150-170bin tl arasına a2 uygun motorsiklet önerisi

Katılım
7 Ocak 2026
Mesajlar
8
Motosikleti
Yok
dostlar ilk motorum olacak ve bu civarlarda bütcem var beni uğraştırmayacak aksi bi durumda parça sıkıntısı yaratmayacak , yolda bırakmayacak bi motor önermenizi istiyorum.Zaman zaman uzun yolda yapmayı düşünüyorum. Ama genellikle şehiriçi kısa mesafelerde kullanılacak. Önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bu bütçeye zaten A sınıfı alamazsın, A2 diye belirtmene gerek yok :D

alabileceğin en max motor Dominar 400 bu fiyata. 2023 model max 15k'da çok rahat bulursun bu fiyata temiz.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
170k max bütçe ile a2 alınabilecek yeni tarihli başka motor yok, sanki 400k bütçesi var da domiyi begenmiyor :D
Dominar400'ü düne kadar çok seviyodum ama dün fikirlerim değişti . Tabi fiyatına göre aşırı güzel bir motosiklet uzun yola geliyor , şehiriçi atikliği güzel , 2 kişili sürüşlerde yormuyor yakıtı ortalama bakımı ucuz parçası bulunuyor mis gibi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Dominar400'ü düne kadar çok seviyodum ama dün fikirlerim değişti . Tabi fiyatına göre aşırı güzel bir motosiklet uzun yola geliyor , şehiriçi atikliği güzel , 2 kişili sürüşlerde yormuyor yakıtı ortalama bakımı ucuz parçası bulunuyor mis gibi.

fiyat bütçe hocam. param olsa yüzüne bakmam param yok en iyi seçenek bu.

hayırdır dün noldu :D
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
fiyat bütçe hocam. param olsa yüzüne bakmam param yok en iyi seçenek bu.

hayırdır dün noldu :D
Arkadaş 3 gündür motora binmiyordu ondan önceki 2 günde aküyü şarj edicek kadar sürmüyodu dün sabah finaller için kampüse gidicektik bir baktık motor çalışmıyo vurdursakta çalışmıyo 4 5kilometre motoru ittirdik orda içimden Hintlilere bu kadar ağır motor yapılır mı diye söve söve ittim ama bizim arkadaşın salaklığı Hintlilere sövmemek lazım adamlar ne kadar para o kadar köfte mottosuyla ilerledikleri için normal
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Arkadaş 3 gündür motora binmiyordu ondan önceki 2 günde aküyü şarj edicek kadar sürmüyodu dün sabah finaller için kampüse gidicektik bir baktık motor çalışmıyo vurdursakta çalışmıyo 4 5kilometre motoru ittirdik orda içimden Hintlilere bu kadar ağır motor yapılır mı diye söve söve ittim ama bizim arkadaşın salaklığı Hintlilere sövmemek lazım adamlar ne kadar para o kadar köfte mottosuyla ilerledikleri için normal
Eski miydi akü?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst