Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
as 150t1 model Motosikletini almayı düşündüğüm kişiyle msjlaştık, Motor sıfırlamayla ilgili sorunun cevabı aşağıda araç 11250 km'de bu işlemlerden sonra sıfır mı sayılmalı ?


Ben uzun süre binmeyi düşündüğüm için içim rahat olsun diye epeyce sıfırlattım. Motor tamamen bloğundan pistonuna değişti. Yağ pompası Kavrama balatası kayışı sekmanlar egzantrik mili hepsi 335 ytl tuttu ama uzun bi süre masraf istemez sadece 8000 kmde bir kayışı değişmesi gerekiyor. İyi günler
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Ya şöyle diyim bu motorun orjinal hali 8.000. ile servisteki usta en fazla 14.000. km gördüm dedi, ama rektifiyeden sonra ( yukarıda yazdığın nasıl bilmem ama ) motorlar daha uzun yol yapıyorlarmış hatta forumda baya sayfa önce 18.000. km yapıp sorun yaşamıyan bile varmış ( 18.000. km yi rektiviyeden sonra yapmış ) Kayış olayı ithal kaliteli kayış takılmışsa 8.000. fevkalade gider.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beto_977 Teşekkür ediyorum cevabın için.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
bugün sirkecide maske alırken bi arkadaşı gördüm asya t1 vardı, motoru geçerken dikkatimi çekti, sele farklıydı yanına gittim sordum sanırım belli modellerin selesi farklıymış benimki deri gibi ufak bi yırtıgı var dikişyerinden.. o arkadaşınki plastik kauççuk benzeri birşeydi, daha sağlam gözüküyor ileride öyle birşeyle değiştirebilirim :D

birde dunlop lastik almış sölemesi ayıp 50euro olmuş eskiden4ay önce filan 33euroydu ilgilenenlere duyurulur.. :)
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Selamlar

Daha önce ege motor ile olan garanti sorunundan bahsetmiştim...

Şu anda Asya ile aralarında olan sorunu giderdiler ve garantiden yapmaya başladılar... benim de krank ve segmanlar garantiden değişti... motoru bugün teslim aldım.

İnşallah bir daha sorun yaşamam...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Emrah hayırlı olsun kazasız belasız devam et yoluna, Bu hafta sonu yağış olmasza bostancı buz motora uğramaya niyetim var bakalım.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
selam arkadaşlar 150 t1 yıllık vergisi hakkında bilgisi olan varmı
zira aldığımdan beri hiç vergi yatırmadım ne kadar yatıracağım
yanlışlık yapmayayım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar 150 t1 yıllık vergisi hakkında bilgisi olan varmı
zira aldığımdan beri hiç vergi yatırmadım ne kadar yatıracağım
yanlışlık yapmayayım..

150 cc motosikletler için 60 tl. ve iki eşit taksitte ödeniyor 6'şar aylık periyotlarda.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Arkadaşlar Çin malımızı modifiye ederek güzel bi japona veya italyana yaklştırmz myz

slmlar saygılar...Ben asyamotorun as150t19a modeline bayıldım ve ondan başkasını gözüm görmüyor ama gelin görün ki performansı ve kalitesi uzun yıllar sürmez..Onu adam gibi modifiye etmek mümkünmü ne kadara mal olur?böle yerler varmı..Önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
slmlar saygılar...Ben asyamotorun as150t19a modeline bayıldım ve ondan başkasını gözüm görmüyor ama gelin görün ki performansı ve kalitesi uzun yıllar sürmez..Onu adam gibi modifiye etmek mümkünmü ne kadara mal olur?böle yerler varmı..Önerilerinizi bekliyorum

T19a hakkında başlık var oradaki arkadaşlara bi soruver derim.

Ya bizim başlığın ismi değişmiş aradım zor buldum.
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
10
merhaba arkadaşlar ben as t1 aldım daha 4 gün oluyo ilk aldığımda akü bitikti değiştirttim 4 ay dır otoparkta duruyomuş neyse bide şimdi ön takımda bi sallantı var tamirci boşluk olduğunu söyledi ayrıca sormak istediğim aküsünü asya bayisine değiştirtemedim bu garanti şartlarını bozar mı ? bide bu direksiyondaki boşluk fren sıktıkça özelilkle ön fren ses yapıyor hissedilir derecede biraz da yamuk gibi geldi bana direksiyon başınıza böyle bir durum geldimi neden olmuş olabilir birde onu soriyim
not: motoru 520 km de aldım daha rodajdan yeni çıkmış böye sorunlar yaşamam beni soğutuyo motordan birde kış için ne gibi önlemler alıyorsunuz her gün bimiyorum motora o yüzden gene akü problemi yaşarmıyım diye korkuyorum
teşekkürler şimdiden
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Selam Freaky

Öncelikle hayırlı olsun... Verdiğin paraya göre aldığın hizmet değerlendirilirse Asya motor hangi model olursa olsun çok uygun.. Ama kaliteli motorlarla kıyaslama kabul etmez... Çinli olmanın handikapları ile donatılmış durumda...

Benim AS125t'de de aynı sorun vardı... Ön takımdaki civataları saran burçların içi büyük... o yüzden freni iki kere pompalayınca takır tukur ses yapıyordu. Fabrika çıkışı bir kusur... Ön takımı söküp bütün burç ve içine giren civataları ve 30-40 YTL paranı koyucan cebine doğru iyi bir tornacı... İçi civataya oturan, boyu ve dış çapı aynı olan yenilerini yaptıracaksın... sonra taktığında yerine hepsini bana dua edeceksin... ön takım jilet gibi olucak... hiç ses yapmayacak istersen 10 kere pompala... güvenle süreceksin...

Tekrar hayırlı olsun.. Bütün bunları kendin de yapabilirsin zor değil... sökerken dikkat et aynı şekilde monte et...
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
10
emrah teşekkür ederim önerilerin için ama tornacıyla filan uğraşamam ben marta kadar bekleyip asya motor servisine götürücem artık ona karar verdim birde bugün metrocity nin arka tarafında yokuştan inerken frenler kitlendi yol çok fazla kaygandı arabalar zor duruyordu yolda pati çekiyorlardı bende nasibimi aldım kayganlıktan motor altımdan çıkıyordu nerdeyse hemde yokuş yukarı zor zaptettim neyse bu t1 iyide ben bagajda disk kilidi ve büyük kilidi taşıyorum çok fazla ses yapıyor çukurlarda buna bi çözüm bulan var mı ?
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Sevgili Freaky...

Servise gittiğinde yapacakları şey.. ya burçları söküp eline verip git şu tornacıda yaptır demek, -Maslaktaki Ege hemen arka sokağındakine gönderiyor, beni gönderdi- Ya da 30 YTL vereceğin yere 40-45 verirsin onlar yaptırır... sonuç aynı... sen bilirsin.. benden tavsiye.. Tecrübe konuşuyor... Uğraşacak bişey yok. çok kolay... Yarım gününü almaz...

Sökme takma işini kendin yaparsan 20 kağıt işçilikten de yırtarsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emrah dostuma katılıyorum.

Servis olayı hikaye hatta ben hiçbir şekilde ve hiçbirzaman servisten yana değilim.
Adamlar şişmişler uğraşmaktan bu konuda haklı değiller ama alternatif olarak tamirciler vb.'leri var işin o şekli daha iyi
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
10
zaten şuan ehliyet olmadığından servisinede gitmeye cesaret edemiyorum eve yakın bir tamirci var akümü yapan ona götürüp yaptırıyım o zaman
bide ben yeni motorcuyum dün yazmıştım bu kayma olayı çok kötü bugün de kaydı sizinde başınıza geliyormu ıslak zeminde kayma problemi
dün zor tutum altımda motoru
lastikleri değiştiricem zaten bahara dönünce mevsim
 
Katılım
31 Ara 2006
Mesajlar
46
arkadaşlar bana as150t lerin parça şemaları lazım bulabilirmiyiz.
Hangi parça nereye takılması gerekiyor,Hangi kablo nereye geçecek gibi.Böyle bir şema varmıa caba?
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
6
fiyatı ne kadar

arkadaşlar bu motoun fiyatı nekadar asyamotor 150t1

arkadaşlar asyamotor 150t nin fiyatını bilen var mı
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst