2026 Model 250 NK İçin Kaçırılmayacak Kampanya Başladı!

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
oktaymotor-2026-06-kampanya-clean-1024x751.png


Motosiklet tutkunlarının ilgiyle takip ettiği 2026 model 250 NK, avantajlı ödeme seçenekleriyle kampanyaya dahil oldu.

Performansı, modern tasarımı ve şehir içi kullanım konforuyla öne çıkan model, şimdi daha ulaşılabilir koşullarla yeni sahiplerini bekliyor.

Kampanya kapsamında 160.000 TL tutar üzerinden yalnızca %25 peşinat ödeyerek motosiklet sahibi olma fırsatı sunuluyor.

Peşinat sonrası kalan 120.000 TL’lik tutar, 6 ay vade farksız taksit imkânıyla ödenebiliyor.

Ayrıca kampanyada güvenli alışveriş avantajı ve hemen teslim imkânı da bulunuyor.

Motosiklet severler, hem bütçelerini zorlamadan ödeme planı oluşturabiliyor hem de beklemeden yeni araçlarına kavuşabiliyor.

“Yola çık, özgürlüğü yaşa!” sloganıyla duyurulan kampanya, sınırlı stoklarla geçerli olacak.

Detaylı bilgi ve kampanya şartları için satış danışmanlarıyla iletişime geçilmesi öneriliyor.

Not: Kampanya stoklarla sınırlıdır. Güncel şartlar ve başvuru detayları için yetkili satış noktalarıyla görüşülmelidir.

Sürpriz Hediyeler: Günün heyecanını artıracak sürpriz hediyeler ve çok daha fazlası katılımcıları bekliyor.

Yeni rotalara sürmeden önce, bu enerjik atmosferde yerinizi almak için takviminizi şimdiden işaretleyin!

İletişim ve Takip:
🌐
www.oktaymotor.com
📸
Instagram: @oktaymotor

Haberin devamı için tıklayın.
 
Katılım
10 May 2025
Mesajlar
297
Zamanında büyük bir EŞŞEKLİK edip 170 bin tl ödedim bu motora
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Çok ta tuttu aslında. Trafikte gençlerin altında nk250 den geçilmiyor. ns200 ün tahtını kaptı gibi. Birde adam gibi parça servis ıvır zıvır olsa japonları da silkeleyecek.
Harbiden çok var piyasada. Farlardan Duke diye baktığım 10 motordan 8 i nk250 çıkıyor. Şekil makine. Yalan yok, ns den yakışıklı.
 
Katılım
10 May 2025
Mesajlar
297
Çok ta tuttu aslında. Trafikte gençlerin altında nk250 den geçilmiyor. ns200 ün tahtını kaptı gibi. Birde adam gibi parça servis ıvır zıvır olsa japonları da silkeleyecek.
Parça sorunu büyük ölçüde çözüldü bu arada ortak bir arkadaşta sr250 vardı motor yedi sıfırdan motor getirdiler adama maşallah şuan saat gibi çalışıyor.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Harbiden çok var piyasada. Farlardan Duke diye baktığım 10 motordan 8 i nk250 çıkıyor. Şekil makine. Yalan yok, ns den yakışıklı.
CF de scooter hariç her sikletten herkese hitap eden bir model var. Şöyle mekanik kalitesi en düşük bajaj kadar olsa. Her modelini Egea gibi her yerde görürüz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Parça sorunu büyük ölçüde çözüldü bu arada ortak bir arkadaşta sr250 vardı motor yedi sıfırdan motor getirdiler adama maşallah şuan saat gibi çalışıyor.
Mekanik kalitesi de düşük. Onu da en düşük bajaj seviyesine getirebilseler. Her modeli piyasada tutulur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst