Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
METALİ;544406' Alıntı:
Arkadaslar gt 250 race modelinin amerikada satış fiyatı 3699 usd ( 5250 ytl) burdaki ithalatçı arkadaşlar sanki biraz yüksekten satıyor gibi elbet vergi farkı vardır ama yinede fark çok geldi bana

Turkiyedeki gibi bir vergi sistemi dünyanın hicbiryerinde olmadığı için fiyatların bu kadar yüksek olması gayet normal...:pr: .

Dünyanın en yuksek oranlı vergisi, özel tüketim vergisini vatandaşa kaktırıp bir de bunu katma deger vergisinin matrahına ekleyerek ikinci turu dönen başka ülke yoktur herhalde....

Fiyatlara gelince Ben Ankara'daki bayii ile Hyo GT 250R hakkında 3 hafta önce konustum.

3 hafta önce anahtar teslim 8.400,00 YTL idi ancak 1 ay icinde ellerinde bulunan modellere yaklaşık %8 zam geleceğini solemişlerdi, şu anda son durum ne bilmiyorum.

Mart 2007 de gelecek olan çift renk Hyo GT 250R ların fiyatları ise 10.000,00 YTL civarında olacağını söylemişlerdi.

Bakalım Zaman ne gösrerecek....

bnce giysi kask vs için elinizi çabuk tutun fiyatlar yaza fırlıyo bildiğiniz gibi ayrıca yeni motorlanan arkadaşlarımızada hayırlı olsun dielim yannız bu topicte bişiler var 2.sayfalara düşmeye başladı nedendir bilmiyorum ayıp oluyo ama... :)

Trasher siddetle tavsiyelerini bekliyorum... Su ekipmanları seçmek harbi zor iş .İşin içinden bir türlü cıkamadım ben:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
3 hafta önce anahtar teslim 8.400,00 YTL idi ancak 1 ay icinde ellerinde bulunan modellere yaklaşık %8 zam geleceğini solemişlerdi, şu anda son durum ne bilmiyorum.

Mart 2007 de gelecek olan çift renk Hyo GT 250R ların fiyatları ise 10.000,00 YTL civarında olacağını söylemişlerdi.

Bakalım Zaman ne gösrerecek....
:

ben motoru nisan 2006 da aldım o günden beri hyosung modellerine zam geldi gelecek, her bayi aynı şeyi söylüyor, enteresan bir starateji, bu arada umarım zam hiç gelmez yanlış anlaşılmasın, sadece dikkatimi çektiği için yazdım

ben motor dışı ekipmanlara yaklaşık 1.500 YTL odedim şimdiye kadar
kask : shoei_syncrotec
mont : revit (mevsimlik, içi çıkabiliyor)
eldiven : yazlık -revit / kışlık - zen
bot : yazlık - oxtar / kışlık - no name (made in Turkey)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
194
evet zam olayı şüpheli...
banada yılbaşında kesin gelecek demişlerdi ... hala 8250 fazla inanmamak lazım
bu arada çift renk resimleri mevcut mu?
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
31
Anladıgım kadarıyla fıyatlarda degişme olmamış aman degişmesin:mrgreen: ben almadan. bu arada hyosung krediyi nasıl veriyo bilgisi olan warmı kefildi hipotek vs...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
10000 ytl ye 0 km gt250r mı? 2004 model 12000kmde cbr600f mi? e bukadar da olmaz artık ötv,kdv,vgv ( vatandaşa girdi vergisi ) bu ne yaa
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
motorun konjiktörü arızalı daha doğrusu yeterli şarj yapmıyo far yanmadığı sürece aküyü yeterli şarj ediyo ne zamanki far yanık kullanıyorum bu sefer akü boşalıyo.. tam 20 gün önce servise gittim ve garantiden deiişecek onayı aldım 2 hafta önce maille durumu globale bildirdim
global kendilerine ulaşan bir bilgi olmadığını bana iletti .eğer bayi siparişi geçerse bana geri döneceklermiş.

geçen cuma akşamı saat 16:55 te bayi benim yanımda garantiden parça siparişi formunu doldurup fax ı yolladı henüz bişi yok bakalım nolcak daha kaç gün motoru iterek çalıştıracaz ..

cuma güğnü izmire gidecem motoru farsız kullanmak iyi olmayacak mecbur farla kullanacaz..izmirde motoru itecek birini elbet buluruz..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
93
10000 ytl ye 0 km gt250r mı? 2004 model 12000kmde cbr600f mi? e bukadar da olmaz artık ötv,kdv,vgv ( vatandaşa girdi vergisi ) bu ne yaa

10000 Ytl ye 2004 600f cok zor...ancak yana yatmis grenajlarda sorun olanlarindan bulursun. En azindan ankarada 2004 600f piyasasi 11750 gibi rakamlardan baslio. Nacizane gorusum tabiiki...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dün sordum sıfır fiyatını bayiye arkadaşlar 8500 yl dedi
comet i ise 7000 ytl dedi fiyatlar nasıl ???

comet çok kalıplı duruyor:) birde 2007 ler su soğutmalımı sormadım ama radyatör vardı üzerinde cometin yaklaşık 25 cm çapında ??? yanlışım var ise düzeltin lütfen :p fazlada incelemedim ama:)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
10000 Ytl ye 2004 600f cok zor...ancak yana yatmis grenajlarda sorun olanlarindan bulursun. En azindan ankarada 2004 600f piyasasi 11750 gibi rakamlardan baslio. Nacizane gorusum tabiiki...

soyle soylıyeyım elınde nakıt 10000 varsa bıraz arastırma ve sabırla bulunur
 
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
1
Arkadaşlar bende de RX 125 modeli var şu aralar elektirik tesisatında sorun yaptı 1999 model eğer elinizde şema veya benzeri bir bilgi varsa lütfen bana yollayın şimdiden teşekkürler. ([email protected])
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
comet çok kalıplı duruyor:) birde 2007 ler su soğutmalımı sormadım ama radyatör vardı üzerinde cometin yaklaşık 25 cm çapında ??? yanlışım var ise düzeltin lütfen :p fazlada incelemedim ama:)

O sordugun 2006 dakilerin aynısı olmalı(benımde almam gereken motorr..):cat:

motor yağ soğutmalı (gt250) o da yağ radyatörü. hep öyleydi. gt650 ler su soğutmalı.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
31
İşte dedigim gibi 2006 ve oncesi yag sogutmalı arkadasın sorduguda yenı cıkacak kasası degil
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Herkese selam arkadaşlar. Geçen Global Motor'a e-posta gönderdim. İşte 2007 yılında Hyosung modellerinde ne gibi değişiklikler olacak onları sordum. Yeni modeller ithal edecekler mi onu sordum. Cevap gelirse elbette siz hyosungcu kardeşlerim ve abilerimle paylaşacağım.:cat: Saygılarımla...

Evet arkadaşlarım ve abilerim Global motor'a gönderdiğim e-postaya cevap geldi. Aynen aktarıyorum, benim gönderdiğim posta;

"Merhabalar. Uzun zamandır kendime bir motosiklet almak arzusundayım. Kendimce yapmış olduğum bazı
araştırmalar var. Seçeneklerim arasında satmakta olduğunuz, Hyosung GT250R'da bulunmakta. Şuan için piyasa
araştırması yapan biri olarak sizlere bazı sorularım olacak. İlk olarak;

1- 2007'de Hyosung GT250R'ın tasarımı değişti mi?
2- 2007 yılında, Türkiye'ye gelecek Hyosung GT250R modelinin motor aksamında ne gibi değişiklikler olacak?
3- Yine 2007 yılında ürünlerinize zam yapmayı ve yeni modeller ithal etmeyi düşünüyor musunuz?

Bu sorularıma içtenlikle vereceğiniz cevapları dört gözle bekliyorum. İlginize çok teşekkür ederim.

Sevgi ve Saygılarımla
Selim YAHŞİ "


Gelen cevap ise şöyle;

"Merhaba ,


Öncelikle marka ve modelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz..


Gt 250 r modelimizde gerek tasarım gerekse motor aksamında bir değişiklik olmayacaktır…

Modeldeki değişiklik; mevcut sarı, siyah ve kırmızı renklere ilave olarak cift renkli siyah kırmızı, sarı siyah gibi renkler ilave edilecek olmasıdır…

Yeni sezonda lansmanını yapacağımız 125 cc ve 250 cc olmak üzere iki motor seceneği bulunan ms 3 125 ve ms 3 250 modelleri ( maxı scooter )

Piyasada olacaktır… fiyatlarımızda kücükde olsa bir ayarlama gündemdedir… etkilenmemek için hızlı bir şekilde size en yakın bayimiz ile

Görüşmenizde yarar vardır…

Yolunuzda farınızda açık olsun …

Güvenli sürüşler dilerim


Metin Doğan

Bölge satış müdürü

[email protected]"


Gelen cevap aynen yukarıdaki gibidir. Saygılarımla...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Evet zamlar geldi hyosung u olan arkadaşların işine yaradı bir bakıma ama olmayanıda üzdü gerçekten enazından Fuara kadar böyle gitmesini temenni ederdim yinede bayiilerle sıkı pazarlıkla peşin parayla hemen 8250 YTL ye alınabilir diye düşünüyorum bence almamış ve ciddi alacak olanlar şansını denesin 1 hafta sonra o şansta elinizde olmaz...


Turkiyedeki gibi bir vergi sistemi dünyanın hicbiryerinde olmadığı için fiyatların bu kadar yüksek olması gayet normal...:pr: .

Dünyanın en yuksek oranlı vergisi, özel tüketim vergisini vatandaşa kaktırıp bir de bunu katma deger vergisinin matrahına ekleyerek ikinci turu dönen başka ülke yoktur herhalde....

Fiyatlara gelince Ben Ankara'daki bayii ile Hyo GT 250R hakkında 3 hafta önce konustum.

3 hafta önce anahtar teslim 8.400,00 YTL idi ancak 1 ay icinde ellerinde bulunan modellere yaklaşık %8 zam geleceğini solemişlerdi, şu anda son durum ne bilmiyorum.

Mart 2007 de gelecek olan çift renk Hyo GT 250R ların fiyatları ise 10.000,00 YTL civarında olacağını söylemişlerdi.

Bakalım Zaman ne gösrerecek....



Trasher siddetle tavsiyelerini bekliyorum... Su ekipmanları seçmek harbi zor iş .İşin içinden bir türlü cıkamadım ben:silent:

bence biraz sabret kış indiriminden yararlanmasanda olur şunun şurasında 2 ay kaldı Fuar'a çok çok SÜPRİZ FİYATLARLA EKİPMAN SAHİBİ OLUNABİLİNİYOR... ama sana tek tavsiye Kask'ın ilk 4 kask içinde olsun gerisini illaki yavaş yavaş ayarlarsın inanki airoh tan sonra kafama kask taktığımı SUOMY hissettirdi ve ben aldığımda ve hala indirimli yerde 225€ korlas ta 329€ mükemmel rahat bir kask..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst