- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
aslında bende cevabıma eklemede bulunuyum aslında haklılar
bı parca boyunlada alakalı bı secım olsun
ben 1.77-78 cıvarındayım son noktadayım dıyebılırım sana
ama ıvmelenme top speed senın ıcın onemlıyse cbr al..
not cok extra kosullar harıc cbr her turlu arazıde gıdıo
ozgurluk acısından fark yok ben ayaga kalkıp cross gıbı kullanıorum cogu zaman
erman erkan ve gorkem sıze gereklı bılgılerı verır bu konuda
bı parca boyunlada alakalı bı secım olsun
ben 1.77-78 cıvarındayım son noktadayım dıyebılırım sana
ama ıvmelenme top speed senın ıcın onemlıyse cbr al..
not cok extra kosullar harıc cbr her turlu arazıde gıdıo
ozgurluk acısından fark yok ben ayaga kalkıp cross gıbı kullanıorum cogu zaman
erman erkan ve gorkem sıze gereklı bılgılerı verır bu konuda