Motor Alıcam ama hangisi daha uygun olur. Yardım...

Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
5
Arkaslar, başlıktada belirttiğim gibi bi motor almayı düşünüyorum. İstanbul'da başka türlü olmayacağı kanaatine vardım. Bu yüzden 1 haftadır dünya kadar motor modeli inceledim. Hiçbirinin aklımda kalmamasının yanında kafam da iyice karıştı :) Bende kıstaslar belirterek sizin engin tecrübelerinizden buna uygun motor modeline varmanın daha iyi olacağını düşündüm.

KISTASLAR:

1. Bütçem 3000 YTL'ye kadar. (Biraz çıkabilirim)
2. 2. El'de olabilir, memnun edici olsun başımı ağrıtmasında...
3. Rahat sürüş çok önemli yormasın, yazını ist - tekirdağ yapıcam.
4. Az yaksın
5. scooter türü olmasın, cüsseli adamım oyle her motorda gitmez bana :)
Cooper modelleri hoş.
6. Yeniyim ayrıca, bu pek kıstas katagorisine girmesede göz önünde
bulundurulsa iyi olur :D
7. İkinci kişi bindiğinde sürüş ona eziyet olmasın. Sürüşte aldığım keyfi alabilsin.

Sanırım bunlar... :) sizinde eklemek istediğiniz madde olursa ona cevaben yazılarda kabul edilir.

NOT: Konuyu bu topic te açıp iyi mi ettim bilmiyorum. Şimdiden Özür, forumda da yeniyim ::utangac:

Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden herkese çok teşekkürler.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ohoo çok şey istiyorsun...
Bi kere yeniysen ve uzun yol yapacaksan öncelikle sağlam bir motor olmalı... Ama o bütçeyle çok rahat , güvenilir bir marka alman zor...
Bence yine Keeway superlight vs... bakabilirsin , en rahatı onlar.
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
keewey leri bi gozden gecirmeni tavsie ederim supershadowlar cok havali duruyo 250cc lik bir motosiklet 2. kisinin kademesi biraz yukarda ve arkada yaslanabilicegi yer war

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=42109&AdId=2758414

bu linki temsili olarak koydum . sahibinden.com adresinde 2.el yada 3.300 falan gibi 0 bulma sansin war

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=11677&AdId=2342294

buda baska bi magza

bugune kadar problem yasadim dieni gormedim .

bende uzun zamandir arastiriyorum motosikletleri hyosung/keweey fiyat olarak en ucuz ve iscilik olarak cinlilerden daha kaliteli olarak bulabildigim 2 marka.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Regal Raptor önerebilirim
Forumda sıkça söz edilen markalar arasında
Bir bak derim saygılar
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
bende honda xl dıcem ama basın agırıyabılır gercı o motor sorun nedır bılmez ama uretımı kalktıgı ıcın bıraz problem olabılır senın ıcın
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
5
Arkadaslar, tavsiyelernizi dikkate alacagimdan emin olabilirsiniz. Iyice arastirdiktan sonra bunlarin aralarindan bi secim yapicam artik. Keske dile getirdiginiz motorlarin hangi yonuyle bana uydugunuda dile getirebilseydiniz. Ama su haliylede beni bi cok emek ve zaman kaybindan kurtardiniz. Bu motorlar uzerine yogunlasip alicam artik bi tane.

NOT: Salton arkadasim uyarin uzerine baktim ama actigim konu bi tane gozukuyo. Konuyu nereye yazacagimi tam olarak kestiremediğimden, once Motor modelleri basligindan konuyu acacaktim, gonder e basip sonra hemen Esc dugmesine bastim :) Gondermedim diye dusundum ama demek ki yollamisim. Ama forum yoneticileri benden once gerekeni yapmislar, ayni basliktan su an bir konu var. Mesaj kirliligi icin ozur... :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoşgeldin.İkinci elde Pro xl200 demiş zaten.Bende Honda CBF150'ye bir bakmanı tavsiye edicem.Yeni tasarım ve üretimde olan bir makina.yedek parça bakımındanda rahattır diye düşünüyorum.Eğer bütçen uygun olursa hyosung gt250commet'ede bi bak.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
20065c5c045c5c105c5cbikww0.jpg


20065c5c045c5c285c5cbikdb1.jpg
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606

hocam sende devamlı bu motoru öneriyorsun:) bu motorla bir sponsorluk anlaşmanmı var yoksa:queen: :queen: :p .Bu motorun en yakın tarihlisi 2004 sanırım:silent: Parça sorunundan bahsediyorlar.Bu konuda bilgin varmı? Birde bu motor hakkında baslık bulamadım:silent: Kullanan yokmu bu motoru forumda.Max hız ,yakıt tüketimi gibi sorular yanıtsız kalıyor böylelikle:silent: saygılar
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ben enduro öneririm, endurolar arasından da kaliteli olanları :)

Honda XLR 125 kullanmıştım bir kere ve gerçekten süperdi. Bu da onun abisi oluyor. Off road seviyorsanız mutlaka düşünün :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben enduro öneririm, endurolar arasından da kaliteli olanları :)

Honda XLR 125 kullanmıştım bir kere ve gerçekten süperdi. Bu da onun abisi oluyor. Off road seviyorsanız mutlaka düşünün :cat:


Pro can adamın belini ağrıtıyor yaa...Çok zıplıyor şavrole gibi..Oturuşu uzun süre kullanmaya müsait değil....

Hala da ağrıyor belim.....:pale:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
çin malı omayan hepsini araştır..............ben 6000 de asya motor scooter motoru patlattım..............................................
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Yamaha ybr 125 2007 kardeşim uzun yolda yaparsin rallide yaparsin
3.200 ytl galiba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst