Arkadaşlar 10.12.2006 tarihli gezi kesinleşti mi? Belki Mersin'den 2 motosiklet geleceğiz, irtibat kurabileceğimiz bir telefon bildirseniz...
fevri hayırlı olsun yeni motorun, artık bunrecu ve ben scooter kaldık galiba :cyclopsan
elalem,
tarih ve saat kesin, sabah 7,30 da çmsk'da toplanıyoruz, bekleriz...
şu yağmur rüzgar geçirmeyen tulumlardan elinde fazla olan varmı arkadaşlar?