izmirde demirci

Katılım
25 Kas 2025
Mesajlar
28
Motosikleti
1999 Honda Rebel 250 CMX
motosiklete koruma demiri sissy bar çanta demiri vs vs yapan bildiğiniz demirci var mı uygun fiyata yapan
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,533
Motosikleti
XV250 - FZ6
Benim internetten bildiğim Tire'de Avcrom diye bir egzozcu var. Koruma demiri de yapıyormuş.
Daha önce bir şeyler yaptırmış olan varsa, yorum yazabilirlerse işe yarar.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
505
motosiklete koruma demiri sissy bar çanta demiri vs vs yapan bildiğiniz demirci var mı uygun fiyata yapan
Emirhan arkadaşım iyi ve kaliteli birşey yaptırmak istiyorsan demirciye yaptırma çünki normak borudan yapılıp ya üzerini boyayacaksın veya nikelaja vereceksin ve sonra zamanala paslar kusmaya başlayacak,eğer kaliteli birşey istiyorsan bu işi en iyi teknelere korkuluk ve benzeri işleri yapan krom işleri yapan birini araştır, 304 veya 316 diye adlandırılan paslanmaz krom borudan yaparlar, 304 ün fiyatı 316 ya göre daha uygundur, 316 krom safi kromdur,304 olan da kromdur fakat malzemesinde safi kromun yanında normal demir karışımı vardır o da paslanmaz, kalitesini anlamak için herhangi bir mıknatıs değdirdiğinde safi kromu tutmaz,304 de ise herkesin farkedemeyeceği ölçüde mıktanısı hafif hafif tutar , bütçen hangisine yeterse onu yaptır,eğer motorunu ilerde değiştirirsen o krom malzemenin farkını kimseye anlatamazsın, İzmirde krom işleri yapan ustalarıda interenettten araştırabilirsin, hayırlı günler,kazasız belasız yolculuklar dilerim,slm.
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
424
Motosikleti
Cruiser
Merhabalar,
@fazil arkadaşımızın söylediği gibi Avcrom güzel işler yapıyor.
Torbalıda Hüseyin Usta vardı ama internetten bulamadım.
Karşıyaka Şemiklerde Motorcu Mehmet var o da yapar, önce arayıp konuşmakta fayda var.

Bence ilk önce motorunu ve ihtiyaçlarını söyleyip ortalama bir fiyat al, rakam beklentinin üzerindeyse, çanta demiriyle sissybar ı ölçülerine uygun şekilde kendin uydur, illaki ölçüleri uyanlar çıkar.
Koruma demirini bulman çok zor o yüzden her türlü yaptırman gerekir gibi görünüyor.

Bir sorun olursa yazarsın yine 👍🏻

Lamba işini ne yaptın, ne taktın, eskiye oranla daha iyi oldu mu ? Paylaş ki başkalarının da işi görülsün 😊🤟🏻👍🏻
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst