- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
sevgili userneym,
plastikleri garantiden degisiyor, ama ben onumuzdeki yaza degistirecegim,
bu arada skyteam icin yine cok kotü be abi demissin, bak ben bu motorla bi gun de ufak tefek molalarla 750 km yaptim... bak; biz hic zealsun hakkinda olumlu yada olumsuz yorum yaptık mı? neden? cünkü bi konu hakkinda yorum yapmak için önce o konu hakkinda iyi bir deneyim yada bilgi sahibi olmak gerekir...yoksa gerisi gevezeliktir...
umarim bi gün denk geliriz ve Bursa da gezdirirsin bizi... o zaman degişiriz motorlari
plastikleri garantiden degisiyor, ama ben onumuzdeki yaza degistirecegim,
bu arada skyteam icin yine cok kotü be abi demissin, bak ben bu motorla bi gun de ufak tefek molalarla 750 km yaptim... bak; biz hic zealsun hakkinda olumlu yada olumsuz yorum yaptık mı? neden? cünkü bi konu hakkinda yorum yapmak için önce o konu hakkinda iyi bir deneyim yada bilgi sahibi olmak gerekir...yoksa gerisi gevezeliktir...
umarim bi gün denk geliriz ve Bursa da gezdirirsin bizi... o zaman degişiriz motorlari



