Motosiklette Ellerim Neden Uyuşuyor ?

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konu başlığı içinde geçen fikirleri ahalimiz daha iyi anlasın diye 2 maddede özetleyeyim;

1) Şu motorlarınıza adam gibi oturun len, kertenkele gibi sürmeyin.
2) Titreşimli şeylerden kaçının, yeni gelin gibi sıkmayın.
Titreşimli vipratörlerimiz noolcak :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Telefon da titreşimdeydi :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Hatta titreşmenin ekolu azer bülbülü de dinlemeyek :ROFLMAO::ROFLMAO:

Nurdan ı da unutmayalım..Fena titretiyo...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Bayiliyorum su yeni yetme dominarci tayfaya.

Beni 40 yasindan sonra motora baslamis gözlemeci abileri ile karistiryorlar. Yavrucugum sizler babanizin yedigi portakalda vitaminken ben asagidaki motoru kullaniyordum. Titresim nedir bunda ögrendim 😎

simdi sen bana yeni yetme dersen ki değilim abi desteksiz sallıyorsun sende, madem yaşlısın yaşından utan kaynaksız kanıtsız bilgi ile insanları kandırıyorsun :D
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Geçmiş olsun hocam, adamlar resmen eline kadın cinsel organı yapmışlar. :)
@tommygun ya gözlerinde, ya anılarında ya da gördüklerinde bir sorun var bence :D

Sahane bir kaynak tesekkür ederim . Bilgiler benim de anlatmaya calistigim seyi dogruluyor.

Titresimli bir alete siki sikiya sarilirsaniz sonuclari hakkinda cok net aciklamalar.

Benim de anlatmaya calistigim sey tam olarak da bu konu . Motosiklette dogru oturursaniz bu tür kasilmalara ihtiyaciniz olmadan gidonu yönetebilir , uyusma hissetmez , yorgunlugu minimuma indirirsiniz.
Aynı sürücünün aynı ekipman ile aynı motoru aynı şekilde kullanırken; gidon topuzu takıldıktan sonra ellerde azalan uyuşmayı nasıl açıklıyorsunuz?
 
Katılım
23 May 2025
Mesajlar
349
abi ikiniz de farklı şeyleri söylüyorsunuz sanki.
biriniz sanayi ortamındaki makine ekipmanın oluşturduğu titreşimden dem vuruyorsunuz, diğeriniz ise motordaki titreşimi bertaraf etmekten.
anlaşmanız mümkün değil.
konumuz motorun oluşturduğu titreşim olduğuna göre okan hocanın değindiği hususları dikkate almakta fayda var diye düşünüyorum, bir motosiklet sürücüsü olarak. yoksa arndiol üfürüyor demiyorum.

elektrikli bisiklet kullandım, scooter kullandım ve en son olarak da tiger kullanıyorum. hepsinde de bilhassa sağ elim uyuşuyordu hep. acaba dedim biyolojik bir sıkıntı var diye düşündüm. pek ihtimal de vermek istemedim açıkçası. son olarak tiger'da da aynı şeyi yaşayınca (forumda da bahsetmiştim) ilk büyük motorum olması hasebiyle oturuş ve tutuş pozisyonumun yanlış olabileceğini söylemişlerdi. ve ondan sonra mümkün mertebe dikkat etmeye çalıştım ve sorun büyük oranda çözüldü.

kısacası olayı şöyle özetlemek istiyorum, yeni gelinin y......k tuttuğu gibi gidonu tutmazsanız sorun büyük ölçüde hallolacaktır.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
abi ikiniz de farklı şeyleri söylüyorsunuz sanki.
biriniz sanayi ortamındaki makine ekipmanın oluşturduğu titreşimden dem vuruyorsunuz, diğeriniz ise motordaki titreşimi bertaraf etmekten.
anlaşmanız mümkün değil.
konumuz motorun oluşturduğu titreşim olduğuna göre okan hocanın değindiği hususları dikkate almakta fayda var diye düşünüyorum, bir motosiklet sürücüsü olarak. yoksa arndiol üfürüyor demiyorum.

elektrikli bisiklet kullandım, scooter kullandım ve en son olarak da tiger kullanıyorum. hepsinde de bilhassa sağ elim uyuşuyordu hep. acaba dedim biyolojik bir sıkıntı var diye düşündüm. pek ihtimal de vermek istemedim açıkçası. son olarak tiger'da da aynı şeyi yaşayınca (forumda da bahsetmiştim) ilk büyük motorum olması hasebiyle oturuş ve tutuş pozisyonumun yanlış olabileceğini söylemişlerdi. ve ondan sonra mümkün mertebe dikkat etmeye çalıştım ve sorun büyük oranda çözüldü.

kısacası olayı şöyle özetlemek istiyorum, yeni gelinin y......k tuttuğu gibi gidonu tutmazsanız sorun büyük ölçüde hallolacaktır.


birkaç sayfadır konu konusuluyor hocam. aslında ben sanayi ortamından bahsetmiyorum, okan abi inatla gidon ne kadar titrerse titresin düzgün tutarsanız birşey olmaz, titreyem bir cisimi tutmazsanız maruz kalırsanız birşey olmaz diyor.

bende diyorum ki fabrikada ISG'ler titreşime maruz kalan (tutmayan, sadece makinanın yanındaki masada oturdugu için problem yaşayan) insanlar oldugunu ve buna maruz kalması kaynaklı bir ISG süreci oldugunu söylüyorum. bu sadece gidonu tutma ile alakalı değil uzun süreli titreşimin sinir sistemi ve kan akış sistemini bozması kaynaklı oldugunu anlatmak için bir örnekti.


En son özetlediğin cümle var ya aha orada işte sen büyük ölçüde birşey olmaz diyorsun ya , adam düzgün tutarsanız ne kadar titrerse titresin hiçbirşey olmaz, titreşim faydalıdır diyor :D


Zaten herkes gidonu öküz gibi sıkarsan ellerin uyuşur kötü olur kısmını kabul ediyor. zaten titremeyen birşeyi bile öküz gibi tutarsan elin uyuşur, titreyen birşeyi tutarsan vay haline. inkar etmiiyoruz bunu.

biz "titreşimden uyuşma olmaz tek suclu tutma şekli "kısmına takıldık :D
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
@tommygun ya gözlerinde, ya anılarında ya da gördüklerinde bir sorun var bence :D


Aynı sürücünün aynı ekipman ile aynı motoru aynı şekilde kullanırken; gidon topuzu takıldıktan sonra ellerde azalan uyuşmayı nasıl açıklıyorsunuz?



Milano üniversitesinde yapilmis bilimsel bir calismada bu konu cok detayli calisilmis. Makalenin linkini asagi birakiyorum.

Calisma Motocross binicileri üzerine yapilmis ki bu cok önemli bir detay sunuyor bize

Motocross sürücülerine gidonu sikma diyebilme sansimiz yok tutunmak icin gidona sarilmak zorundalar. Dogru oturus diye birsey söyleme sansimizda yok , oturus yok. :cool:

Hatta calisma diyorki , profesyonel motocrossculardaki ellerde uyusma amatörlere göre daha kisa sürede olusuyor. Yani daha cok hoplayan ziplayanda , dolayisi ile gidona sarilanda uyusma daha erken geliyor.

Yani biz yol sürücülerinin uyusmadan kurtulabilmek icin kullandigimiz "dogru oturus"secenegi motcrosscular icin mümkün degil.

Bu nedenle tek secenek gibi görünen ,gidon üzerinde degisiklik yaparak ellerin uyusmasinin önüne gecilebilirmi sorusuna cevap aramislar.

Adamlar sadece topuz degil , gidon ile ilgili yapilabilecek her türlü degisiklik üzerine calismis ve bir sonuca ulasmislar.

Sonuc cümlesi aynen söyle :

Results presented in this work suggest that the vibration exposure of motocross drivers should be monitored and that almost all the combinations of handlebars and steering plates are equivalent from a comfort point of view.

Türkcesi

Bu çalışmada sunulan sonuçlar, motokros sürücülerinin titreşime maruz kalmasının izlenmesi gerektiğini ve gidon ile direksiyon plakalarının neredeyse tüm kombinasyonlarının konfor açısından eşdeğer olduğunu göstermektedir.

