2023 Suzuki V-Strom DL650 (Fotoğraf Galerisi)

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
@Cyan , V-Strom 650 kesinlikle kısa boylu adamın işi değil abi. Selesinin yapısı geniş tutulmuş, kadrosu da geniş çünkü. 835mm yazılıyor ama pratikte onun karşılığı çok daha fazla. Hatta şunu diyeyim, CRF ile oturunca iki ayağım rahat yere değiyorken kendi motorumda bi ayağımın topuğu azıcık havada kalıyor. Tam olarak 1.80 boyundayım, bot giyince falan anca tam basıyorum yere. Bunu motoru geri geri ittirirken hissediyorsunuz zaten. Şehir içinde 650 net abi, kıvrak ve kolay.

Ayrıca sele bir zaman sonra acıtıyor. Bir sele yumuşatma hatta başlamışken ısıtma taktırmak fena olmaz. Avrupa yakasında yapan ustalar var, CRF'cilerden öğrendiğim ve okuduğum kadarıyla baya baya memnunlar. Gerçi CRF'nin sele tahtadan hallice olduğundan normal :D.

** Uzun yolda 90-120 km/s, yüklü vs +480 kilometre menzili gördüm. Rutin olarak 450 km menzillerde benzin alıyordum hatta. Tripmetredeki Range göstergesi son 15 km'de doğru çalışır, ondan dolayı dikkat edin :).
Benim sele 82cm aslında; ChatGPT orada sallamış :D. Selesi her türlü 1050'den alçak. CRF'i hiç saymayalım onda amortisör yok ki? Oturunca komple çöküyor, naked gibi bir şey oluyor! :D Ama doğrudur her iki motor da 180'den kısa insanlara sıkıntılı gelir.

Ben DL650 selesini inanılmaz konforlu buluyorum; zamanında CB500F varken Airmaxrider konfor sele aparatı almıştım, DL650 ile ilk uzun yolumda takmıştım, 200km sonra canımı yaktı çıkarttım. Sonraki tüm uzun yollarımda standart sele ile / üzerine hiçbir şey koymadan çok rahat ettim (günlük 750km'lik yolculuklar...), hayatta dokundurmam benim seleye.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
1050
Benim sele 82cm aslında; ChatGPT orada sallamış :D. Selesi her türlü 1050'den alçak. CRF'i hiç saymayalım onda amortisör yok ki? Oturunca komple çöküyor, naked gibi bir şey oluyor! :D Ama doğrudur her iki motor da 180'den kısa insanlara sıkıntılı gelir.

Ben DL650 selesini inanılmaz konforlu buluyorum; zamanında CB500F varken Airmaxrider konfor sele aparatı almıştım, DL650 ile ilk uzun yolumda takmıştım, 200km sonra canımı yaktı çıkarttım. Sonraki tüm uzun yollarımda standart sele ile / üzerine hiçbir şey koymadan çok rahat ettim (günlük 750km'lik yolculuklar...), hayatta dokundurmam benim seleye.
Chat gpt veya gemini çok güzel uygulamalar ama forumlar içerinde veya bloglarda yazılan yazıları tarayıp ortaya bir makale çıkarıyorlar. Aslında bizim de forum sitelerini okuyarak yaptığımız şey benzer. Hissiyat kısmı ise çok farklı. Motosiklet alırken mutlaka test sürüşü yapmak gerek diye düşünüyorum.
Dün bütün gün evde vstrom 1050 de ile Africa twin 1100 l1 karşılaştırmalarını izledim. Youtube da yabancı çok video var. Yerlilerde de karşılaştırmalar var ancak gördüğüm kadarı ile bir çoğu çok yanlı. Yabancılar bir tık daha tarafsız. Motosiklet hakkında genel fikir edinmenizi sağlıyorlar ama o hissiyatı almak için mutlaka deneme sürüşü şart.
Ülkenin ekonomik şartlarından dolayı zırt pırt motosiklet değiştirmek de mümkün değil. Her alım satım ekstra maliyet. Bakalım ne olacak. Bu arada havalar biraz ısınınca şehirler arası turlara başlayacağım. Bir veya 2 günlük turlar ile sizlerin motosikletlerini inceleyip yüz yüze konuşma imkanı bulurum diye düşünüyorum. Hem köfte de yeriz. Gs alana kadar köfteye devam. Sonrasında peynirli gözleme. :D
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
1050

Chat gpt veya gemini çok güzel uygulamalar ama forumlar içerinde veya bloglarda yazılan yazıları tarayıp ortaya bir makale çıkarıyorlar. Aslında bizim de forum sitelerini okuyarak yaptığımız şey benzer. Hissiyat kısmı ise çok farklı. Motosiklet alırken mutlaka test sürüşü yapmak gerek diye düşünüyorum.
Dün bütün gün evde vstrom 1050 de ile Africa twin 1100 l1 karşılaştırmalarını izledim. Youtube da yabancı çok video var. Yerlilerde de karşılaştırmalar var ancak gördüğüm kadarı ile bir çoğu çok yanlı. Yabancılar bir tık daha tarafsız. Motosiklet hakkında genel fikir edinmenizi sağlıyorlar ama o hissiyatı almak için mutlaka deneme sürüşü şart.
Ülkenin ekonomik şartlarından dolayı zırt pırt motosiklet değiştirmek de mümkün değil. Her alım satım ekstra maliyet. Bakalım ne olacak. Bu arada havalar biraz ısınınca şehirler arası turlara başlayacağım. Bir veya 2 günlük turlar ile sizlerin motosikletlerini inceleyip yüz yüze konuşma imkanı bulurum diye düşünüyorum. Hem köfte de yeriz. Gs alana kadar köfteye devam. Sonrasında peynirli gözleme. :D
NC de kullanmış biri olarak; NC'den sonra DL650 salon-salle à manger. Konfor ve ergonomi çok daha iyi. Ama tabi sonuçta kişinin kendi fizyonomisi ve alışkanlıklarında bitiyor olay...
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Tubeless lastikli 1000 cc üzerine adventure touring motosiklet biliyor musunuz?
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Tubeless lastikli 1000 cc üzerine adventure touring motosiklet biliyor musunuz?
Stelvio
V85TT
Africa Twin ES CRF 1100 (19-18)
BMW R1200-1250-1300 GS
MultiStrada V4 Rally // V2 (950)
...
Dünya kadar var.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
1050

Chat gpt veya gemini çok güzel uygulamalar ama forumlar içerinde veya bloglarda yazılan yazıları tarayıp ortaya bir makale çıkarıyorlar. Aslında bizim de forum sitelerini okuyarak yaptığımız şey benzer. Hissiyat kısmı ise çok farklı. Motosiklet alırken mutlaka test sürüşü yapmak gerek diye düşünüyorum.
Dün bütün gün evde vstrom 1050 de ile Africa twin 1100 l1 karşılaştırmalarını izledim. Youtube da yabancı çok video var. Yerlilerde de karşılaştırmalar var ancak gördüğüm kadarı ile bir çoğu çok yanlı. Yabancılar bir tık daha tarafsız. Motosiklet hakkında genel fikir edinmenizi sağlıyorlar ama o hissiyatı almak için mutlaka deneme sürüşü şart.
Ülkenin ekonomik şartlarından dolayı zırt pırt motosiklet değiştirmek de mümkün değil. Her alım satım ekstra maliyet. Bakalım ne olacak. Bu arada havalar biraz ısınınca şehirler arası turlara başlayacağım. Bir veya 2 günlük turlar ile sizlerin motosikletlerini inceleyip yüz yüze konuşma imkanı bulurum diye düşünüyorum. Hem köfte de yeriz. Gs alana kadar köfteye devam. Sonrasında peynirli gözleme. :D
bu izlediğiniz tüm videoları incelemeleri 15 gün önceye kadar bende izledim
2 motoru aynı anda kullanma imkanı olmadı 1050 makul fiyatlara çok güzel motorlar var insanın aklını çeliyor güzel motor v blok teknoloji olarak ta iyi suzuki dandik motor yapmaz marka olarak diğer japonlardan daha sağlam gibi izlenim var piyasası biraz yavaş olsada alınır binilir
test sürüşü yapma imkanım olsaydı belki 1050 alırdım daha oturaklı gibi geldi bana
motor değiştirmek özellikle nokta atışı yapmak çok kolay olmuyor ha bu gün beğendin yarın daha çok beğendiğin başka bir motor görüyorsun
1250 gs te çok baktım oda fena değil 1m seviyesinde ki olanlar kesinlikle pişman etmez ustalarla pek işiniz olmaz 1200 ler artık eskidi
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Stelvio
V85TT
Africa Twin ES CRF 1100 (19-18)
BMW R1200-1250-1300 GS
MultiStrada V4 Rally // V2 (950)
...
Dünya kadar var.
Japon yazmayı unutmuşum. Benim hatam.
bu izlediğiniz tüm videoları incelemeleri 15 gün önceye kadar bende izledim
2 motoru aynı anda kullanma imkanı olmadı 1050 makul fiyatlara çok güzel motorlar var insanın aklını çeliyor güzel motor v blok teknoloji olarak ta iyi suzuki dandik motor yapmaz marka olarak diğer japonlardan daha sağlam gibi izlenim var piyasası biraz yavaş olsada alınır binilir
test sürüşü yapma imkanım olsaydı belki 1050 alırdım daha oturaklı gibi geldi bana
motor değiştirmek özellikle nokta atışı yapmak çok kolay olmuyor ha bu gün beğendin yarın daha çok beğendiğin başka bir motor görüyorsun
1250 gs te çok baktım oda fena değil 1m seviyesinde ki olanlar kesinlikle pişman etmez ustalarla pek işiniz olmaz 1200 ler artık eskidi
Bütçemi maximum 750 k olarak ayarladım. Bu fiyata bayağı motosiklet var ancak test sürüşü yapmam lazım. 2020 model üzeri düşünüyorum.
Acele etmek de istemiyorum. Bu sebeple okumaya sormaya ve öğrenmeye devam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

NC de kullanmış biri olarak; NC'den sonra DL650 salon-salle à manger. Konfor ve ergonomi çok daha iyi. Ama tabi sonuçta kişinin kendi fizyonomisi ve alışkanlıklarında bitiyor olay...
Nc 750x (2015) mi daha ağır yoksa vstrom 650 mi? çantalı ve koruma demirleri ve depo dolu haldeyken?
Karşılaştırma şansınız oldu mu?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: F54

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Bütçemi maximum 750 k olarak ayarladım. Bu fiyata bayağı motosiklet var ancak test sürüşü yapmam lazım. 2020 model üzeri düşünüyorum.
Acele etmek de istemiyorum. Bu sebeple okumaya sormaya ve öğrenmeye devam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
800 civarına son kasa (2024 2025) tiger 900 ler var ben tercih etmedim ;)
şarkı güzel ama ingiliçce :D
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Japon yazmayı unutmuşum. Benim hatam.

Bütçemi maximum 750 k olarak ayarladım. Bu fiyata bayağı motosiklet var ancak test sürüşü yapmam lazım. 2020 model üzeri düşünüyorum.
Acele etmek de istemiyorum. Bu sebeple okumaya sormaya ve öğrenmeye devam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Nc 750x (2015) mi daha ağır yoksa vstrom 650 mi? çantalı ve koruma demirleri ve depo dolu haldeyken?
Karşılaştırma şansınız oldu mu?
Ağırlıkları aynı kabul edilebilir. Benim motorun çıplak hali 213kg. Manuel NC'lerin de model yılına göre değişmekle birlikte yaklaşık aynı. (2015'ler 219kg, yeniler 216kg. Bununla birlikte NC'nin benzin kapasitesi 14L DL650 ise 20L. Yandaki değerler %90 dolu depo ile. Yani depolar boşalmaya yakın DL650 NC'ye göre daha da hafifleyecektir. (6L benzin yaklaşık 4,8kg kabul edebiliriz...)

Karşılaştırma anlamında demirler vb. aksesuarları saymaya gerek yok sanırım; çünkü iki motora da benzer aksesuarlar takıldığında benzer miktarda ağırlaşacaklar. Bununla birlikte koruma demiri, orta sehpa, arka/yan çanta demirleri ve arka/yan çantalar en az bir 15kg ekler diye tahmin ederim...
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,361
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Tubeless lastikli 1000 cc üzerine adventure touring motosiklet biliyor musunuz?
Bin cc büyük gelir sana, şöyle. 900 CC 3 silindir, kaliteli, konforlu, donanımlı bir makina bak kendine. Takılma ölümsüz blok, ucuz yedek parça filan gibi tuzaklara. Ruhu olan bi makina al kendine bak keyfine, bi daha mı gelecen dünyaya🤪🤪😁
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,832
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Karıştırmaya devam😬
Adres belli 2024 ve üzeri Triumph Tiger 900 GT Pro.
Güçse güç, kaliteyse kalite, donanımsa donanım, konfor desen çiçek.
bi dur, kafa karıştırma, ne güzel 65 yaşına kadar vstrom ile idare edip sonra GS alırım diyordum, araya Tiger 900 GT pro falan sokup kafam karışmasın. Bırak test sürüşünü yakından bile bakmıyorum öyle ulaşamayacağım motorlara.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
bi dur, kafa karıştırma, ne güzel 65 yaşına kadar vstrom ile idare edip sonra GS alırım diyordum, araya Tiger 900 GT pro falan sokup kafam karışmasın. Bırak test sürüşünü yakından bile bakmıyorum öyle ulaşamayacağım motorlara.
Bak şuraya yazıyorum; 2027'de kesin şirkete bir 1000+ cc motor alıyorsun. (y)
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
bi dur, kafa karıştırma, ne güzel 65 yaşına kadar vstrom ile idare edip sonra GS alırım diyordum, araya Tiger 900 GT pro falan sokup kafam karışmasın. Bırak test sürüşünü yakından bile bakmıyorum öyle ulaşamayacağım motorlara.
GS akla bir kere girdiyse, al rahatla abi. En kötü bana göre değilmiş der satarsın, alıcısı her zaman var zaten abi. Ama köfteye elveda diyeceksin, buna değecek mi sen karar ver abi :D.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,832
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bak şuraya yazıyorum; 2027'de kesin şirkete bir 1000+ cc motor alıyorsun. (y)
Amin diyeyim, hatta garanti olsun dünya üzerindeki bütün dinlerdeki amin karşılığı demiş olayın bütün tuşlara basmak hesabı. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

GS akla bir kere girdiyse, al rahatla abi. En kötü bana göre değilmiş der satarsın, alıcısı her zaman var zaten abi. Ama köfteye elveda diyeceksin, buna değecek mi sen karar ver abi :D.
Köfteye elveda demem, zaten yalnızca köfte yemiyoruz, oğlak çevirme var, başak bir sürü etler var. Köfte hiç yiyecek bir şey bulamazsak garanti bir lezzet. Ama köfte yemek varken gözlemme yemem, ne işim olur hamurla, bu yaştan sonra karbonhidrat istihkakımı bira'ya ayırıyorum sadece. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst