kazıgını yemiş ve en sonunda milyarlarca zarar yapıs biri olarak söylüyorum.ben çin malı motor aldım.1750 lira verdim verdiğim para yla bi uaz bindim.100 defa abartsız servise grdim.3 ay bindim yarısı zaten serviste gecti emin olun.yoldada kaldım basıma olmadık neler geldi.şimdi honda aldım.allah ıma sukur 12000 km deyim daha hiç bir sey olmadı.honda gercekten cok iyi.sıfıra gücünüz yetmiyorsa 2. el alın.bakın çin malı kullananların hepsi 6 bin km den sonra önüne gecilmez arızalar bas gösteriyor.ne yazıkki bunları kimse söylemiyor.zeaulsuın mu nedir ondan bi arkadasta var.her gün görüyodum yazın.o 200 cc benim motor 125 cc o benimkinin 2 katı yakıyor hemde ama benim arkamdan bie gelemiyor.120 i görüyor ama gelde üstündekine sor motor 120 ile giderken sanırsın parcalanacak.bi sesi var torul torul.yani her yerinden adilik akıyor.bide burda okuyorum yok söle yok bole ya arkadaslar siz kendinizi kandırıyorsunuz.honda 12000 kmde ampul kesmedi daha.12000 km de varmı arıza yapmayan çinli.sonuc olarak benim motor yepyeni garajda duruyor amaakadasın zeausun u hurda oldu bile
Valla hocam sen istediğini yaz tabi ama bu üslubun hiç de hoş değil. Senin dediğin çıkması olası arızaların km taşı olarak gösterdiğin 6000km'yi geçeli neredeyse 3000km oldu ama henüz bir arızaya rastlayamadım. Çok şükür memnunum makinamdan. Ha bu adam ne kullandı da böyle konuşuyor diyebilirsin ama benim ehliyetim zaten on yaşına geldi gelecek ve japon makinalardanda elimde patlayan oldu hiç merak etme.
At sahibine göre kişnermiş derler ve bu benim naçizane motorculuk düsturum olmuştur yıllardır. Çin malı motorları kimseye övmeye ya da özendirmeye çalışmıyorum. Bu konular çokça yazılıp çizildi, tartışıldı. Aynı şirkette çalıştığım iki BMW kullanıcısı, yılların motorcusu iki dostum bile hayretler içerisinde benim motoru izliyorlar, nasıl arıza yapmayo, nasıl güzel, nasıl SAĞLAM diye
Neyse sana japon makinanla kazasız belasız sürüşler dilerim. Nasıl olsa bizim motorları kötülemek üzere yazılmış bi dünya yazı var, eh alan arkadaşlar da keriz değil herhalde okumuşlardır, ayrıca senin kendi tecribelerini
"Marka-Model" belirmeksizin yazmış olmanda katara ilave bir vagondan öteye gitmez sanırım.
Kar-kış başladı artık, motora sık sık binme gereksinimi hafifliyor istemeden donanım eksikliği sebebiyle. Yani makinayı garajda soyup, gerek görülen parçaları kısa zamanda modifiye etmek için söküp uğraşma zamanı gelmiştir.
İkiteker Üzerindeki Herkese Sevgiler, İyi Sürüşler...