Daha da Türkcesi

Eger motocross yapiyorsan , yani gidona sarilmak zorundaysan, ne yaparsan yap o titresimi yiyeceksin ve ellerin uyusacak. Gidonu degistirmen ilave parcalar sönümleyiciler takman sonucu degistirmeyecek.

Konun basindan beri anlatmaya calistigim sey bu .

Sebep titresim degil , o sadece tetikleyici. Eger sen gidonu bir motocross binicisi gibi siki siki yakalarsan elektrikli motosiklette dahi ellerinin uyusmasi kacinilmazdir.

Ilgili bilimsel calismaya ait makalenin linki asagidadir.

https://www.researchgate.net/publication/342205910_Hand-arm_vibration_in_motocrossmeasurement_and_mitigation_actions

Sevgilerimle
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bir kere yeni gelinin tutma olayını yanlış tanımlamışsın canım kardeşim...
Yeni gelin hassastır..Nazik tutar..:)
Bence dul avrat daha uygun olur... :)

Benim uzmanlik alanimi asan bir teshis .

Yorum yapamam , bence bu konuda son noktayi forumumuzun kadrolu zamparasi @tommygun koyabilir.

Sen ne diyorsun bu konuda Tommycim :cool:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Konun basindan beri anlatmaya calistigim sey bu .


Yoo değil. çok feci algı yapıyorsun.

zaten eşşek gibi sıkarsan daha kötü olur konusunda herkes hem fikir. kimse yanlış oturuşta tutuşta uyuşma olmaz demiyor. kaynak gösterdiğin şey hepimizin dediğini destekliyor, biz senin dediğin şeyi destekleyen kaynağı görmek istiyoruz.


15. kez soruyorum, eşşek gibi titreyen gidonu doğru bir pozisyonla oturup tutarsak hiçbir şekilde uyuşma vs. yapmayacagını gösteren kaynak gösterecek misin?

Hatta konuyu basitleştireyim.

Titreşim olgusuna elle kavrama olmadan olmadan uzun süre sadece temasla maruz kalındıgında sinir sistemi ve kan akışında bir problem / uyuşma olmayacagına dair net bir kaynak gösterir misin.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Hocam ben de kaynak falan yok ama yaşanmışlık çok, titreşim uyuşturuyor...
Babamın bir tane Planet 5 i vardı, henüz kendi motorumun olmadığı küçük yaşlarda binerken, depoya temas eden testislerimi 1 saat kadar hissetmediğim oluyordu. Allahtan etkisi kalıcı olmamış ta 2 çocuk sahibi olduk.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Babamın bir tane Planet 5 i vardı, henüz kendi motorumun olmadığı küçük yaşlarda binerken, depoya temas eden testislerimi 1 saat kadar hissetmediğim oluyordu. Allahtan etkisi kalıcı olmamış ta 2 çocuk sahibi olduk.

yav zaten titresime dolaylı maruz kalmaktan kaynaklı olusan problemler için adamlar milyonlar harcayıp önlem alıyor.
ISG'lerde bile geciyor, fabrikalarda sırf bunun için bile önlemler var.

"Masaj koltugunda masaj titreince rahatlatıyor demek ki titremek güzel birşey zarar vermez " mantıgı ile insanlara yanlıs bilgi veriliyor burada.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Yoo değil. çok feci algı yapıyorsun.

zaten eşşek gibi sıkarsan daha kötü olur konusunda herkes hem fikir. kimse yanlış oturuşta tutuşta uyuşma olmaz demiyor. kaynak gösterdiğin şey hepimizin dediğini destekliyor, biz senin dediğin şeyi destekleyen kaynağı görmek istiyoruz.


15. kez soruyorum, eşşek gibi titreyen gidonu doğru bir pozisyonla oturup tutarsak hiçbir şekilde uyuşma vs. yapmayacagını gösteren kaynak gösterecek misin?

Hatta konuyu basitleştireyim.

Titreşim olgusuna elle kavrama olmadan olmadan uzun süre sadece temasla maruz kalındıgında sinir sistemi ve kan akışında bir problem / uyuşma olmayacagına dair net bir kaynak gösterir misin.

Sevgili Arndiol ben sana sen haklisin ben yanlisim diye yukarida bir yerlerde yazmistim . Daha neyin pesindesin canim kardesim.

Ben sana diyorumki grip geciren bir adam eger senin yüzüne hapsirirsa hasta olma ihtimalin yüksektir.

Sen diyorsun ki , saglikli bir adam benim yüzüme hapsirirsa hasta olmayacagimi ispat eden bir döküman göster.

Yok birader yok öyle bir döküman yok.

Bütün dökümanlar (sizin de bolca sundugunuz gibi) eger titresen birseyi tutarsan ellerin uyusur diyor. Tutmazsan ne olur söylemiyor.

Kusura bakma ama havanda su dövüyorsun

Sevgilerimle
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Eger sen gidonu bir motocross binicisi gibi siki siki yakalarsan elektrikli motosiklette dahi ellerinin uyusmasi kacinilmazdir.
Bizim SeaToSky'a gelen bütün ecnebi prolarda kollar ameliyatlı = sebep Arm pump syndrome Türkçe meali ile Önkolun Kronik Egzersiz Kaynaklı Kompartman Sendromu.


Önkolun Kronik Egzersiz Kompartman Sendromu

Önkolun kronik egzersiz kompartman sendromu, muhtemelen ilk olarak 1983 yılında tanımlanan nadir bir durumdur. Hastalar genellikle kavrama sırasında bileğin tekrarlayan izometrik kas yüklenmesiyle ilgili aktivitelerde yer alırlar. En sık rekabetçi motosiklet yarışlarında, 'arm-pump' olarak bilinir, ancak diğer sporlar şunları içerir:

• Jimnastik ve hokey.
• Tekerlekli sandalye atletizmi ve tırmanma.
• Su kayağı ve binicilik.
• Kayak.
• Marangozluk gibi spor dışı aktiviteler.

En sık motokros ve yol yarışları gibi motor sporlarıyla ilişkilendirilir, ancak kürek çekme, ağırlık kaldırma ve dağcılık gibi diğer aktiviteler de bu duruma neden olabilir. Bunun nedeni, titreşim, zorlu kavrama ve gazı kontrol etmek için tekrarlayan bilek hareketleridir.

Bu sendrom, önkolun kronik egzersiz kaynaklı kompartman sendromudur; bireyde egzersiz veya efor sonrası önkolda aralıklı olarak belirgin ağrı gelişmesiyle karakterize klinik bir durumdur.

Bu durumda, esnek olmayan bir doku zarfı içinde kas genişlemesi sonucu basıncın artmasına ve bunun sonucunda perfüzyonun ve doku fonksiyonunun bozulmasına neden olur. Tipik semptomlar ağrı, distal parestezi ve fonksiyon kaybıdır. Durum kendiliğinden sınırlayıcıdır ve aktivite dönemleri arasında tamamen düzelir. Bu sendrom genellikle genç yetişkinleri, özellikle erkekleri etkiler.

Teşhis
Ağrı mevcutken önkol genellikle sert ve gergin hissedilir. Elde uyuşma veya önkol kaslarında kramp, güçsüzlük veya sakarlık görülebilir.

Bu durumun teşhisi başlangıçta klasik bir yaklaşımla yapılır:
• Önkolda ağrı öyküsü
• Kavrama gücünde azalma
• Aktiviteye bağlı olarak ellerde duyu değişikliği.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Soru : Motosiklet sürerken gidonu sıkmadığım halde ellerim neden uyuşur?

Cevap(Gemini) : Gidonu sıkmasanız bile, motorun yüksek frekanslı titreşimi avuç içinizdeki sinirleri (özellikle Ulnar ve Median sinirleri) uyuşturabilir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yorum yapamam , bence bu konuda son noktayi forumumuzun kadrolu zamparasi @tommygun koyabilir.

Sen ne diyorsun bu konuda Tommycim :cool:
Yaw Hocam iyi ki bekar bir adam olarak geçmişte bir iki duygusal ilişkimiz, bir iki kız arkadaşımız olmuş, hemen yaftalamışsınız zampara diye, dam biti diye :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
benim elim uyuşmuyor g*tüm uyuşuyor hocam, ne yapmam lazım

Daha önce de yazdim , kalcan elinden önce uyusuyorsa dogru oturuyorsun. Kalcan icin yapabilecegim birsey yok. Benim kalcam uyusursa mola verip dinleniyorum , duramiyorsam gecici bir cözüm olarak peglerin üzerinde ayaga kalkip bir süre öyle sürüyorum, sonrasinda buldugum uygun mekanda mola veriyorum.
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
Daha önce de yazdim , kalcan elinden önce uyusuyorsa dogru oturuyorsun. Kalcan icin yapabilecegim birsey yok. Benim kalcam uyusursa mola verip dinleniyorum , duramiyorsam gecici bir cözüm olarak peglerin üzerinde ayaga kalkip bir süre öyle sürüyorum, sonrasinda buldugum uygun mekanda mola veriyorum.
yok hocam ben yanlış oturuyorum şaka bir yana. farkında değildim aslında bir kaç arkadaşım söyleyince fark ettim ilk başta skolyoz'a bağladım ama anladığım kadarı ile ama onunlada alakalı olmayabilir. çok düzeltmeye çalıştım ama düzeltemedim bir türlü otur kalk hizala popoyu sağa at sola at yok beceremedim. sol ayağı piskolojik olarak hazır etmeme verdim onuda bilemedim skolyoz dışında bildiğim büyük bir yamukluğum yok tipim haricinde ama çözemedim. inş geçersiniz buralarada yüzyüze bi tespit yaptırım size :D
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Soru : Motosiklet sürerken gidonu sıkmadığım halde ellerim neden uyuşur?

Cevap(Gemini) : Gidonu sıkmasanız bile, motorun yüksek frekanslı titreşimi avuç içinizdeki sinirleri (özellikle Ulnar ve Median sinirleri) uyuşturabilir.
Bu yanıta katılıyorum. Ben de farklı şekilde aynı şeyi söylemeye çalışıyordum. Aynı motor, aynı sürücü, aynı eldiven falan hepsini belirtmemin nedeni özellikle buydu. Verdiğiniz makale tam olarak bunu açıklamıyor. Orada başka bir sonuç çıkmış.


Milano üniversitesinde yapilmis bilimsel bir calismada bu konu cok detayli calisilmis. Makalenin linkini asagi birakiyorum.

Calisma Motocross binicileri üzerine yapilmis ki bu cok önemli bir detay sunuyor bize

Motocross sürücülerine gidonu sikma diyebilme sansimiz yok tutunmak icin gidona sarilmak zorundalar. Dogru oturus diye birsey söyleme sansimizda yok , oturus yok. :cool:

Hatta calisma diyorki , profesyonel motocrossculardaki ellerde uyusma amatörlere göre daha kisa sürede olusuyor. Yani daha cok hoplayan ziplayanda , dolayisi ile gidona sarilanda uyusma daha erken geliyor.

Yani biz yol sürücülerinin uyusmadan kurtulabilmek icin kullandigimiz "dogru oturus"secenegi motcrosscular icin mümkün degil.

Bu nedenle tek secenek gibi görünen ,gidon üzerinde degisiklik yaparak ellerin uyusmasinin önüne gecilebilirmi sorusuna cevap aramislar.

Adamlar sadece topuz degil , gidon ile ilgili yapilabilecek her türlü degisiklik üzerine calismis ve bir sonuca ulasmislar.

Sonuc cümlesi aynen söyle :

Results presented in this work suggest that the vibration exposure of motocross drivers should be monitored and that almost all the combinations of handlebars and steering plates are equivalent from a comfort point of view.

Türkcesi

Bu çalışmada sunulan sonuçlar, motokros sürücülerinin titreşime maruz kalmasının izlenmesi gerektiğini ve gidon ile direksiyon plakalarının neredeyse tüm kombinasyonlarının konfor açısından eşdeğer olduğunu göstermektedir.

Daha da Türkcesi

Eger motocross yapiyorsan , yani gidona sarilmak zorundaysan, ne yaparsan yap o titresimi yiyeceksin ve ellerin uyusacak. Gidonu degistirmen ilave parcalar sönümleyiciler takman sonucu degistirmeyecek.

Konun basindan beri anlatmaya calistigim sey bu .

Sebep titresim degil , o sadece tetikleyici. Eger sen gidonu bir motocross binicisi gibi siki siki yakalarsan elektrikli motosiklette dahi ellerinin uyusmasi kacinilmazdir.

Ilgili bilimsel calismaya ait makalenin linki asagidadir.

https://www.researchgate.net/publication/342205910_Hand-arm_vibration_in_motocrossmeasurement_and_mitigation_actions

Sevgilerimle

Şimdi @Okan Sinan Ocan en öz Türkçe ile soruyorum; başıma geldiği için. 400 km lik yolu 200 cc motorla ortalama 80km/s hızla gidip; gittiğiniz yerde lanet olsun bu meret çok titriyor ellerim uyuştu deyip gidon topuzu taktırıp aynı gün, aynı sürücü, aynı tecrube ve aynı motorla aynı yoldan geri dönüldüğünde gün sonunda toplam kilometre daha fazla yapılmış ve yorgunluk artmış olmuş olmasına rağmen titreşimin ve uyuşmanın azalmasını dediğiniz makale açıklıyor mu? açıklamıyorsa ne açıklıyor?

Kaçamak cevap istemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bu yanıta katılıyorum. Ben de farklı şekilde aynı şeyi söylemeye çalışıyordum. Aynı motor, aynı sürücü, aynı eldiven falan hepsini belirtmemin nedeni özellikle buydu. Verdiğiniz makale tam olarak bunu açıklamıyor. Orada başka bir sonuç çıkmış.




Şimdi @Okan Sinan Ocan en öz Türkçe ile soruyorum; başıma geldiği için. 400 km lik yolu 200 cc motorla ortalama 80km/s hızla gidip; gittiğiniz yerde lanet olsun bu meret çok titriyor ellerim uyuştu deyip gidon topuzu taktırıp aynı gün, aynı sürücü, aynı tecrube ve aynı motorla aynı yoldan geri dönüldüğünde gün sonunda toplam kilometre daha fazla yapılmış ve yorgunluk artmış olmuş olmasına rağmen titreşimin ve uyuşmanın azalmasını dediğiniz makale açıklıyor mu? açıklamıyorsa ne açıklıyor?

Kaçamak cevap istemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Emredersiniz , majestelerinin emrine uyup kacamak cevap vermemeye calisayim.

Keske saygisizligin caresi de ellerin uyusmasini engellemek kadar kolay olsaydi.

Makalenin basinda yazarlarin isimleri mevcut.

Soruyu bana degil onlara sormalisiniz.

Ayrica tabiki ayni soruyu motosikletinizi üreten firmaya da sormalisiniz.

Madem ürettikleri motorda titresim cok büyük bir sorun , teknik bir sir olmayan , maliyeti üc kurus olan bir parcayi neden takmamislar.

Simdi ben bir soru sorayim .

Madem gidon topuzu bu kadar kolayca bu sorunu cözüyor , gidon topuzuna sahip motorlarin sahiplerinin elleri neden uyusuyor ?



Sevgilerimle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yok hocam ben yanlış oturuyorum şaka bir yana. farkında değildim aslında bir kaç arkadaşım söyleyince fark ettim ilk başta skolyoz'a bağladım ama anladığım kadarı ile ama onunlada alakalı olmayabilir. çok düzeltmeye çalıştım ama düzeltemedim bir türlü otur kalk hizala popoyu sağa at sola at yok beceremedim. sol ayağı piskolojik olarak hazır etmeme verdim onuda bilemedim skolyoz dışında bildiğim büyük bir yamukluğum yok tipim haricinde ama çözemedim. inş geçersiniz buralarada yüzyüze bi tespit yaptırım size :D

Baharda Istanbulda foruma özel ücretsiz egitim yapacagiz, katilabilirsen kolayca hallederiz. Katilabilmek icin @tommygun ile irtibat kurman yeterli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst