İstanbul ve çevresindekiler için etkinlik hasbihal konusu

Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
480
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Herkese selam,

İstanbul ve civarındaki vatandaşlarla bu konu altında etkinlik yapabilmemiz adına elimi taşın altına koymak istedim. 😁
Görüyorum ki aramızda gözleme açan gotikler olmadan bir yere gidemeyen arkadaşlar var, lütfen kişisel gotiğinizi yanınızda getiriniz.
Kimler ne tarafta ne zaman müsait buradan paylaşabilirsek belki eşlik edecek birilerini bulup toplaşabiliriz.

 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
Benim de canım çekiyordu valla. Takipteyim.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Eskiden gruptakilerle caddebostan beltur'da buluşurduk haftada 2 3 kere. Hem sohbet, hem voleybol oynardık. Heyy gidi günler hey.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Karakoyde sivas koftecisi var, tuzladaki yerleri kapali gene, yoksa tuzla bulusma mekani icin daha guzel
10 Senedir gitmemişimdir ama Tuzla'da Meraklı köfteci diye eski ve leziz bir yer vardı, orasını da tavsiye ederim. Bir de Bostancı sahilde yer alan Köfteci Şükrü'ye gitmeyi çok özledim.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,478
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
10 Senedir gitmemişimdir ama Tuzla'da Meraklı köfteci diye eski ve leziz bir yer vardı, orasını da tavsiye ederim. Bir de Bostancı sahilde yer alan Köfteci Şükrü'ye gitmeyi çok özledim.
Ikisini de bilmiyorum. Deneyeyim.
Istanbulda msg kullanmayan kofteci kalmadi gibi. Beykozda vardi bi tane, sarigul kofte salonu, son gidiste iskillendim, msg katmis gibiydi😭
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ikisini de bilmiyorum. Deneyeyim.
Istanbulda msg kullanmayan kofteci kalmadi gibi. Beykozda vardi bi tane, sarigul kofte salonu, son gidiste iskillendim, msg katmis gibiydi😭
Bu dediğim mekanlar çok uzun yıllardır piyasada olan mekanlar, umarım çin tuzu kullanmıyorlardır.
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
İstanbul kalabalık yer. Buradan katılım kallavi olur, yazmadan gelen de olacaktır. O yüzden piknik alanı gibi bir noktada buluşulabilir. Şile demek istemiyorum, haftasonları orası yol teröristi kaynıyor. Kesinlikle Kurnaköy sapağına bile girmem, oradan başlıyor terör..

Karagöl mantığı, yiyeceğini içeceğini al gel maksat müebbet muhabbet olsun tarzı bir yer. Kabak çekirdeği çitleyip poşete tükürmek kaydıyla herkesin gelebilmesi lazım diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst