Yamaha XT 125x - Honda CBR 125R Yardım Lütfen..

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
aslında bende cevabıma eklemede bulunuyum aslında haklılar
bı parca boyunlada alakalı bı secım olsun
ben 1.77-78 cıvarındayım son noktadayım dıyebılırım sana:)
ama ıvmelenme top speed senın ıcın onemlıyse cbr al..
not cok extra kosullar harıc cbr her turlu arazıde gıdıo:)
ozgurluk acısından fark yok ben ayaga kalkıp cross gıbı kullanıorum cogu zaman
erman erkan ve gorkem sıze gereklı bılgılerı verır bu konuda:D
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşların dediği gibi ; bu motorlar arasında tarz farkı var. (Supermoto & Supersport)

Tarz farkı zaten herşeyi değiştirir.
Süper sport kullanıcısı için CBR 125 yetmezken.
Super moto kullanıcısına XT 125 çok cazip gelebilir!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
emrecim bana kalırsa yamaha 125 i al derim daha önce dediğim gibi cbr 125 altında kaybolup gidecektir görünümde önemli dimi ama:)))))))yamahanın üstünde kendini daha özgür hissediceksin emin ol:)))))ve dağ taş bayır demeden istediğin yere gidebilirsin:)))))

evet kesinlikle böyle...cıbır almamaya gayret et...özel bir çaba sarfet...kesinlikle seni mutsuz edecek bir motor...50 kmden sonra fiziki ağrılarında başlayacak motor üstünde kasacak seni...rahatsız bir yapısı var...yamaha kat kat üstündür...performans olarak olmasada zamanla demek istediğimi anlayacaksın...cıbırını ölü eşşek fiyatına satamayanlar kulübüne üye olacaksın sonra...:queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
metehan orda yanılıosun
xt125 ın sıfırı kac para
6950 ıle 6450
cıbırın sıfırı 5150
ortalama bı cbr 3700 4000 arası gıderken
xt 125ler 4000 4500 arasına gıdıo
hatta gecenlerde bı ark 3750 ye satamadıgından yakınıodu
olu essek fıyatı sanırım burda ters ıslemıs bıraz yuzde 40 50 arası deger kaybından bahsedıoruz burda:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ok arada dağlar kadar fark olabilir parasal açıdan ama yinede cıbırdan üstün buluyorm...xt yi...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
evet kesinlikle böyle...cıbır almamaya gayret et...özel bir çaba sarfet...kesinlikle seni mutsuz edecek bir motor...50 kmden sonra fiziki ağrılarında başlayacak motor üstünde kasacak seni...rahatsız bir yapısı var...yamaha kat kat üstündür...performans olarak olmasada zamanla demek istediğimi anlayacaksın...cıbırını ölü eşşek fiyatına satamayanlar kulübüne üye olacaksın sonra...:queen:

kaç yıldır 125R sürüyorsun?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Tek kelime ile yamaha derim ben ki zaten peşin param olsa hiç düşünmezdim...Ayrıca x versiyonunun frenajı amortisörleri cadde kullanışı için deiştirilmiştir...Ve kesinlikle ister caddede olsun ister arazide kesinlikle cbrdan çok çok daha fazla kalite fışkırıyor...Ki benim tek tercihim yamahadan yana olurdu düşünmeden...Bence ii düşün neticesinde cbr'dan sıkılabilirsin ama yamahadan sıkılmazsın arada dağ-bayır kaçamakları için cbr'ı kullanamazsın çünkü...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
cbr125 in gittiği yola xt125 te gider.Ama Xt125 in gittiği her yola cbr125 gidemeyebilir. :mrgreen:

yani 2 motorun kullanım alanları farklı.
Şehir içinde kullanacaksan cbr125 mantıklı

Arazide,dağda taşta kullanacaksan xt125 :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
iki motorda marka olarak çok iyi ama performans oLarak seni tatmin edecegini düşünmüyorum açıkcası.Eger ben İstanbuLda yaşıyor oLsam ve 5 milyar civarı bir motor aLacak oLsam kesinLikLe HYOSUNG Comet GT 250 aLırdım.250 cc 29 hp güç ve Hyosung kaLitesi...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
2005 model CBR 125'imi kış vakti 3.600 YTL'ye sattım. Gayet güzel motordur ve eğer cadde motorcusuysan kesinlikle tavsiye edebileceğim bir başlangıç motorudur. Hatta XT 125 X'ye göre de CBR 125'i tavsiye ederim. Ancak XT 125 R dersen endurocu olmam sebebiyle XT'yi tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
emrecim bana kalırsa yamaha 125 i al derim daha önce dediğim gibi cbr 125 altında kaybolup gidecektir görünümde önemli dimi ama:)))))))yamahanın üstünde kendini daha özgür hissediceksin emin ol:)))))ve dağ taş bayır demeden istediğin yere gidebilirsin:)))))



Bu topic çok yardımcı oldu gerçekten de bana oytuncum.:)
Kullanım alanlarının çeşitli olması, uzun süre kullanımdaki oturuş pozisyonu, CBR' a göre daha cüsseli olması ve bi arkadaşın söylediği gibi; CBR' ın süpersport kullanıcısını bir süre sonra tatmin etmemesi, buna karşın XT' nin supermoto kullanıcısının ihtiyaçlarına cevap vermesi, sanırım XT biraz daha ağır basıyor şu anda:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
içindeki enduro ruhunu ortaya cıkar 4 mevsim tam binmek için her zaman enduro :)

Xt 125 cok kaliteli ve saglam bir motor... Kesinlikle tavsiye ederim ben de bi tane almayı düşünüyorum :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ben hala supemotoyu boşver XT125R al diyorum

00000005966.jpg


00000005969.jpg
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yaw ewt aslında bu da güsel ama, kullanım amacım daha çok şehir içi olacağı için, XT-125x daha cazip geliyo sanki.. :silent:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yaw ben de alemim:mrgreen:

Kendim zaten NTV'de çalışıyorum, neden gidip Motokeyf programını yapanlarla konuşmuyorumki:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst