiyaçlar bende de var şu an.bende acaba fuarı beklesem mi yoksa gidip şimdi alsam mı diye kararsızım.geçmişte fuardan alışveriş yapan arkadaşlar varsa bu konuda bizi aydınlatırlar umarım.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Geri hız mekanizması değil....Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...

Neyi nereden söküyoruz ; biraz daha açıklayıcı bilgi lütfen.

Bazen bana da ekstra hız lazım oluyor.Ama kısa sürelerde.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
hayırlı olsun kardeş

Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.

Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?

Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??

Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?

Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)

Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

kardeş bu motorun özelliği bu jikle açıkken hafif gaz vereceksin ısıtırken jikle açıkken ısınık da olsa gazı kesersen sönüyo ama jikleyi kapatınca normal hem 5 dakika fazla bile ben en fazla 2 dakikka ısıtıyorum yani
birde sen yolda stop etti diyosun emininm jiklen açık kalmıştır ondan stop etmiştir ve ya benzin musluğun kapalıdır yada bir şekilde acemilikten kaynaklanan bir hatadır kardeşim gönlünü rahat tut motor süper:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geri hız mekanizması değil....Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...

seni seviyorum :) I love you.

shakulin nerelerdesin yaw :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyi nereden söküyoruz ; biraz daha açıklayıcı bilgi lütfen.

Bazen bana da ekstra hız lazım oluyor.Ama kısa sürelerde.

alet 2 Kişi zorlanmadan 130 u görüyor Bi unsur olduğunudaha soyledı Onuda İptal edersek 150 katrana ulaşır demiş :cherry:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
alet 2 Kişi zorlanmadan 130 u görüyor Bi unsur olduğunudaha soyledı Onuda İptal edersek 150 katrana ulaşır demiş :cherry:

yaw juniors, şu işi ayrıntılı bir şekilde anlatsana
çok merak ettim şimdi bak
uygulama kolay mı?
motora zararı dokunur mu?
vs vs
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
yaw juniors, şu işi ayrıntılı bir şekilde anlatsana
çok merak ettim şimdi bak
uygulama kolay mı?
motora zararı dokunur mu?
vs vs


Doğrusu bunu ben de merak ettim.
Nasıl oluyormuş bu iş, ayrıca motorun eski ekonomikliği kalmıyordur sanırım bu işlemden sonra. İki kişi 130:silent: , şaşırtıcı, ben daha 110'dan fazla görmedim bu aletle, 120'den ötesi zarar vermez mi motora hem de iki kişi ile:silent:

Hımm tamam buldum, katalitik konvertör=fazla benzin tüketimi. (Bilin bakalım kimden öğrendim:) )
Bunlar reklam kokan hareketler bunlara gerek yok, bu motor sıcak havalarda zaten 120'lerde rahatça gidecektir.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
kardeş bu motorun özelliği bu jikle açıkken hafif gaz vereceksin ısıtırken jikle açıkken ısınık da olsa gazı kesersen sönüyo ama jikleyi kapatınca normal hem 5 dakika fazla bile ben en fazla 2 dakikka ısıtıyorum yani
birde sen yolda stop etti diyosun emininm jiklen açık kalmıştır ondan stop etmiştir ve ya benzin musluğun kapalıdır yada bir şekilde acemilikten kaynaklanan bir hatadır kardeşim gönlünü rahat tut motor süper:cherry:

Teşekkürler , peki 2 dakika boyunca elimi gazda tutmadan otomatik olarak gaz almasını sağlayabilirmiyim , bende o arada kıyafetim vs. ile ilgilenebileyim. Bugun sağ dirseğimi dayayarak gazda tutmayı denedim ama pek konforlu olmadı :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler , peki 2 dakika boyunca elimi gazda tutmadan otomatik olarak gaz almasını sağlayabilirmiyim , bende o arada kıyafetim vs. ile ilgilenebileyim. Bugun sağ dirseğimi dayayarak gazda tutmayı denedim ama pek konforlu olmadı :p

oda cok kolay :) Jikleyi çektin çalıştırdın ya -10 dereceye varan havalara kadar denedim ben jikle çekikken 45-46 sn elini yarımın altında gaz ver sonra Jikleyi kapa elini gazdan çekme 10 sn de öle bekle yaklaşık 55-60 sn sonra elini çek gazdan stop etmez :wiinkk:

Alp_tunay abininde dediği gibi Benzin geri dönüşüm mekanizması iptaledilip söküldü....Bu şekilde motorun daha fazla oksijen alıp rahat çalışması sağlandı...

Bu motor cok basit bi mekanizma altında yapılmış yanı problemleri Çok kolay çözülüyor sorun yaratmaz 70.000 - 80.000 km ye kadar. Başınıza gelen problemlerin hemen hemen hepsi ucuz,kolay pratik bi şekilde çözülür :wiinkk:

praoterian sen benim biricik arkadaşım sana sölüorum:) Biliorum istiosun seninde içinde Cbf tutkusu yatıo artık:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sadece yanmamış benzini tekrar yanma odasına gönderen mekanizma iptal edildi...Sedece çevre kirliliği yani emisyon değerlerini tutturmak için takılmış bir parça....Geri dönen benzinide yaksın ekonomik olur diye düşünmeyin....

Aksine performansı gözle görülür şekilde düşücektir....Zengin karışım la çalışan motor biraz daha ağır kalır...Sakıncası yoktur...Sadece son hıza ulaşma süresi ve son hız biraz kısıtlanır....

Kendiniz de sökersiniz ama motorun üstten bloğa giriş deliğini güzelce bir vida uydurmanız gerekir....Ayrıca hava ayarını da biraz kısıcaksınız...Çünkü geri dönen benzin de yandığı için eski mekanizmada , Söktüğünüz zaman hava ayarı fazla gelicektir....

Motor bu şekilde verebileceği en iyi performansı vermektedir..Hiç bir şeye ihtiyaç duymadan....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst