10.12.2006 [Adana MT] Kızıldağ Yayla Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

10.12.2006 Pazar günü Kızıldağ Yaylasına gezi yapmaya karar verdik. Tüm motorcu kardeşlerimiz davetlidir.

Gidilecek Yer: Kızıldağ Yaylası

Toplam KM: Gidiş-Dönüş yaklaşık 230km

Buluşma Yeri: Süleyman Demirel Bulvarı Ç.M.S.K önü

Buluşma Saati: 07:30

Hareket Saati: 08:00

Güzergah: Süleyman Demirel Bulvarından hareket ile Çatalan Barajı yolundan devam edip Bekirli köyü yolu üzerinden Karaisalı - Aladağ yoluna çıkış ve Kızıldağ yol ayrımından Kızıldağa varış.

Yol Notları: Çatalan 'dan Karaisalı'na kadar olan kısım asfalt ancak yolda eğim ve çökme bozuklukları var. Karaisalı - Aladağ yolu temiz asfalt. Karaisalı - Kızıldağ arası asfalt ancak yer yer çukur tarzı bozulmalar söz konusu. Yaylak mesire yeri hafif toprak stabilize

DİKKAT: Gidilecek yerde yemek yiyecek bir yer bulunmamaktadır. Bu sebeple geziye katılan arkadaşlarımız ihtiyaçları kadar yiyeceği yanlarında getirmeleri rica olunur. Ayrıca çevreyi kirletmemek açısından fazladan çöp torbası bulundurulması rica edilir. Ayrıca bölge ikliminin çok soğuk olması sebebiyle yanınıza üşümeye karşı yedek giysiler (kazak, termal içlik vb.) alınması önemle duyurulur.


Not: Yola çıkmadan önce tüm motorcular depolarını doldursun lütfen. Her ihtimale karşı tamir takımları, lastik patlak kitleri olan arkadaşlar yanlarında getirebildikleri malzemeleri getirsin.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Geziye katılmaya niyetli ve kanı kaynayan bazı arkadaşlara bir uyarıda bulunmak istiyorum.Kızıldağ yoluna saptıktan sonra Kızıldağ'a kadar yol genelde virajlı.Acı bir tecrübe yaşamış biri olarak virajlarda birbirinizi sollamamanız, virajlara düşük hızlarda girmeniz rica olunur.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
arkadaşlar geçen haftaki arızamdan dolayı akıllandım. tüm takım çantamı yanıma alacağım. siz dert etmeyin.
hasan; sucuk lafını etmemişsin ya dostum.
herkes 1 kangal sucuk getirecek çmsk önünde gidona bağlayıp sallandıracaktık. sucuk kontrolünde eksiği olan bize takılamayacaktı hani....
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
benim mangalım kayboldu ama taşıyabileceğim boyutta mangalı olan biri varsa ben taşırım mangalı, veya kampçı işi taş çeviririz ve ızgarada pişiririz sucukları.. tanıdığınız bildiğiniz bi kasap varmı arkadaşlar şöyle yerel yağlı mağlı sucuk bulup pişirelim :cherry:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
çekme halatınız yine benden... :p

benim tavsiyem = 1 lt'lik şişelere ekstra benzin alıp bagaj veya çantalarınıza koyun. bu sayede yolda 'benzin bitti problemi' yaşamayız.

eşya taşımada güçlük çekenler benim mağara bagaja koyabilir :cat:


bi arkadaşın yayla evi ordaymış, anormal soğuk olduğunu söyledi,

ben kardan kız gibi gelicem walla, topak mopak gözükecem ama umrumda değil
:rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
İskenderun da olmazsam katılırım aranıza ama düşük ihtimal çünkü cumartesiden gideceğim. Olmazsam da umarım kazasız belasız güzel bir gezi olur.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,ben birkaç kez yaz aylarında oraya gittim,gerçekten de yaz olmasına rağmen gündüz oldukça serindi.ayrıca bu mevsimde lokanta tarzında biryer bulunabileceğini hiç sanmıyorum.ben yazın gittiğimde bile;oradaki halkın keçi eti kullandıklarından dolayı aç döndüğümü hatırlıyorum.karaisalıdan sonra oldukça virajlı ve dik yolları olduğunu da hatırlıyorum.bilgilerinize.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Kızıldağ'a kadar gitmişken dağ yollarından pozantıya inebilirsiniz . O yollar büyüleyicidir . Biz en son baharda inmiştik . O yollardan pozantıya inilmezse şayet geri dönmek pek akıllıca olmaz .
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
İskenderun da olmazsam katılırım aranıza ama düşük ihtimal çünkü cumartesiden gideceğim. Olmazsam da umarım kazasız belasız güzel bir gezi olur.

iskenderun'da iş içinmi bulunuyorsunuz acaba? benim memleket orasıda...

Kızıldağ'a kadar gitmişken dağ yollarından pozantıya inebilirsiniz . O yollar büyüleyicidir . Biz en son baharda inmiştik . O yollardan pozantıya inilmezse şayet geri dönmek pek akıllıca olmaz .

oğuz abi pozantı yolu daha mı yakın oluyor?
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
71
Hasan yine çok güzel bir rota çizmişsin, inşallah bi sorun çıkmazsa bende varım!
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
tek dileğim sağlam gidin,sağlam gelin hepinizi seviyorum:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Japon, Çin, ikinci el, sıfır, Enduro, chopper derken serseri mayına döndüm sonunda dayanamayıp bugün siparişi verdim arkadaşlar. Keeway Supershadow 250. Nedir ne değildir kullandıkça göreceğiz artık. (Erhan'a tekrar teşekkür ediyorum.) Böylesi kısmetmiş, İnşallah hayırlı olur.

En azından küçük teker scooter ile uzun yol yapmayacağım artık. Beni fazlasıyla korkutmaya başlamıştı.

Bu hafta yokum, inşallah önümüzdeki haftalarda yeni motosikletimle yanınızdayım.

Tüm arkadaşlara selam. Kazasız belasız güzel bir gezi geçirmeniz dileğiyle.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Japon, Çin, ikinci el, sıfır, Enduro, chopper derken serseri mayına döndüm sonunda dayanamayıp bugün siparişi verdim arkadaşlar. Keeway Supershadow 250. Nedir ne değildir kullandıkça göreceğiz artık. (Erhan'a tekrar teşekkür ediyorum.) Böylesi kısmetmiş, İnşallah hayırlı olur.

En azından küçük teker scooter ile uzun yol yapmayacağım artık. Beni fazlasıyla korkutmaya başlamıştı.

Bu hafta yokum, inşallah önümüzdeki haftalarda yeni motosikletimle yanınızdayım.

Tüm arkadaşlara selam. Kazasız belasız güzel bir gezi geçirmeniz dileğiyle.

hayirli olsun kardesim, allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
hayırlı olsun.güzel motor.bakma geçen hafta arıza yaptı ama o da akü değiştirirken yanlış monte sonucu olmuş. 250 den sonra artık 750 ye sıçrarsın.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
yaa beni artcı almak isteyeeeenn varrrrmıııııı:D

iyi alıştım bu aralar
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar.Yeni katıldım aranıza.Bu pazar da çok büyük bir terslik olmazsa geziye katılacağım.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Japon, Çin, ikinci el, sıfır, Enduro, chopper derken serseri mayına döndüm sonunda dayanamayıp bugün siparişi verdim arkadaşlar. Keeway Supershadow 250. Nedir ne değildir kullandıkça göreceğiz artık. (Erhan'a tekrar teşekkür ediyorum.) Böylesi kısmetmiş, İnşallah hayırlı olur.


En azından küçük teker scooter ile uzun yol yapmayacağım artık. Beni fazlasıyla korkutmaya başlamıştı.

Bu hafta yokum, inşallah önümüzdeki haftalarda yeni motosikletimle yanınızdayım.

Tüm arkadaşlara selam. Kazasız belasız güzel bir gezi geçirmeniz dileğiyle.
hayırlı olsun fevri. Motorun bu hafta gelmez diye mi gelmiceksin?

yaa beni artcı almak isteyeeeenn varrrrmıııııı:D

iyi alıştım bu aralar
senin artçı seni sattı die soğudunmu motordan hemen :p

Selam arkadaşlar.Yeni katıldım aranıza.Bu pazar da çok büyük bir terslik olmazsa geziye katılacağım.

hoşgeldin arkalastik. pazar günü görüşürüz
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
heyy millet bu başlığı adana mt başlığına çevirmişsiniz yawww. bari muhabbetin kıvamını bozmayayim. fevri(murat) hayırlı uğurlu olsun. sakın endişen olmasın. motor hakkında her konuda yanındayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst