Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
LesPaul




Mesajlar: 1.214
Üyelik Tarihi: 28-03-05
Bulunduğu Yer: İstanbul/Çamlıca
Motosikleti: Yamaha Ybr 125
Çevrim İçi


10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması
--------------------------------------------------------------------------------

Herkese merhaba
Yarın akşam yani 10 Haziran'da, Kadıköy Beşiktaş İskelesinin önünde saat 20:00'da buluşuyoruz.
Gelecek olanları biraz bekledikten sonra Moda'ya doğru yola çıkarak, şahane bir manzarası olan BOMONTİ adlı çay bahçesine gidiyoruz.
Mekanın çok güzel bir manzarası olup, açık ve kapalı alanları mevcuttur (oldukça büyük bir alan üzerine kurulu)
Ayrıca deniz manzarası eşliğinde fokur fokur nargile çekme opsiyonumuz vardır
Bomonti'nin otoparkı da bulunduğundan park konusunda hiçbir sıkıntımız yoktur
Yemek yemeden gelecek olanlar için de mekanda yemek seçenekleri mevcuttur

Zühtüpaşa'dan aldğımız hava raporuna göre, yarın akşam hava temiz ve yağışsız geçecek. Ancak ince giyinmememizi tavsiye ediyor
Kendisine teşekkür ediyoruz. Maalesef uçuşu olduğundan bize katılamıyor

Evet artık elleri görelim

lespaulun organize ettiği eğlenceye gidelim 2 köprüden biyerde buluşalım saat ve buluşma yeri belirleyelim neden 2 köprü hem gezeriz hemde tahminen herkesin ogs yoktur hep beraber karşıya kadıköy beşiktaş iskeleye gideriz

arkadaşlar bugün saat 19.00da levent bp de toplanıyoruz duyduk duymadık
demeyin
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
EWet ya çorba olduk ya neyse ..Hani sen akşam geliyordun hisara..Kaçak..:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
abi işten çıkamadıkki saat 10 da işten çıktım
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Potansiyel 500 cülerede razıyız.Nasılsa herkes birgün CBF ci olacak:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
kayıp balık nemo gelmiş hoşgeldin bekirciğim özlersin tabi 2ayda bir girersen:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
abileriiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmm benim ne zaman görüşüyoruz.

bu gece müsaitim sizden haber bekliyorum ihtiyar delikanlı gelmesse olmaz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw işteyim arabayla geldim işe yazlığa gitcem motoru alacam 1saat geri gelecem
1saat zaten 19.00çıkacağım bugün ben katılamam ama sizler yapın bişeyler :pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
şşşt cbf ciler bu hafat sonu F1 yapsak mı acaba görüşlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
2 ay aradan sonra bi gireyim dedim. Neler olmuş bakayım dedim :)
Ama pek bişey yazmamışsınız. Geziler yapmamışsınız. Herkes yaz tatilinde mi yaw?
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1
selamlar arkadaşlar

ya bütün 500cc hondacılar buradayken birşey sormak istiyorum
aranızda parça sıkıntısı çeken oldumu? yada şöyle sorayım 125 cc üzeri hondalarınızın parçalarını kolaylıkla ve ucuza temin edebiliyormusunuz veya 125 cc üzeri bir hondanın parçası lazım olduğunda bunu hondaya telefon veya mail atıp istediğinizde size veriyormu?
bu konularda bilgisi olan ve yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
valla benim su ana kadar parcaya ihtiyacim olmadigi icin cevap veremiyecem ama honda da parca sorunu yasanirsa her motorda yasanir bu.
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
CBF 500'Cüler bizim hakkımızda rahmetliler diye bahsedilmeye başlandı neredesinizz yawwwwwwwwww
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Bu akşam gelmeyi cok isterdim ama almanyadan müşterilerim burada geç çıkacam gibi görünüyor
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
arkadaslar ben cbf 500 almak istiyorum yaa dogru tabi ama karburatorlu ve benzin gostergesinin olmaması bide saat tabi beni dusunduruyor acaba baska bi motoramı yonelsem diye kullananlar biraz fikir verebilirmi???mesala alanların almadan onceki alternatifleri veya niye cbf500 aldıkları gibi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst